Web Analytics Made Easy - Statcounter

 وزیر کشور دولت اصلاحات طی نامه ای خطاب به رئیس سازمان صدا و سیما، با کذب خواندن سخنان سردار نظری در یک برنامه شبکه افق، خواستار انعکاس نامه خود در «برنامه ای مشابه» در «همان شبکه» شد. متن نامه سید عبدالواحد موسوی لاری به این شرح است.

  به نام خدا

ریاست محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی  آقای دکتر علی عسگری

با سلام و تحیات،

  با کمال تأسف و تعجب مطلع شدم شبکه افق آن سازمان در برنامه ایی در تاریخ ۱۸/۴/۹۸ به مناسبت سالگرد وقایع هیجده تیر ۱۳۷۸ کوی دانشگاه تهران با حضور آقای زاکانی و تماس تلفنی آقای فرهاد نظری فرمانده وقت نیروی انتظامی تهران بزرگ به طور یکسویه برخی سخنان کذب و خلاف واقع توسط فرد اخیرالذکر مبنی بر دستور اینجانب جهت ورود به کوی و برخورد با دانشجویان مطرح و تلاش شد تا اقدامات غیرموجه و فاجعه بار عوامل حادثه توجیه و بر آثار زیانبار تعرض به دانشجویان سرپوش گذاشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجانب ضمن اظهار تأسف از این سقوط اخلاقی انتظار دارم طبق مقررات و قوانین موضوعه کشور در برنامه ایی مشابه از طریق همان شبکه این نامه را به سمع مخاطبان خود برسانید. انصاف خواهید داد که برنامه هایی از این قبیل وجهه صدا و سیما را بیش از پیش ملکوک نموده بر بلندی دیوار بی اعتمادی عامه مردم  نسبت به این سازمان می افزاید صدا و سیمای جمهوری اسلامی نباید تریبونی برای تحریف تاریخ، ترویج دروغ و نشر اکاذیب باشد.

خداوند عاقبت همه ما را ختم به خیر کند.

   باتشکر

   سیدعبدالواحد موسوی لاری

   ۱۳۹۸/۴/۲۲     

    ۲۷۲۱۵

کد خبر 1279908

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سازمان صدا و سیما باشگاه پرسپولیس ایالات متحده آمریکا ایران و آمریکا باشگاه استقلال خودرو کارگردانان سینمای ایران دونالد ترامپ استان آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۱۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«به پایان ماجرا نزدیک می‌شوید!» / نصب پارچه نوشت مقابل دانشگاه‌های بزرگ تهران +تصاویر

به دنبال عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ قاطع به رژیم صهیونیستی، دانشجویان در اقدامی جالب، با نصب پارچه نوشت‌هایی نسبت به «عملیات وعده صادق» واکنش مثبت نشان داده و اعلام حمایت خود را ابراز کردند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به دنبال عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ قاطع به رژیم صهیونیستی، دانشجویان در اقدامی جالب، با نصب پارچه نوشت‌هایی نسبت به «عملیات وعده صادق» واکنش مثبت نشان داده و اعلام حمایت خود را ابراز کردند.


در متن این پارچه نوشته ها به زبان فارسی و عبری عبارت «אתה מתקרב לסוף הסיפור» یا «به پایان ماجرا نزدیک می‌شوید» آمده است.

اجتماع وعده صادق با حضور دانشجویان در دانشگاه خواجه نصیر در حالی برگزار شد که این  پارچه نوشته بر فراز دانشکده مهندسی مکانیک نصب شده بود.   در مقابل سردر دانشگاه صنعتی شریف و امیرکبیر نیز پارچه نوشته مشابهی قرار داده شد. در مقابل سردر دانشگاه تهران نیز این پارچه نوشته نصب شده بود.

دیگر خبرها

  • «به پایان ماجرا نزدیک می‌شوید!» / نصب پارچه نوشت مقابل دانشگاه‌های بزرگ تهران +تصاویر
  • بالاگرفتن نقدها به سریال‌های رمضانی/ هیس هیچی نیس!
  • ورود واگن‌های وارداتی به تهران به اما و اگر رسید
  • شیوه‌نامه مشوق‌های خدمتی برای کسب مهارت دانش‌آموختگان دانشگاهی ابلاغ شد
  • مبلغ استفاده دانشجویان از سامانه نان برای پایان نامه ۲ برابر است
  • صداوسیما، آگاهی مردم درخصوص سلامت را افزایش داده است.
  • اشتغال دانشجویان در واحدهای بزرگ تولیدی بر مبنای توانایی/ پایان‌نامه‌ها را کاربردی کردیم
  • ورود دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران به تحقق اقتصاد چرخشی با مشارکت دو صنعت بزرگ کشور
  • برنامه «محفل» و «سال‌نو» شبکه سه در صدر توجه مردم/ افزایش ۲۵-۲۰ درصدی کاربران تلوبیون در ایام نوروز و ماه رمضان + فیلم
  • خدمت دانش آموختگان دانشگاهی باکسب مهارت عمومی و تخصصی