Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،یحیی بهاری مدیرعامل باشگاه نود ارومیه در نشست خبری گفت:سال قبل فوتبال ارومیه پس از چهل سال جان دوباره گرفت. پارسال ما به عنوان مهمان ناخوانده وارد لیگ دسته یک شدیم

مدیرعامل باشگاه نود ارومیه ما با تیمداری خوب سال گذشته، برای اولین بار توانستیم مستقیما بازیکنی را از ارومیه به لیگ برتر صادر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
الان به عنوان یکی از تیم‌های بازیکن‌ساز مطرح هستیم.

بهاری افزود:باید پیگیری شود که چرا تیم هبه شده به استان چرا سال گذشته اولین بازی خود را انجام نداد. این موضوعی است که مغفول مانده و کسی آن را پیگیری نمی‌کند. تیمی که با ۷۰ نفر به ارومیه هدیه شده بود، اما به یکباره بهم ریخت و کسی جوابگوی آن نشد.

مدیرعامل باشگاه نود ارومیه گفت:امتیاز تیم نود ارومیه هم اکنون ۵ میلیارد تومان است در حالی که اگر سال گذشته باشگاه نود ارومیه مسئولیت آن را برعهده نمی‌گرفت، این امتیاز به دسته سه سقوط می‌کرد و ارزش ریالی آن نیز اکنون ۸۰ میلیون تومان بود. گذشته از آن نیز قیمت بازیکنان ما هم افزایش یافت و تیم‌های لیگ برتری برای جذب آن‌ها پا پیش گذاشتند.

بهاری افزود:من دنبال گرایشات سیاسی نیستم. سال قبل آقای قاضی‌پور و آقای استاندار از ما حمایت کردند و این موضوعی است که موظفم به آن اشاره کنم.

مدیرعامل باشگاه نود ارومیه گفت:امروز هم اگر مقرر به تیمداری در دسته یک باشد، تیم نود ارومیه یکی از مدعیان و گزینه‌های صعود به لیگ برتر خواهد بود. اما این موضوع یک همت همگانی می‌طلبد. این تیم برای مردم ارومیه است. من قول می‌دهم اگر حمایت شود این تیم به لیگ برتر صعود خواهد کرد.

وی بیان کرد:ما دو مشکل داریم. یک مجموع بدهی‌های تیم ماشین سازی در سال‌های قبل است که امتیاز آن پارسال به ارومیه منتقل شد. من قول می‌دهم در کمتر از ۴۸ ساعت مشکلات موجود را حل کنم، اما مشکلی که وجود دارد این است که من نمی‌دانم در این شهر با چه کسی طرف حساب هستم. امروز بجای ما ۳۰ نفر برای این تیم تصمیم می‌گیرند و تکلیف ما هنوز مشخص نیست. من نمی‌دانم اکنون این تیم برای باشگاه نود هست یا نیست.

وی بیان کرد:من این زنگ خطر را به صدا در می‌آورم که در آستانه سقوط به دسته سه هستیم. آقای مانوئل دروازه‌بان اسپانیایی سابق ماشین‌سازی به فیفا شکایت کرده و محکومیت ما قطعی است. ۳۰ هزار دلار ما به ایشان بدهکاریم و ۵ هزار دلار نیز جریمه فیفاست.   در حال تکمیل/م   نشست خبری مدیرعامل باشگاه نود ارومیه 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۰۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با لاتزیو

تکلیف یکی از فینالیست‌های کوپا ایتالیا فرداشب در ورزشگاه المپیکو مشخص خواهد شد

طرفداری | در دیداری حساس از دور برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم یوونتوس و لاتزیو از ساعت 22:30 روز سه‌شنبه (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ۲۳ آوریل) به مصاف یکدیگر خواهند رفت. جدال رفت دو تیم با برتری ۲-۰ یوونتوس خاتمه یافت.

گفتنی است تکلیف دیگر فینالیست کوپا، روز چهارشنبه و پس از جدال فیورنتینا و آتالانتا مشخص خواهد شد. شاگردان وینچنزو ایتالیانو در فیورنتینا، بازی رفت را با نتیجه ۱-۰ برده بودند.

ترکیب احتمالی لاتزیو و یوونتوس یوونتوس (۲-۵-۳): پرین | روگانی، برمر، دنیلو | کامبیاسو، مک کنی، لوکاتلی، رابیو، کوستیچ | ولاهوویچ، کیه زا لاتزیو (۱-۲-۴-۳): مانداس | پاتریک، رومانیولی، گیلا | ماروشیچ، کامادا، وسینو، هوسای | فیلیپه اندرسون، لوییز آلبرتو | کاستیانوس کنفرانس خبری مکس الگری الگری: افزایش انتقادات؟ هرکاری که دوست داشته باشم را انجام می‌دهم

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با لاتزیو
  • پروژه خط ۱۴ اینچ تبریز _ ارومیه در آستانه بهره‌برداری
  • تکلیف محرومیت رامین رضاییان مشخص شد +سند
  • باشگاه استقلال تکلیف نکونام را مشخص کرد
  • پس از شکست ۳-۰ خانگی مقابل لچه؛ ساسولو در آستانه سقوط به سری بی
  • تکلیف ۲ گروه مشخص می‌شود
  • تاج: تکلیف واگذاری پرسپولیس و استقلال این هفته مشخص می‌شود
  • سرنوشت تلخ بورسا اسپور؛ از بازی در لیگ قهرمانان تا سقوط به دسته چهارم فوتبال ترکیه
  • داوران هفته 25 لیگ دسته اول مشخص شدند