Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ صفا صبوری دیلمی در نشست اعضای شورای شهر تهران با سازمان نظام مهندسی در مورد شناسنامه فنی ساختمان، گفت: اواخر سال ۹۶ که تنها چند ماه از شروع به کار شورای شهر پنجم می‌گذشت، ساختمان وزارت نیرو در میدان ولیعصر آتش گرفت، اما برای امحاء آتش هیچ نقشه‌ای وجود نداشت و مجبور شدیم چند دکتر سازه که جزو سرمایه‌های انسانی بودند را به دل آتش بفرستیم تا آن‌ها راه‌های دسترسی به کانون آتش را شناسایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه یک ساختمان مسکونی ۱۰ واحده حداکثر ۴۰ نفر سکنه دارد، اما در یک سینما در هر سانس، حداکثر ۵۰۰ نفر شرکت کرده و یا در مدارس به طور میانگین ۷۰۰ دانش‌آموز داریم و یا بیمارستان‌های مملو از افراد است، گفت:، اما هیچ کدام از این ساختمان‌های پر اهمیت و پرمخاطب شناسنامه فنی ندارند!

وی با بیان اینکه اگر برای هر کدام از این ساختمان حادثه‌ای رخ دهد، نمی‌توانیم عکس‌العمل مناسب را نشان دهیم، گفت: شهر تهران گرفتار ساختمان پرمخاطب و دولتی است که هیچ نقشه و شناسنامه‌ای از آن‌ها در اختیار نیست که لازم است سازمان نظام مهندسی، دولت، شهرداری و … وارد شده و در یک همکاری مشترک شناسنامه فنی برای ساختمان‌های دولتی هم صادر کنند.

صبوری دیلمی با بیان اینکه وارد شدن به ساختمان‌های دولتی و بااهمیت بالا آسان‌تر از ساختمان‌های مسکونی است، گفت: اگر بتوانیم ساختمان‌های دولتی را با خود همراه کنیم، کم‌کم این نهضت نیز در ساختمان‌های خصوصی شکل می‌گیرد و می‌توانیم موفق‌تر عمل کنیم.

وی با بیان اینکه ما در مواجهه با مردم سختگیرانه عمل می‌کنیم، اما در مواجهه با ساختمان‌های دولتی و پراهمیت کمتر سخت‌گیری می‌کنیم، گفت: ما باید حیطه عملکردی خود را از ساختمان‌های مسکونی فراتر برده و ساختمان‌های پراهمیت را نیز زیر چتر نظارتی خود قرار دهیم.

معاون شهردار تهران در خاتمه ضمن تاکید بر لزوم صدور شناسنامه فنی ساختمان گفت: ما نباید از ساختمان‌های بزرگ دولتی که پرمخاطب هستند، غافل شویم. منبع: ایسنا برچسب ها: رویداد24 ، شهرداری تهران ، معاون شهرداری تهران ، صفا صبوری ، شورای شهر تهران ، شناسنامه فنی ساختمان سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 شهرداری تهران معاون شهرداری تهران شورای شهر تهران شناسنامه فنی ساختمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۱۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ایران نشان داد اسراییل و آمریکا فاقد قدرت بازدارندگی هستند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، روزنامه عبری زبان اسراییل هیوم به شکست رژیم صهیونیستی در جریان عملیات تنبیهی ایران علیه این رژیم اذعان کرد.

این روزنامه در گزارشی نوشت: عملیات ایران آشکارا نشان داد که اسراییل و آمریکا فاقد قدرت بازدارندگی راهبردی هستند.

در ادامه این گزارش تاکید شده است: ایران دیگر ترسی ندارد و این یک خبر بد برای آمریکایی ها و هم پیمانانش در منطقه است.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نیز پیشتر اذعان کرده بود که پایگاه هوایی «نواتیم» هدف حمله‌های موشک‌های ایران قرار گرفته است. این روزنامه ادامه داد: پایگاه نواتیم مهمترین پایگاه هوایی در اسراییل به شمار می‌رود.

شبکه تلویزیونی ای‌بی‌سی آمریکا در گزارشی نوشته بود که در پی عملیات ترکیبی پهپادی-موشکی تهران علیه تل‌آویو، دست کم ۹ موشک به دو پایگاه هوایی اسراییل اصابت کرده و خسارت قابل توجهی به تل‌آویو تحمیل کرده است.

ای‌بی‌سی به نقل از یک مقام ارشد آمریکایی نوشته است که پنج موشک بالستیک ایران، به پایگاه هوایی «نواتیم» اصابت کرد که در پی آن، یک فروند هواپیمای ترابری نظامی سی -۱۳۰، یک باند فرود و چندین انبار خسارت دیده است. همچنین چهار موشک دیگر نیز به پایگاه هوایی «نقب» اصابت کرده و خساراتی به این پایگاه نیز وارد شده است.

کد خبر 6079622

دیگر خبرها

  • تهران قدیم| ماجرای ساخت اولین بیمارستان پایتخت/ تصویری خاص از فضای بیمارستان و بیماران در ۱۵۰ سال پیش
  • رفع ۴۸نقطه حادثه‌خیز شناسنامه‌دار از راه‌های استان
  • اتاق کارگران یک ساختمان سوخت و ۶ کشته بر جای گذاشت
  • رفع ۴۸ نقطه حادثه‌خیز شناسنامه‌دار از راه‌های استان
  • پنجشنبه‌ای خلوت در پایتخت
  • بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت به کجا رسید؟
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت
  • مصدومیت ۴ آتش‌نشان در حادثه آتش‌سوزی ساختمان درالقرآن تالش
  • حذف مزاحمان از پیاده روهای شهر | ۲۰۰ کیلومتر از پیادروهای پایتخت مناسب سازی شدند
  • عملیات ایران نشان داد اسراییل و آمریکا فاقد قدرت بازدارندگی هستند