Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور عشایر خراسان جنوبی گفت: اعتبارات در سال جاری از محل صندوق توسعه ملی در قالب اجرای دو پروژه آبرسانی به محلات عشایری بمرود شهرستان زیرکوه با حدود 100 میلیارد ریال و پروژه آبرسانی به محلات عشایری خواجه منجیکوه نهبندان با حدود 80 میلیارد ریال اختصاص یافته است.

به گزارش ایسنا منطقه خراسان جنوبی، حسین حسین پور اظهار کرد: اعتبارات در سال جاری در راستای بند هـ تبصره 4 قانون بودجه 98 از محل صندوق توسعه ملی در قالب اجرای دو پروژه آبرسانی به محلات عشایری بمرود شهرستان زیرکوه با حدود 100 میلیارد ریال و پروژه آبرسانی به محلات عشایری خواجه منجیکوه نهبندان با حدود 80 میلیارد ریال اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: امیدواریم با تخصیص این اعتبارات در حوزه آبرسانی با اجرای خط انتقال شبکه آبرسانی برای تامین آب شرب بهداشتی کارهای بنیادی در مناطق عشایری استان انجام دهیم.

مدیرکل امور عشایر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه آبرسانی به این مناطق هم اکنون به صورت سیار و با تانکر انجام می‌شود، تصریح کرد: با تخصیص این اعتبارات و اجرای شبکه آبرسانی، تامین آب شرب بهداشتی عشایر در این مناطق مرتفع شود.

حسین پور بیان کرد: آبرسانی به 40 محله عشایری بمرود شهرستان زیرکوه با جمعیت 2590 نفری و 65000 راس دام سبک، در دستور کار اداره کل بوده و باعث ایجاد اشتغال پایدار و افزایش تولید محصولات دامی و امنیت مرزها می‌شود.

وی اظهار کرد: در فاز یک این پروژه با اجرای 34 کیلومتر لوله گذاری و احداث دو باب ایستگاه پمپاژ، مخازن تعادلی با ظرفیت 700 متر مکعب و همچنین احداث شبکه انتقال برق 20 کیلوولتی به طول 8300 متر انجام شده است.

مدیر کل امور عشایر خراسان جنوبی با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی تا کنون 65 درصد بوده است، افزود: مطالعات پروژه ملی آبرسانی در منطقه چاه خواجه منجیکوه شهرستان نهبندان در حال انجام است و چاه این پروژه در آینده نزدیک حفاری خواهد شد.

حسین پور یادآور شد: با اجرای این پروژه 12 محله عشایری با جمعیتی حدود 900 نفر و 20 هزار راس دام سبک از آب آشامیدنی بهداشتی برخوردار خواهند شد که پیشرفت فیزیکی این پروژه تا کنون 10 درصد بوده است.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال اشتغال برق خراسان جنوبی صندوق توسعه ملی قانون قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۰۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری عصر چهارشنبه با حضور در آسایشگاه جانبازان امام خمینی (ره) واقع در پارک ملت مشهد اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال را برای بازسازی آن اختصاص داد.

استاندار خراسان رضوی طی این دیدار چهره به چهره پای درد و دل جانبازان این آسایشگاه نشست و در خصوص برخی از مشکلات مطرح شده دستورات لازم را صادر کرد.

در جلسه‌ای که در حاشیه این بازدید و با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، جمعی از مدیران و جانبازان برگزار شد؛ استاندار خراسان رضوی در خصوص بازسازی این آسایشگاه قول مساعد داد.

کد خبر 6081556

دیگر خبرها

  • اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم
  • تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای فاز سوم پروژه‌‎های زودبازده
  • اجرای ۱۲ پروژه آبرسانی در رامسر
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال به بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد
  • افزایش ۶۳ درصدی سهم شهرها و روستاهای خراسان جنوبی از مالیات
  • ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد اختصاص یافت
  • ۱۵۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب و فاضلاب خارگ اختصاص یافت
  • تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌‎های زودبازده مشهد
  • پیشرفت ۷۹ درصدی مجتمع آبرسانی شیخ موسی شهرستان بابل
  • آغاز کوچ بهاره عشایر خراسان جنوبی