Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، سال گذشته اطراف دانشگاه شریف افرادی اقدام به زورگیری و سرقت از دانشجویان در خیابان‌های اطراف خوابگاه و دانشگاه کردند که این موضوع باعث ایجاد تنش‌هایی میان دانشجویان شد و از این بابت نگران بودند.

  از آن پس دانشگاه برای حفظ امنیت دانشجویان چاره‌ای اندیشید تا با نصب کانکس نیروی انتظامی امنیت بیشتری برقرار شود، تامین امنیت برای تردد دانشجویان را از مسئولان دانشگاه شریف پیگیری کردیم که در ادامه مشروح آن آمده است:

محمود فتوحی رئیس دانشگاه صنعتی شریف در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نصب کانکس و ماجرای زورگیری اطراف دانشگاه  اظهار کرد:  در گذشته زورگیری‌هایی اطراف دانشگاه انجام می‌شد که باعث نگرانی دانشجویان شده بود پس از صحبت‌هایی که با نیروی انتظامی انجام شد کانکس‌هایی را خریداری و در اطراف دانشگاه نصب کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دانشگاه برای حل مشکل با نیروی انتظامی هماهنگ شد اما با توجه به اینکه هماهنگی‌ها در این زمینه زما‌ن‌بر است، مسئولان دانشگاه مصمم‌تر شدند که پیگیری‌ها زودتر به نتیجه برسد.

فتوحی افزود: دانشگاه صنعتی شریف این ۲ کانکس را خریداری کرد و تحویل نیروی انتظامی داده است تا دانشجویان با امنیت بیشتری در این محدوده تردد کنند و اکنون این دو کانکس در تقاطع خیابان‌های اصلی دانشگاه در حال نصب است.

انتهای پیام/

تمهیدات دانشگاه شریف برای تامین امنیت تردد دانشجویان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۰۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ عباسی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: دانشجویان متقاضی برای ثبت نام وام شهریه دانشجویی تا ۳۱ اردیبهشت می‌توانند درخواست خود را در سامانه پکپارچه صندوق رفاه دانشجویان به نشانی refah.swf.ir ثبت کنند. به گفته وی، مبلغ وام شهریه به ازای هر نیم سال تحصیلی ۳ میلیون تومان است.

دیگر خبرها

  • برادر کشی در فارس
  • پذیرش طرح تغییر اقلیم و تاب آوری انرژی دانشگاه صنعتی شریف در "یونسکو"
  • برادرکشی در کوه‌های اطراف فسا
  • همچون رویارویی «تاپ گان» با «جنگ ستارگان» بود/ چنین حملاتی در جنگ‌های مدرن ندیدم
  • مقاله استاد دانشگاه شریف در معتبرترین مجله انجمن فیزیک آمریکا منتشر شد
  • انتشار مقاله استاد دانشگاه شریف در مجله معتبر انجمن فیزیک آمریکا
  • آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت
  • کشف ۲۵ فقره سرقت در مشهد
  • اظهارات جدید شهردار پاریس درباره امنیت المپیک ۲۰۲۴
  • بیانیه نماینده مردم قم در مجلس در پی عملیات شکوهمند «وعده صادق»