Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@10:51:26 GMT

توصیه به ستاره جدید یونایتد: بدون ترس بازی کن

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۱۳۱۰

توصیه به ستاره جدید یونایتد: بدون ترس بازی کن

وان بیساکا، بازیکن جدید منچستریونایتد می‌گوید بعد از انتقال به این تیم، زاها، بازیکن سابق یونایتد به او توصیه کرده در این تیم شجاعانه و بدون ترس بازی کند.

به گزارش "ورزش سه"، آرون وان بیساکا، بازیکن جدید منچستریونایتد می‌گوید، ویلفرید زاها، هم تیمی سابقش در کریستال پالاس که سابقه حضور در یونایتد را داشته بعد از پیوستن به این تیم به او توصیه کرده در اولدترافورد شجاعانه و بدون ترس بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وان بیساکا ماه گذشته میلادی با قراردادی به ارزش 50 میلیون پوند از کریستال پالاس به منچستریونایتد منتقل شد.

 

 

زاها که در کریستال پالاس با وان بیساکا همبازی بود سابقه حضور در یونایتد را دارد. او پیش از آنکه در سال 2015 به پالاس بازگردد به مدت دو سال در ترکیب یونایتد حضور داشت و بازی‌های درخشانی برای شیاطین سرخ انجام داد.

 

وان بیساکا در این باره گفت:" من می‌خواستم پیشرفت کنم و معتقدم منچستریونایتد تیمی است که در این مسیر می‌تواند به من خیلی کمک کند. وقتی زاها فهمید که به یونایتد منتقل خواهم شد به من گفت در آنجا بدون ترس بازی کن. من هم سابقه حضور در اولدترافورد به عنوان بازیکن جدید را دارم. فقط فوتبال خودت را بازی کن و از هیچ چیز نترس".

 

ستاره جدید منچستریونایتد در ادامه گفت:" زاها به خاطر من خیلی خوشحال بود. به من گفت استحقاق حضور در تیمی مثل یونایتد را دارم و باید به تلاش و پشتکار ادامه بدهم".

 

منچستر یونایتد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۱۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن ملی‌پوش به دنبال هوایی کردن ستاره‌های پرسپولیس!

لیگ برتر هرچند هنوز به اتمام نرسیده و تیم‌ها بازی‌های حساسی را در پیش دارند، برخی از تیم‌های لیگ برتری از همین حالا به فکر بستن تیمی قدرتمند هستند و با بعضی از ستاره‌های لیگ مذاکراتی را انجام دادند.

یک تیم پولدار لیگ برتری به چند ستاره پرسپولیس پیشنهاد داده تا فصل بعد راهی این تیم شوند. تیم مذکور که تقریباً از کسب عنوان قهرمانی در این فصل ناامید شده، می‌خواهد خیلی زود تیمش را برای فصل آینده ببندد و بودجه خوبی هم برای خرید بازیکن در نقل و انتقالات اختصاص داده است. نکته جالب در این خصوص مشارکت یکی از بازیکنان این تیم در نقل و انتقالات است.

این ستاره که سابقه بازی برای تیم ملی را هم دارد و جزو بازیکنان شناخته شده فوتبال ایران به حساب می‌آید، به واسطه رفاقت با خیلی از بازیکنان شاغل در لیگ برتر می‌خواهد به تیمش کمک کند تا بازیکنان خوبی را جذب کند. این بازیکن در ماجرای پیشنهاد تیم مورد نظر به چند ستاره پرسپولیس نقش اصلی را ایفا کرد و واسطه شروع مذاکرات بین طرفین بود.

در واقع این بازیکن به واسطه ارتباط نزدیک با چند بازیکن پرسپولیس قصد دارد آنها را برای بردن به تیمی که در آن بازی می‌کند، ترغیب کند و به نوعی مامور هوایی کردن ستاره‌های پرسپولیس است.

منبع: خبر ورزشی

tags # پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • یونایتد قهرمان هم شود، اخراج تن‌هاخ قطعی است
  • صعود منچستریونایتد با طعم آبروریزی
  • اعتراض‌ها به شادی جنجالی آنتونی؛ شاید فصل بعد در چمپیونشیپ بازی کنی!
  • روی کین: تقریبا دیگر از منچستریونایتد بدم می‌آید
  • اونانا: به فینال رفتیم، فقط این مهم است
  • منچستریونایتد حریف سیتی در فینال جام حذفی انگلیس شد
  • منچستریونایتد حریف من‌سیتی در فینال جام حذفی انگلیس شد
  • بازیکن ملی‌پوش به دنبال هوایی کردن ستاره‌های پرسپولیس!
  • رقابت بارسا با یونایتد و بایرن برای ستاره اسپانیایی
  • شواین اشتایگر: مورینیو مرا به تیم زیر 16 ساله‌های منچستریونایتد تبعید کرد!