Web Analytics Made Easy - Statcounter

نظری گفت: دولت ۱۷ میلیارد ریال اعتبار برای توانمندسازی حاشیه نشینی استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سیدمحمدکاظم نظری» امروز (۲۴ تیر) در نشست بررسی مشکلات حاشیه نشینی استان کهگیلویه و بوراحمد، اظهار داشت: این اعتبار بین تعدادی از دستگاه های اجرایی برای خرید تجهیزات آموزشی، امکانات رفاهی، نشاط و سرگرمی و توانمندسازی این مناطق توزیع شده و باید براساس دستورالعمل تا پایان سال مالی جاری هزینه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ساختارهای بی رویه و غیرمجاز در حاشیه شهرها از جمله یاسوج را عامل برخی از آسیب ها دانست و تاکید کرد: شهرداری و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان موضوع الحاق برخی روستاهای اطراف را پیگیری و از ساختارهای غیرمجاز و بی رویه جلوگیری کنند.

 

«سیدعلی فتح میرمحمدی» هم با بیان اینکه دولت به موضوع حاشیه نشینی توجه جدی دارد، گفت: اگر به مسئله حاشیه نشینی به خوبی پرداخته شود، بسیاری از آسیب های اجتماعی کاهش می یابد.

 

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد حاشیه نشینی استان در شهر یاسوج متمرکز بوده و می طلبد به همین نسبت به آن توجه شود.

 

وی گفت: از امسال برنامه های جدی و بهتری برای کنترل و رفع مشکلات حاشیه نشینی در دستور کار قرار گرفته و این روند با اختصاص منابع مالی در کنار فرهنگ سازی و اطلاع رسانی باید به خوبی اجرا و مدیریت شوند.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت امام رضا ع جشن های دهه کرامت قم روزنامه ها حجت الاسلام سالک سوء قصد آل هاشم آیت الله ری شهری یاسوج حاشیه نشینی آسیب های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۱۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت

پروژه راه آهن اردبیل این روز‌ها در حالی مراحل نهایی را طی می‌کند که در جریان پیگیری‌های هفتگی سید حامد عاملی استاندار اردبیل برای تامین مالی این پروژه مهم ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به آن اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، پیگیری رفع مسائل و مشکلات و تأمین نیازمندی‌های استان از پایتخت، جزو برنامه‌های هفتگی سید حامد عاملی، استاندار اردبیل است که این برنامه در سال جدید هم ادامه یافت.

در جریان این پیگیری‌ها برای پروژه‌های مختلف از جمله ابرپروژه راه‌آهن اردبیل - میانه، ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به این پروژه تخصیص یافت.

پروژه راه آهن اردبیل که نزدیک به ۲ دهه از آغاز عملیات اجرایی آن گذشته است، این روزها در مراحل نهایی قرار دارد و انتظار می‌رود در نیمه اول سال جاری به بهره برداری برسد.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان
  • آمار داوطلبان نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ کهگیلویه و بویراحمد
  • ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت
  • ثبت بیش از ۳ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد
  • غارت گیاهان کوهی در کهگیلویه و بویراحمد/ تجویز نسخه‌های پیشگیری روی کاغذ مسئولان