Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مبلغ دینی خلق نیکو در محیط خانواده را یکی از صفات توصیه شده امام رضا(ع) دانست و گفت: خانواده ها به معارف دینی اهل‌بیت در تربیت فرزندانشان و روابط خانواده ها توجه ویژه ای داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، حجت الاسلام «محمدتقی جلالی» در جمع اعضای کانون قمر بنی هاشم(ع) روستای کاغذی با تبریک ایام دهه کرامت و سالروز ولادت امام رضا(ع) به بیان سبک زندگی رضوی پرداخت و گفت: خلق نیکو در محیط خانواده یکی از صفات توصیه شده امام رضا(ع) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مبلغ  دینی در ادامه چند توصیه از آیات قرآن و روایات برحسب نیاز خانواده ها جهت موفقیت در عرصه اجتماعی، فرهنگی، مذهبی بیان کرد و گفت: از منظر امام رضا (ع) خانه محل آرامش است، لذا امام توصیه به این امر داشتند و شایسته است مرد از نظر مادی و معنوی به خانواده خود توجه بسیاری داشته باشد.

حجت الاسلام جلالی اهل بیت(ع) را بهترین الگوی زندگی انسان ها خواند و به مادران حاضر در جلسه توصیه کرد: با توجه به سبک زندگی اسلامی  ائمه (ع)؛ خانواده ها به معارف دینی اهلبیت در تربیت فرزندانشان و روابط خانواده ها توجه ویژه ای داشته باشند و این مسئله  را یک امر مهم جهت عمل به وظایف شرعی، دینی خود قرار دهند تا بتوانند سبک زندگی اسلامی را ترویج دهند.

 

کلیپ و نماهنگ، اجرای گروه سرود توسط  نوجوانان  شرکت کننده  در کلاس اوقات فراقت کانون، برپایی نمایشگاه نقاشی امام مهربانی ها، قرائت صلوات  خاصه به صورت  دسته جمعی توسط حاضران از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

در پایان این مراسم قرعه کشی مسابقه نامه به امام مهربانی ها که در قالب طرح اوقات فراغت بچه های مسجد برگزارشده  بود انجام و به برگزیدگان جوایز نفیسی اهدا شد./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت امام رضا ع جشن های دهه کرامت آل هاشم شیراز حجاب و عفاف روزنامه روزنامه ها آذربایجان غربی روستای کاغذی ابوزیدآباد آران و بیدگل ابوزیدآباد شهرستان آران و بیدگل دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان آران و بیدگل اهل بیت ع جشن دهه کرامت اهل بیت اصفهان جشن های دهه کرامت دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۱۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۲۹ زوج دهه شصتی در قزوین

در مراسمی از ۲۹ نفر از زوجین شهرستان قزوین و ۴ نفر از بانوان دهه شصتی دارای فرزند تجلیل به عمل آمد.

علیخانی مدیر کل امور بانوان استانداری در این مراسم گفت: طبق پژوهش‌های انجام شده دهه شصتی‌ها جزو سرمایه‌های این کشور هستند و مسائل و مشکلات خودشان را هم دارند و امیدواریم با توجه به مهارت‌هایی که دارند زندگی آرام و پر مهری را تجربه کنند.

علیخانی افزود: مرکز خدمات ازدواج در حال راه اندازی است و خدماتی در حوزه مشاوره و تسهیلات و مسائل ازدواج به افراد تعلق می‌گیرد که به زودی انجام خواهد شد. افرادی که وارد مرحله زندگی مشترک شده اند می‌توانند از خدمات این مرکز استفاده کنند. چون افراد از دو خانواده متفاوت هستند نیاز به گذشت و مهارت زیادی هست تا زندگی‌ها دوام پیدا بکند و شرایط آرامش برای تربیت خودمان و فرزندانمان فراهم شود.

حجت الاسلام محمد حسینی کارشناس امور خانواده هم در این مراسم گفت: مادران امانت داران فرزندانشان هستند و به گفته شهید مطهری هیچ مقامی بالاتر از مادری برای یک زن نیست.

وی بهترین زمان برای فرزند آوری بعد از ازدواج را شناخت قابلیت‌های لازم برای والد شدن، پذیرش روانی برای بچه دار شدن هر دو زوج، پشتیبانی از همسر عنوان کرد.

خیری فر مشاور امور بانوان اداره کل ثبت اسناد استان گفت: با توجه به کاهش آمار ازدواج جوانان دهه شصت تصمیم شد برای ترغیب به ازدواج از زوجینی که در سال ۱۴۰۲ ازدواج کرده اند تجلیل به عمل آید و برای حمایت از فرزند آوری این افراد هدیه‌ای به مبلغ دو میلیون و پانصد هزارتومان به صورت بن خرید سیسمونی به افراد اهدا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی و انقلابی است
  • تجلیل از ۲۹ زوج دهه شصتی در قزوین
  • آیت‌الله العظمی دوزدوزانی تبریزی: روحانیت فقط به عبا و عمامه نیست/ اشتباه عالِم مانند اشتباه فرد عادی نیست، عده‌ای را منحرف می کند/ روحانی واقعی برای تربیت دینی و انسانی باید تلاش و تبلیغ کند‌
  • برپایی آئین جشن تکلیف دختران سرفاریاب
  • فرهنگ‌سازی در حوزه حجاب همراه با برخورد قهری نتیجه عکس می‌دهد
  • زندگی با چندفرزند لذت بخش است
  • تغییر سبک زندگی، بهترین درمان کبد چرب / این بیماری تنها مختص افراد چاق نیست
  • تحکیم بنیان خانواده با سبک زندگی اسلامی
  • دهه کرامت، فرصت مناسبی برای نمایش الگوی شادی حلال
  • سنت‌ها و سبک زندگی اسلامی در کردستان جریان دارد