Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@14:38:49 GMT

گیتی خامنه و الهه رضایی مجری شبکه پنج می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۰۸۶۱

گیتی خامنه و الهه رضایی مجری شبکه پنج می‌شوند

مجموعه تلویزیونی" بچه‌های دیروز" با رویکرد پخش کارتون‌های قدیمی و مرور خاطرات کودکی بزرگسالان امروز، پخش می‌شوند. ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مجموعه تلویزیونی" بچه‌های دیروز" با رویکرد پخش کارتون‌های قدیمی و مرور خاطرات کودکی بزرگسالان امروز، از سه‌شنبه 25 تیرماه ساعت 30 دقیقه بامداد  از شبکه  پنج سیما پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پخش فیلم‌های سینمایی و عروسکی دهه 60، گزارش مردمی، حضور مجریان قدیمی کودک "الهه رضایی"و"گیتی خامنه"، وله و پلاتو و زیرنویس‌های مرتبط با برنامه از دیگر بخش‌های "بچه‌های دیروز" است.

ضبط مسابقه تلویزیونی «ایرونی‌جات» آغاز شددخالت خصولتی‌‎ها در آگهی‌ها و مشکلات مالی صداوسیما/ چقدر تولیدکنندگان می‌توانند آگهی بدهند؟

محبوبه سمیعی زفرقندی تهیه‌کننده وکارگردان این برنامه است. این مجموعه با حضور مجریان سابق برنامه کودک صداوسیما)گیتی خامنه و الهه رضایی اجرا شده است.  

مجموعه تلویزیونی پرمخاطب "بچه‌های دیروز" هرشب 30 بامداد از شبکه پنج پخش می‌شود و پخش این برنامه در سال‌های گذشته با استقبال بی‌نظیر مخاطب همراه بوده و هست.

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT12 واژه های کاربردی مرتبط شبکه پنج سیما رسانه ملی تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شبکه پنج سیما رسانه ملی تلویزیون شبکه پنج سیما رسانه ملی تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۰۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی همسفران «نون خ» با مسعود فراستی +فیلم

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه تلویزیونی «نون خ ۵» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی در کنار فصل چهارم مجموعه «زیرخاکی» دو سریال ماه مبارک رمضان شبکه یک سیما بودند.

پخش «نون خ ۵» این شب‌ها به قسمت‌های پایانی خود نزدیک شده است؛ درفصل پنجم این مجموعه تلویزیونی، «نورالدین خان‌زاده» با نقش آفرینی سعید آقاخانی و همولایتی‌هایش این بار به سیستان و بلوچستان سفر کرده و در فضای جغرافیای متفاوتی از غرب کشور ماجرا‌ها و چالش‌های خود را دنبال می‌کنند. از سوی دیگر مسائلی همچون محیط‌زیست، حفظ گونه‌ای جانوری و گیاهی در حال انقراض، میراث فرهنگی و زیبایی‌های ایران و به ویژه سیستان و بلوچستان نیز مورد توجه سازندگان «نون خ» قرار داشته است.

شب گذشته و در بخشی از قسمت بیستم، در خلال گفتگو‌های شخصیت‌های این سریال اشاره‌ای طنزآمیز به اظهارات مسعود فراستی منتقد جنجالی سینما شد.

فیلم این بخش از سریال را در ادامه مشاهده خواهید کرد.

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • اختلاف علنی رئیس فدراسیون و مجری تلویزیونی؛ دبیر با پیمان یوسفی دست نداد! / فیلم
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • ۶۹/۲ درصد ایرانیان، تلویزیون می‌بینند | شبکه 3، آی فیلم و شبکه یک؛ به ترتیب پربازدیدترین شبکه‌های تلویزیونی
  • برنامه «مهمانی» از شبکه پیشران فراتر
  • «امروزِ دیروز» به آرتیبشن رسید/ پرسش از نقاشی یا عکاسی؟
  • «به افق فلسطین» وایرال می‌شود اما نه به هر قیمتی!/ مخاطب افت نکرد
  • «به افق فلسطین» به عبارتی برنامه جبهه فلسطین بود
  • فصل دوم مجموعه تلویزیونی «آقای قاضی» از شبکه دو 
  • شوخی همسفران «نون خ» با مسعود فراستی +فیلم