Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسدالله عباسی، سخنگوی هیات رئیسه مجلس با اشاره به اظهارات ابوترابی نماینده نجف‌آباد در خصوص درخواست آپارتمان در ازای انصراف از استیضاح وزرا گفت: هیأت رئیسه مجلس این موضوع را در جلسه امروز بررسی و اعلام کرد که چنین چیزی صحت ندارد.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «دو نماینده مجلس از وزرا دریافت آپارتمان را درخواست کرده بودند»، گفت که این درخواست در ازای انصراف از استیضاح نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، اسدالله عباسی در حاشیه جلسه علنی صبح امروز دوشنبه مجلس در جمع خبرنگاران با اشاره به اظهارات ابوترابی نماینده نجف‌آباد در خصوص درخواست آپارتمان در ازای انصراف از استیضاح وزرا گفت: هیأت رئیسه مجلس این موضوع را در جلسه امروز بررسی و اعلام کرد که چنین چیزی صحت ندارد.

وی افزود: دو نفر از نمایندگان در دور فعلی مجلس از برخی وزرا درخواست دریافت آپارتمان را داده بودند که این نماینده آن را به موضوع انصراف از استیضاح ربط داده بود اما هیأت رئیسه این مسئله را تکذیب می‌کند.

عباسی با اشاره به حادثه شب گذشته حمله به خودروی سالک نماینده اصفهان نیز گفت: این موضوع در هیأت رئیسه مجلس بررسی شد. آقای سالک در یکی از خیابان‌های تهران برای انجام مصاحبه مراجعه کرده بود و راننده ایشان که منتظر ایشان بوده، از سوی دو موتورسوار که چهار نفر بودند، مورد حمله قرار گرفت و این افراد برای سرقت کیف و مدارکی که در صندلی عقب خودرو وجود داشت، آمده بودند و هویت‌شان هنوز معلوم نیست. لذا راننده برای دفاع از خود دست به سلاح برده و تیر هوایی شلیک کرد اما به دلیل دستپاچگی یکی از تیرها به پایش اصابت کرد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۱۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیأت قرآنی صدیقه کبری(س) روستای داش‌تپه‌ ماه رمضان هرشب مجلس دارد

به گزارش خبرنگار مهر، ربابه عبادی هیأت خبرنگار شهرستان میاندوآب روستای داش تپه روایتی از جلسات قرآنی هیأت قرآنی صدیقه کبری ارائه کرده است:

ما در هر روز و شب ماه رمضان مجلس ختم قرآن با حضور بانوان برگزار می‌کنیم که در این مجلس قرائت قرآن، هرروز درباره آیه منتخب آن جز در طرح مسطورا هم سخن گفته می‌شود.

تفسیر و ترجمه تدبری این آیات هم برای بانوان ارائه می‌شود.

کد خبر 6062506 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • هیأت قرآنی صدیقه کبری(س) روستای داش‌تپه‌ ماه رمضان هرشب مجلس دارد
  • قطع راه ارتباطی کلواری فلارد پس از باران شدید
  • روحانی: تمام وزرا را بدون استثنا با رهبری چک کردم | سردار سلیمانی درخواست وزیر دفاع سپاهی کرد
  • میزان افزایش حقوق کارگران، مجلسی‌ها را عصبانی کرد | وزیر کار زیر تیغ استیضاح؟
  • استیضاح وزیر کار به خاطر میزان افزایش حقوق کارگران؟!
  • فیلم/ واکنش نماینده ولی‌فقیه در همدان به درخواست یک دختر بچه در جلسه تفسیر
  • میزان افزایش حقوق کارگران، مجلسی‌ها را عصبانی کرد؛ وزیر کار استیضاح می‌شود؟
  • میزان افزایش حقوق کارگران، مجلسی ها را عصبانی کرد /وزیر کار استیضاح می شود؟
  •  دیدار نوروزی رئیس و هیئت‌رئیسه دانشگاه ارومیه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه
  • از استیضاح وزیر آموزش و پرورش منصرف نشده‌ام/ عدم پرداخت حق‌التدریس یعنی کمبود معلم در سال آینده