Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی از تجهیز ناوگان خودرویی پلیس راه خراسان جنوبی به سه دستگاه خودروی نامحسوس خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سرهنگ «علیرضا رضائی» امروز (۲۴ تیر) به خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار داشت: با توجه به افزایش تصادفات در محورهای خراسان جنوبی و گستردگی حوزه راه های استان سه دستگاه خودروی پر سرعت به ناوگان خودرویی پلیس راه استان اختصاص داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بیان داشت: این خودروها قرار است تخلفات رانندگان را به صورت نامحسوس در جاده های استان خراسان جنوبی کنترل کنند که یک خودرو به پلیس راه شهرستان قاین، یک خودرو به پلس راه شهرستان طبس و یک خودرو نیز در اختیار قرارگاه پلیس راه استان قرار گرفته است.

 

وی تصریح کرد: رانندگان و سرنشینان این خودرو آموزش های لازم را برای مأموریت های ابلاغی فرا گرفته اند و البسه آنان به دوربین ثبت وقایع تجهیز شده است.

 

وی از رانندگان درخواست کرد با توجه به افزایش 51 درصدی تصادفات جاده ای استان، با احتیاط برانند و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و با توجه به کویری بودن محورهای استان خراسان جنوبی حداقل پس از هر 2 ساعت رانندگی 15 دقیقه استراحت کنند.

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت امام رضا ع جشن های دهه کرامت آل هاشم چهارمحال و بختیاری روزنامه ها روزنامه حجاب و عفاف تودیع و معارفه پلیس خراسان جنوبی شبستان بیرجند خراسان جنوبي بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۱۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمنی جاده‌ های خراسان جنوبی اولویت اول استان در شرایط فعلی است

عباس زاده در هفتمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان که در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانسی دستاورد‌های دولت با حضور رئیس جمهور برگزار شد، گفت: برای ایجاد ایمنی لازم در جاده‌های خراسان جنوبی باید نسبت به حضور و آمادگی‌های مورد نیاز خود در این خصوص اطمینان داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه نباید حوادث جاده‌ای به جهت کم کاری دستگاه‌های اجرایی مربوط در استان اتفاق بیفتد، افزود: با هدف ایجاد ایمنی در جاده‌ها در صورت نیاز پلیس، راهداری و هلال احمر باید نسبت به تقویت نیرو‌ها و امکانات خود در جاده‌های استان اقدام کنند.

عباس زاده با بیان اینکه در سال جاری تا عید فطر با افزایش تردد در جاده‌های استان مواجه هستیم، گفت: ایمنی جاده‌های خراسان جنوبی اولویت اول استان در شرایط فعلی است و باید تلاش کنیم روند خوب روز‌های گذشته در شب‌های قدر و تعطیلات عید فطر هم تداوم داشته باشد.

معاون پلیس راه استان نیز گفت: تعداد فوتی‌های در تصادفات برونی شهری استان تا به امروز ۶ نفر است که این آمار در سال گذشته در مدت مشابه ۲۰ نفر بوده است.

سرهنگ کاظمی افزود:متخلفانی که پلاک خودروهایشان رو مخدوش می‌کنند، ۱۵ روز خودرویشان توقیف می‌شود.

شاهوردی مدیر کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی هم از فعالیت ۳۸ چادر عشایری در استان در طرح بهار خدمت در سطح محور‌های استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • اجرای تمهیدات ترافیکی شب های قدر در البرز
  • محدودیتی برای تأمین آرد در خراسان جنوبی نداریم
  • ۱۰۴ آمبولانس دیگر به ناوگان هلال‌احمر اضافه می‌شود
  • ۱۰۴ آمبولانس دیگر به ناوگان هلال‌احمر اضافه شد
  • وضعیت ایمنی در جاده‌های خراسان جنوبی در حد استاندارد است
  • کسب رتبه اول مدیریت تصادفات توسط خراسان جنوبی
  • وضعیت ایمنی در جاده های خراسان جنوبی در حد استاندارد است
  • توجه به بایسته های مشارکت مردم در عرصه جهش تولید
  • برخورد با رانندگان متخلف در طرح نوروزی پلیس
  • ایمنی جاده‌ های خراسان جنوبی اولویت اول استان در شرایط فعلی است