Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@15:12:57 GMT

نعمتی از صعود به یک هشتم نهایی بازماند

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۰۶۹۱

نعمتی از صعود به یک هشتم نهایی بازماند

خبرگزاری میزان- زهرا نعمتی در مسابقات آزمایشی المپیک تیراندازی با کمان در توکیو مقابل حریفی از روسیه شکست خورد. تاریخ انتشار: 13:14 - 24 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۳۴۱۵

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت فدراسیون تیراندازی با کمان، مسابقات آزمایشی تیراندازی با کمان بازی‌های ۲۰۲۰ به میزبانی توکیو در حال برگزاری است که زهرا نعمتی ملی‌پوش کشورمان در این مسابقات حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زهرا نعمتی در نخستین مسابقه خود مقابل لیسا باربلین از فرانسه قرار گرفت و با نتیجه ۶ بر ۲ پیروز شد به مرحله یک‌شانزدهم راه یافت. نعمتی در این مرحله مقابل کمانداری از روسیه قرار گرفت. بانوی کماندار کشورمان در این دیدار و در تیر طلایی مغلوب شد و از دور مسابقات کنار رفت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون تیراندازی با کمان زهرا نعمتی المپیک توکیو میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۰۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شطرنج باز خوزستانی در مسابقات بانوان کشور نایب قهرمان شد

به گزارش خبرنگار مهر، جشنواره شطرنج رده‌های سنی مختلف بانوان کشور برگزار شد که زهرا پروین در رده سنی زیر ۱۸ سال با کسب چهار پیروزی، ۲ تساوی و یک شکست و کسب پنج امتیاز از هفت بازی و پوئن شکنی نسبت به زهرا قربانی از آذربایجان شرقی بر سکوی دوم ایستاد و مدال نقره را تصاحب کرد.

همچنین در این رده سنی ستایش کریمی از تهران با ۵/۵ و و زهرا قربانی از آذربایجان شرقی با پنج امتیاز مقام‌های اول و سوم را کسب کردند.

۲۴۴ شطرنج باز برگزار کننده مسابقات رده سنی زیر ۸ سال تا ۱۸ سال جشنواره قهرمانی کشور بودند.

کد خبر 6083797

دیگر خبرها

  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!
  • شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد
  • هوادار برای صعود به یک چهارم حذفی تمرین کرد
  • فرنگی کاران خوزستان سهمیه المپیک پاریس فرانسه را کسب کردند
  • صعود طبیعت به مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال ایران
  • کسب سهمیه المپیک پاریس فرانسه توسط فرنگی کار خوزستان
  • صعود مهمدی به نیمه نهایی
  • منچسترسیتی ۱ - ۰ چلسی/ صعود به فینال برای فراموشی ناکامی لیگ قهرمانان + فیلم
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱ اردیبهشت
  • شطرنج باز خوزستانی در مسابقات بانوان کشور نایب قهرمان شد