Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، حسین آرگیو، معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز امروز، 24 تیر در مراسم آغاز عملیات اجرایی 2 پروژه فرهنگی در شیراز، گفت: ارتقای سطح و میزان مطالعه تأثیری انکارناپذیر بر ارتقای فرهنگ شهروندی و پیشبرد اهداف مدیریت شهری داشته و دارد.

وی با بیان اینکه توسعه و ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی، از مهم‌ترین اولویت‌های شورا و شهرداری شیراز محسوب می‌شود، گفت: امسال معاونت فنی و عمرانی شهرداری شیراز به اجرا و تکمیل پروژه‌های مختلف، بر مبنای انسان محوری، نگاهی ویژه‌تر خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون شهرداری شیراز یادآور شد: بر مبنای نگاه و اولویت شهرداری، تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های فرهنگی نظیر سینمای جوان، فرهنگسراهای فرزانگان و حکمت و همچنین احداث سالن مطالعه و نمایش بلوار یاوران شرقی مدنظر قرار گرفته است.

آرگیو با بیان اینکه شهرداری و شورای شهر شیراز در موضوع توزیع عادلانه پروژه‌های فرهنگی تاکید دارند، گفت: محله‌ها و نقاط کمتر برخوردار شیراز در بحث اجرای پروژه‌های فرهنگی دارای اولویت است.

معاون شهردار شیراز با اشاره به اجرایی شدن 6 پروژه ورزشی در این کلان‌شهر گفت: سال آینده براساس برنامه‌ریزی‌ها، عملیات اجرایی پروژه‌های کلان و تاثیرگذاری آغاز خواهد شد.

احمد تنوری، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز نیز گفت: احداث سالن مطالعه اقدام ارزشمندی است که شهرداری شیراز به آن اهتمام دارد.

لیلا دودمان، عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این آیین گفت: منطقه 9 شهرداری شیراز دارای بیشترین تعداد دانش‌آموز در این کلان‌شهر است و ایجاد یک سالن مطالعه به حتم اقدامی تاثیرگذار خواهد بود.

براساس این گزارش، عملیات اجرایی پروژه سالن مطالعه و نمایش با زیربنایی به مساحت 1600 مترمربع شامل سالن مطالعه چندمنظوره و سالن نمایش 150 نفری توسط شهرداری شیراز آغاز شد.

این پروژه در محدوده شهرک‌های والفجر، احمدآباد، امام حسین(ع)، بهاران و فرزانگان واقع در بلوار یاوران شرقی شیراز اجرایی خواهد شد که یکی از نقاط کمتر برخوردار شیراز به لحاظ فضاهای فرهنگی محسوب می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس فرهنگي مناطق كمتر برخوردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۱۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی میزهای خدمت تخصصی در مناطق شهرداری شیراز

ابراهیم کمالی گفت: امروز دوازدهمین جلسه از جلسات میز خدمت املاک و مستغلات در شهرداری منطقه ۹ بود که در آن بسیاری از مسائلی که مردم در این منطقه و سایر مناطق با آن روبرو بودند، بررسی و دستور لازم در خصوص حل این مسائل در همان موقع صادر شد.

او با بیان اینکه شهرداری منطقه یک به‌عنوان آخرین میز خدمت دور نخست در هفته آینده خواهد بود، از برگزاری میز‌های خدمت در دور نخست ابراز خرسندی و بیان کرد: مسائلی که مردم با آن در این مناطق روبرو بوده، بررسی و دستور حل آن در لحظه صادرشده است.

کمالی از نخستین میز خدمت دور دوم در اداره کل املاک و مستغلات شهرداری شیراز خبر داد و عنوان کرد: در دور دوم این میز خدمت بنا داریم تا مسائل را به‌صورت تخصصی‌تر بررسی کرده و سعی می‌کنیم به مسائلی که چندین سال در اقصی نقاط شهر شیراز دچار مشکل بوده، بپردازیم.

عضو و ناظر اداره کل املاک و مستغلات شهرداری شیراز عنوان کرد: در این دور سعی خواهیم کرد از مدیران دستگاه‌های دیگر که به نحوی در ارتباط با این پرونده‌ها نیز هستند دعوت کرده تا در لحظه نسبت به حل مشکلات اقدام شود. رئیس کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شهر شیراز نیز اظهار کرد: امروز با برگزاری میز خدمت املاک و مستغلات شاهد اتفاق خوبی در شهرداری منطقه ۹ هستیم و مسائل مردم محلات که در این حوزه موزد بررسی قرارگرفته و دستور لازم در این خصوص صادرشده است. 

سیده مریم حسینی از قول مساعد شهردار این منطقه در خصوص موارد مربوطه خبر داد و گفت: با حضور مدیرکل املاک و مستغلات شهرداری شاهد خواهیم بود که بسیاری از مسائل حل شود. عضو و ناظر شورای اسلامی در شهرداری منطقه ۹ شیراز از اهتمام نایب‌رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه، امور حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر و مدیرکل املاک و مستغلات شهرداری در خصوص برگزاری میز خدمت این حوزه قدردانی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • از بزرگترین پارک آبی کشور در شهر شیراز چه می‌دانید؟
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است
  • زمان‌بندی ۵۷۵ پروژه فعال در شهر اصفهان انجام شد
  • برپایی میزهای خدمت تخصصی در مناطق شهرداری شیراز
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • ‌اجرای طرح تأمین امنیت بوستان‌ها در محلات کم برخوردار شیراز
  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز
  • اهدای جهیزیه به نو عروسان کمتر برخوردار
  • افزایش تولید در مناطق کمتر برخوردار با کودهای نانویی «ایران ساخت»