Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه قاچاقچیان توسط تعزیرات حكومتی همدان جریمه شدند، اظهار داشت: ظروف سرامیکی، یخچال، تلوزیون و.... کالاهایی است که از دو خودرو کامیون و وانت کشف وبه نفع دولت ضبط شد.

وی افزود: دو نفرقاچاقچی که به صورت جداگانه مقادیری لوازم خانگی از قبیل یخچال، ماشین لباسشویی، تلوزیون ال ای دی و ظروف سرامیکی به ارزش 2 میلیارد و 971  میلیون و 644 هزارو 33 ریال را به سمت استان‌های غربی حمل می‌کردند در همدان به دام افتادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان عنوان کرد: شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق كالا و ارز تعزیرات حکومتی همدان مستقر در گلوگاه شهید زارعی پس از جری تشریفات قانونی علاوه برضبط كالا به نفع دولت متهمین را در مجموع به پرداخت مبلغ 2 میلیارد و 970 میلیون و 520 هزار و 909 ریال جزای نقدی در حق دولت محكوم کرد.

وی خاطرنشان کرد: یک دستگاه خودرو وانت نیز درهمین راستا به نفع دولت ضبط شد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی همدان حسن پور لوازم خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۰۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوازم خانگی گران خواهد شد؟

محمود سیجانی اظهار داشت: برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی درخواست افزایش قیمت ارائه کرده‌اند که در دست بررسی است و هنوز تایید نشده است.

به گزارش خبرآنلاین، در روز‌های پایانی سال گذشته رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی از افزایش قیمت بدون سر و صدای برخی کارخانه‌ها در یک ماه گذشته خبر داد و در سال جاری هم گزارش‌هایی از افزایش قیمت برخی از برند‌های لوازم خانگی منتشر شد.

اما محمود سیجانی درباره اخبار منتشر شده از افزایش قیمت بدون مجوز لوازم خانگی، اظهار کرد: برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی درخواست افزایش قیمت ارائه کرده‌اند که در دست بررسی است و هنوز تایید نشده است.

وی افزود: تا زمانی که سازمان حمایت با این درخواست‌ها موافقت نکرده، شرکت‌ها اجازه افزایش قیمت ندارند.

دیگر خبرها

  • خسارت میلیاردی آتش در مغازه لوازم‌خانگی
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • افزایش قیمت لوازم خانگی در راه است؟
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • ضربه ۳ هزار میلیاردی پلیس به قاچاقچیان سوخت
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • کشف تعداد ۱۶۶ دستگاه لوازم خانگی قاچاق در همدان
  • آتش سوزی در یک بستنی فروشی و فروشگاه لوازم خانگی بندرعباس