Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان، علی الشتری نژاد گفت: به مناسبت روز جهانی بدون پلاستیک، یک دوره کلاس آموزشی مبانی حفاظت محیط زیست کوهستان با حضور خانم رجبی و آقای نجاریان از مدرسین کوهنوردی کشور به مدت سه روز در شهرستان پلدختر برگزار گردید.

الشتری نژاد افزود: در این دوره علاوه بر آموزش مباحث فنی، راههای حفاظت موثر و بهتر از محیط زیست کوهستان و کاهش آسیب های زیست محیطی در این اکوسیستم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره محیط زیست شهرستان پلدختر گفت: برگزاری کارگروه پسماند شهرستان و پاکسازی تفرج گاهها و مناطق گردشگری از دیگر برنامه های این اداره به مناسبت روز جهانی بدون پلاستیک بود

46

کد خبر 1279895

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محیط زیست سازمان محیط زیست دوستداران محیط زیست طبیعت آموزش استان لرستان باشگاه پرسپولیس ایران و آمریکا ایالات متحده آمریکا باشگاه استقلال کارگردانان سینمای ایران خودرو دونالد ترامپ خودروسازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۱۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه قضایی شهرستان بوکان حامی حفاظت از محیط زیست است

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دراین بازدید رحیم عبدالکریمی ، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بوکان گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای حفاظت از گونه ارزشمند و در معرض انقراض میش مرغ را ارائه کرد و طی پایش منطقه با دوربین های چشمی  3 بال پرنده نادر و در معرض انقراض میش مرغ مشاهده شد.

رئیس دادگستری بوکان در این بازدید  محیط زیست و حیات وحش را از مواهب الهی دانست و گفت : تلاش های شبانه روزی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بوکان در زمینه حفاظت از  این مواهب الهی، شایسته تقدیر و درخور تحسین است.

در ادامه دادستان شهرستان بوکان با بیان اینکه حفظ محیط زیست، حفظ سرمایه های طبیعی و ملی بوده و مصداق صیانت از حقوق عامه است، افزود: دستگاه قضایی شهرستان حامی و پشتیبان فعالیت های اداره حفاظت محیط زیست بوکان در راستای انجام وظایف قانونی خود است تا نیروهای این سازمان که در زمره ضابطین خاص قضایی هستند ، با قاطعیت و اقتدار به تکالیف و وظایف قانونی خود عمل کنند.

دیگر خبرها

  • ثبت تصاویر پلنگ ایرانی این بار در شهرستان رودبار
  • حضور یک قلاده پلنگ در شهرستان کوهسرخ مشاهده شد
  • (ویدیو) حضور پلنگ برای نخستین بار در کوهسرخ
  • تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه حفاظت شده فومن
  • ثبت نخستین حضور پلنگ در کوهسرخ
  • حضور پلنگ برای نخستین بار در کوهسرخ مستندسازی شد
  • مشاهده و ثبت پلنگ برای نخستین بار در شهرستان کوهسرخ
  • کارگاه آموزشی مبانی محیط زیست درمدارس رشت
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه سیاهمزگی
  • دستگاه قضایی شهرستان بوکان حامی حفاظت از محیط زیست است