Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفر تیم بایرن‌مونیخ به آمریکا یک برنامه برای تعطیلات نیست؛ بازی‌های دوستانه مقابل رئال مادرید، آرسنال و آ.‌ث میلان در برنامه قرار دارد و در ادامه «مانوئل نویر» و دوستان برای برنامه تبلیغاتی به این سو و آن سو سرک می‌کشند چرا که باوارایی ها تنها در آمریکای شمالی ۱۵۰ کانون هواداری دارند.

طبیعی است که تمرینات هم باید به هر قیمتی روی قاعده باشد؛ موضوعی که «نیکو کواچ» نسبت به آن هشدار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس برنامه‌ریزی، اولین ایستگاه باواریایی‌ها لس‌آنجلس و اقامت در هتل مجلل «فور سیزنز در بورلی هیلز» است.

اما نقطه پررنگ این سفر ملاقات با «آرنولد شوارتزنگر» قهرمان اسبق پرورش اندام و بازیگر سرشناس فیلم مشهور «ترمیناتور» (نابودگر) است.

آرنولد هم اکنون ۷۱ سال دارد اما با وجود اینکه توصیه‌های تناسب اندامی وی (۱۰ تخم مرغ خام برای صبحانه) در مقایسه با یافته‌های امروز علمی در حوزه ورزش کمی بحث برانگیز محسوب می‌شود اما او همچنان شخصیتی الهام‌بخش است.

در ادامه آنها، در هاوستن از دفتر مرکزی ناسا بازدید خواهند کرد اما سفر به ماه و مریخ در برنامه مونیخی‌ها قرار نگرفته است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بایرن مونیخ آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۱۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کروزهای ضد کشتی ایران در فاصله کم از خاک آمریکا

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 15 تصاویری از موشک کروز ضد کشتی ایرانی نصیر با نام تجاری CM 90 که با برد 90 کیلومتر و هدایت راداری فعال توسط قایق‌های تندروی کلاس ذوالفقار در اختیار ونزوئلا استفاده می‌شود، منتشر شده است. تصاویر مربوط به افتتاح و بازدید وزیر دفاع ونزوئلا Vladimir Padrino Lopez از مرکز نگهداری موشک ضد کشتی CM 90 را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • برنامه‌ریزی ناسا برای تجدید قوای کاوشگر ستاره‌های نوترونی
  • بایدن : تحریم‌ ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کنیم / این تحریم‌ها، رهبران و نهاد‌های مرتبط با سپاه، وزارت دفاع و برنامه موشکی و پهپادی ایران را هدف قرار می‌دهند
  • سقوط یک شی عجیب از فضا بر روی خانه‌ای در آمریکا
  • کروزهای ضد کشتی ایران در فاصله کم از خاک آمریکا
  • آرزوی ستاره لیورپول: شام خوردن با اسطوره‌های رئال
  • بازدید ۱۵۷ هزار نفر از موزه‌های استان همدان
  • الکساندر آرنولد: لیورپول بدون یورگن کلوپ احساس عجیبی خواهد داشت
  • جزییات تعطیلی باغ گل‌های کرج
  • بازدید وزیر کشور از پروژه ادامه آزادراه همت
  • بازدید وزیر کشور از پروژه ادامه آزاد راه شهید همت در البرز