Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@17:56:35 GMT

١٠ مصدوم در تصادف زنجیره ای در قوچان

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۰۶۱۶

١٠ مصدوم در تصادف زنجیره ای در قوچان

رئیس جمعیت هلال احمر قوچان از مصدومیت ۱۰ نفر در حادثه برخورد چند خودرو در محور قوچان به چناران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قوچان، سعید فکوری در این خصوص اظهار داشت: این حادثه ساعت ۲۰:۴۰ شب گذشته درمحور قوچان به چناران اتفاق افتاد و باعث مصدومیت ۱۰ سرنشین شد .

وی با بیان اینکه در این حادثه بیش از ۶ خودرو با هم برخورد کردند و ۲۰ نفر حادثه دیدند، تصریح کرد: عوامل پایگاه امداد و نجات بین شهری شهید یوسف کلاهدوز به عنوان تیم پشتیبان اورژانس ۱۱۵ با خودروی آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند که پس از انجام اقدامات درمانی اولیه با همکاری عوامل اورژانس ۵ مصدوم این حادثه توسط عوامل اورژانس و ۵ مصدوم دیگر توسط عوامل هلال احمر به بیمارستان موسی بن جعفر (ع) قوچان جهت مداوای بیشتر انتقال یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال بیمارستان پایگاه امداد و نجات تصادف جمعیت هلال احمر هلال احمر قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۰۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس اظهار کرد: امروز با اعلام گزارش تصادف ۳ دستگاه خودرو وانت نیسان، پژو پارس و ساندرو در محور فسا – داراب، بعد از گردنه بیخه دراز، نیرو‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: بر اثر این حادثه یک نفر قبل از رسیدن آمبولانس فوت شد و ۷ نفر هم مصدوم و به بیمارستان داراب انتقال داده شدند.

مرادیان تصریح کرد: برای امدادرسانی به حادثه دیدگان، ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ داراب و فسا و یک دستگاه آمبولانس کارخانه سیمان داراب به محل حادثه اعزام شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • مصدومیت سه تن در تصادف محور نقده - پیرانشهر
  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد خودرو با گاردریل در آزاد راه قزوین - رشت
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف زنجیره‌ای در یاسوج ۸ مصدوم برجای گذاشت