Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه "الجمهوریه" لبنان روز دوشنبه در گزارشی با عنوان "پشت پرده گفت و گو با نصرالله چه اتفاقاتی افتاد"، به تشریح مقدمات این گفت و گو از زمان حرکت گروه تا پایان پرداخت.

این روزنامه آورده است: حدود ساعت هفت جمعه شب روند مصاحبه تلویزیونی با نصرالله کلید خورد، اقدامات امنیتی مانند سایر مناسبت‌های مشابه بود و شامل تغییر خودرو در چند نوبت و در چند محل بود و پنجره‌های خودروها تیره شده بودند، به گونه‌ای که شناسایی مناطق محل عبور و یا تعیین ایستگاه آخر که این سفر به آن منتهی می‌شود، غیر ممکن بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته قابل توجه در هر بار پیاده و سوار شدن خودروها این بود که افرادی که از حزب الله ما را همراهی می‌کردند، با ادب کامل برخورد کرده و از اینکه این اقدمات پیشگیرانه و اجتناب ناپذیر باعث زحمت می‌شود، عذر خواهی می‌کردند.

اما چه بسا هیجان گفت و گو با نصرالله در زمانی حساس و پر از مسائل مهم، ناراحتی حاصل از این اقدامات اجتناب ناپذیر را کاهش می‌داد، همچنین خوش رفتاری همراهان روند این نقل و انتقالات را تسهیل می‌کرد.

این نقل و انتقالات زمان زیادی طول نکشید و پس از مدتی به محل برگزاری مصاحبه رسیدیم. یک سالن بزرگ که بخشی از آن به استودیو که قرار بود این گفت و گو از آن پخش شود، اختصاص داده شده بود. در سالن مجاور آن تعدادی مبل راحتی وجود داشت که روی آن چای، شیرینی، خرما، گردو و کشمکش قرار داده شده بود.

بلافاصله بعد از اینکه به این محل رسیدیم، اشخاصی از طرف نصرالله به گرمی از ما استقبال کردند و گروه کار نیز مشغول آماده کردن استودیو شدند تا به شکلی مهندسی شود که در خور ویژگی‌های شخصیت مصاحبه شونده و مناسب با جنگ تابستان ۲۰۰۶ باشد به ویژه اینکه دیوارهای آن به آیات قرآن و تصاویری از جنگ و مراحله مختلف آن مزین شده بود.

ساعت حدود هشت و نیم، نصرالله با لبخندی بر لب به این محل رسید که نشان می‌داد خاطری آسوده و راحت دارد، بعد از دست دادن و در آغوش کشیدن یکدیگر، ایشان وارد استودیو شدند و جزئیات مصاحبه را پرسیده و نظر خود را در مورد بخشی از آن اعلام کردند.

نصرالله روی صندلی که به ایشان اختصاص داده شده بود، نشست و پیش از اینکه ساعت صفر یعنی آغاز مصاحبه نواخته شود، احساس کرد چندان راحت نیست در نتیجه پیشنهاد کرد، صندلی او با یک صندلی دیگری عوض شود.

چند دقیقه پیش از آغاز مصاحبه، نصرالله خطاب به ما گفت: امشب با این نقشه که نشان می‌دهد اسرائیلی‌ها در تیررس موشک‌های ما قرار دارند، آنان را غافلگیر می‌کنم.

در آن لحظه مطمئن شدیم این مصاحبه استثنایی خواهد بود و مسئول گروه تلویزیونی از عکاس خواست هنگامی که نصرالله نقشه را نشان می‌دهد و در مورد محتوای آن توضیح می‌دهد، دوربین را روی آن متمرکز کند.

با نصرالله احوالپرسی کردیم و او اطمینان داد که حالش خوب است؛ گفتیم در تلاش برای کاهش وزن بودید، با خنده جواب داد، تلاشم در ماه رمضان شکسته شد و اندکی بیش از حد معمول افزایش وزن پیدا کردم.

ساعت ۹ فرا رسید، گفت و گو به طور مستقیم با موضوع سالگرد جنگ ۳۳ روزه و معادله‌هایی که در این جنگ تقویت شد، کلید خورد. نصرالله در ارسال پیام‌هایی به رژیم اسرائیل که مثل بمب صدا کرد، درنگ نکرد.

در زمانی که برای استراحت در این مصاحبه در نظر گرفته بودیم، یکی از معاونان نصرالله وارد شد و واکنش‌های اولیه به مواضعش به ویژه از سوی اسرائیل را به او اطلاع داد و گفت که برخی محافل دشمن سخنان او را سخنان نقشه توصیف کرده اند.

نصرالله خندید و گفت بخش اول پیام‌ها به هدف زد.

با از سرگیری این گفت و گو، نصرالله به چالش‌هایی که منطقه و لبنان با آن روبه رو هستند، پرداخت و ترسیم معادله‌های راهبردی را تکمیل کرد.

اطرافیان برای اینکه برداشت‌های خود را از این مصاحبه به او اعلام کنند، گرد نصرالله جمع شدند، در حالی که وجود چند ساعت گفت و گو همچنان علامت رضایت و آسودگی در چهره اش پیدا بود.

سپس نصرالله زمینه را برای گرفتن عکس‌های شخصی با خود فراهم کرد. در این فاصله یکی از حاضران موضوع امتحانات رسمی و نتایج آن را مطرح کرد و نصرالله نیز فرصت را برای یک توضیح ظریف و زیرکانه از دست نداده و با خنده گفت: اگر نتیجه امتحانات پسرم از همه برتر می‌شد حتماً برخی آن را به قدرت حزب الله و سلاح آن ربط می‌دانند، همین که در امتحانات موفق شد کافی است، این بهتر است.

سپس با ما خداحافظی کرد و ما همانطور که آمده بودیم، راه برگشت را در پیش گرفتیم و پیش از اینکه به مقصد برسیم بازتاب‌های این گفت و گو در داخل و خارج به گوشمان رسید.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۱۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارنظر عجیب پیشکسوت پرسپولیس در مورد اوسمار

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، خیلی از مواقع مصاحبه‌های پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال حاوی محتوای عجیب و بحث‌برانگیز است. خیلی از آنها بدون اطلاع کافی نظر می‌دهند یا اینکه می‌شود ردپای تنگ‌نظری را در اظهارات‌شان دید. مثلا کافی است تعدادی از مصاحبه‌های این سالیان بهروز رهبری‌فرد را مرور کنید. استاد از علی دایی شاکی بود، از برانکو راضی نبود، کالدرون را قبول نداشت، موفقیت‌های یحیی گل‌محمدی را شانسی می‌دانست و حالا هم نوبت اوسمار ویرا شده که همین صابون به بدنش بخورد.

بیشتر بخوانید: پرسپولیس به گل‌گهر ببازد به خاطر تصمیم اوسمار است!

رهبری‌فرد در یکی از تازه‌ترین مصاحبه‌هایش گفته فرصت کافی برای تماشای مسابقات را ندارد، اما با این حال فوتبال پرسپولیس اوسمار را «علی‌اکبری» توصیف کرده! حالا اینکه ندیده نظر می‌دهی یک بحث است، اما خداوکیلی باشگاه کدام مربی را بیاورد تا شما راضی شوی؟ انصافا کلوپ بیاید، رضایت می‌دهی؟ به خدا اگر بدهی!

منبع: روزنامه همشهری

انتهای پیام/

کد خبر: 1227315 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار محمدحجازی
  • امام موسی صدر و سیدحسن نصرالله مایه افتخار جهان اسلام هستند
  • مصاحبه با یکی از افرادی که توسط صهیونیست‌ها سپر انسانی شده بود (فیلم)
  • گواردیولا: تعریف‌هایم از رئال را کسی باور نمی‌کند
  • گواردیولا: کسی حرف‌هایم در مورد رئال را باور ندارد
  • پایان اختلافات؛ نصرالله خواجه‌ گیری در تمرین استقلال حاضر شد
  • نصرالله به تمرین استقلال بازگشت
  • استیلی: رفیعی متحول شده است و وسط زمین را مدیریت می‌کند
  • اظهارنظر عجیب پیشکسوت پرسپولیس در مورد اوسمار
  • حمله اسرائیل به ناو آمریکایی یو‌اس‌اس لیبرتی / سید حسن نصرالله از کجا ظهور کرد؟ / چگونه گوگل همه کاربران را شنود می‌کند؟ / چالش بالا رفتن از ۹۹۹ پله با رنج‌رور هیبریدی ۲۰۱۸