Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ما تاکنون اطلاعات نسبتا کمی درباره گوشی جدید گوگل، یعنی پیکسل ۴ در دست داریم و خود شرکت سازنده این دستگاه وجود آن را ماه‌ها پیش از رونمایی آن تائید کرده بود. اکنون به نظر می‌رسد برای بار دوم در یک فضای عمومی این گوشی دیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات به دست آمده از تصویر منتشر شده پیکسل ۴

تصویر جدیدی که از سوی یکی از معروف‌ترین سایت‌های خبرگزاری دنیای فناوری منتشر شده، اطلاعات جدید زیادی از این دستگاه به ما منتقل نمی‌کند. ما در این عکس می‌توانیم دوربین دوگانه آن را مشاهده کنیم که به وسیله یک فلش ال‌ای‌دی و سنسور تشخیص حرکت همراهی می‌شود.

این تصویر که در یکی از مترو‌های انگلیس ثبت شده است، گوشی جدید گوگل را در یک قاب نشان می‌دهد. این قاب بیشتر بخش‌های تلفن هوشمند گوگل را پوشانده است در نتیجه ما از این تصویر اطلاعات زیادی دریافت نمی‌کنیم. حتی در این تصویر قسمت جلویی گوشی یا نرم‌افزار‌های آن معلوم نیست در نتیجه تنها می‌شود حدس‌هایی درباره آن زد. این تصویر را در ادامه مشاهده می‌‎کنید:

بیشتر بخوانید: اولین تصاویر گوگل پیکسل ۴ با دوربین دوگانه فاش شد +تصاویر

با وجود این که تصویر جدید اطلاعات زیادی به ما منتقل نمی‌کند، می‌توان آن را در دسته عکس‌های پیش از رونمایی این گوشی قرار داد. از حدس‌هایی که درباره این گوشی منتشر شده به نظر می‌رسد که گوگل در ماه اکتبر پیکسل ۴ را رونمایی می‌کند، البته این خبر هنوز تائید نشده است. ماه پیش گوگل یک کار غیرمعمول انجام داد و آن فاش کردن یک تصویر از پیسکل ۴ بود که به وسیله رسانه‌های غیررسمی صورت گرفت. این تصویر فاش شده یک دوربین عریض مستطیلی را در پشت گوشی نشان می‌داد.

جزئیات فاش شده از مشخصات پیکسل ۴

بقیه مطالب فاش شده درباره این گوشی به ما از وجود یک حاشیه ضخیم در بالای گوشی به جای ناچ قطره‌ای برای میزبانی دوربین سلفی، خبر می‌دهد. این در حالی است که ما انتظار داریم این گوشی با دو اندازه استاندارد و XL عرضه شود. اندازه صفحه نمایش این گوشی‌ها می‌تواند ۵.۸ اینچ برای پیکسل ۴ و ۶.۴ اینچ برای پیکسل ۴ XL باشد؛ این موضوع بدان معناست که آن‌ها کمی بزرگ‌تر از پیکسل ۳، پرچمداران این شرکت که در سال ۲۰۱۸ عرضه شدند، خواهند بود.

پیشتر خبر‌هایی درباره وجود تراشه Snapdragon 855 به عنوان پردازنده در داخل این گوشی نیز منتشر شده بود. گفته می‌شود این پردازنده به وسیله یک رم ۶ گیگابایتی همراهی خواهد شد. شانس این که عکس‌های دیگری از این گوشی از حالا تا اکتبر ببینیم زیاد است پس باید منتظر فاش شدن اطلاعات بیشتری باشیم.

انتهای پیام/

جدیدترین تصویر گوگل پیکسل ۴ فاش شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری گوگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۱۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش مدیریت بحران استان

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، «محمدعلی ملک زاده» مدیر کل بحران استان ضمن اعلام آماده باش این مدیریت با توجه به احتمال خسارت گسترده در بخشهای مختلف استان، از انجام اقدامات ضروری جهت پیشگیری و کاهش خسارات احتمالی در این باره خبر داد.

وی به احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها در اکثر شهرستان‌های استان یزد اشاره و عنوان کرد: منطقه اثر مخاطرات احتمالی در سراسر استان یزد پیش بینی شده است.

وی به همه شهروندان به خصوص ساکنان مناطق ییلاقی و کوهپایه‌ای استان در خصوص جاری شدن روان آب و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل ها هشدار داد و گفت: همشهریان از تردد و توقف در بستر مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها اکیداً خودداری کنند.

ملک زاده عنوان کرد: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال رخداد صاعقه و بارش تگرگ و نیز گاهی وزش باد خیلی شدید به ویژه در ارتفاعات از مردم می‌خواهیم از فعالیت‌های کوهنوردی به ویژه صعود به قله‌ها پرهیز کنند.

خبرنگار: محمد مهدی داوری

انتهای خبر/

کد خبر: 1228098 برچسب‌ها مدیریت بحران مدیریت شهری بارش باران سامانه بارشی

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • احتمال رفع فیلتر گوگل‌پلی
  • گوگل پلی رفع فیلتر می‌شود؟
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد
  • ترک فعل احتمالی در مدیریت بحران پیگیری می‌شود
  • ابتکار گوگل به مناسبت روز زمین + فیلم
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • (ویدئو) ابتکار گوگل به مناسبت روز زمین
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می ماند
  • آماده‌باش مدیریت بحران استان