Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@01:30:59 GMT

تجدید چاپ گردان قاطرچی‌ها برای نوبت چهاردهم

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۲۱۴۰

تجدید چاپ گردان قاطرچی‌ها برای نوبت چهاردهم

به گزارش خبرنگار مهر، گردان قاطرچی‌ها کتابی برای نوجوانان است که با روایتی طنز از روزهای جنگ و نوجوانان کم سن و سالی که به جنگ می‌رفتند سخن می‌گوید.

قصه‌ی گردانی که وظیفه‌اش نگهداری از قاطرهایی برای حمل آذوقه و مهمات مورد نیاز رزمندگان به ارتفاعات کردستان است.

افراد گردان در کنار این قاطرها داستان‌های خنده‌داری می‌سازند و در طی مانورها و عملیات‌های مختلف هر کدام تجربیات و سختی‌های مختلفی را پشت سر می‌گذراند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نویسنده در غالب اتفاقات خنده‌دار وقایع جنگ را به صورتی دلنشین برای نوجوانان تعریف می‌کند و شجاعت نوجوانان آن دوران را بیان می‌کند که با سن پایین از جنگ و جبهه نمی‌ترسیدند و برای شهادت هم آماده بودند.

البته با توجه به مخاطبان کتاب، تلخی و سختی‌های جنگ کمتر نشان داده شده و بیشتر بر روی کمدی بودن اتفاقات تمرکز شده است.

این کتاب را داوود امیریان تالیف کرده و در ۲۷۲ صفحه با قیمت ۳۰ هزار تومان از سوی نشر کتابستان معرفت تجدید چاپ شده است.

کد خبر 4667196

منبع: مهر

کلیدواژه: تجدید چاپ کتابستان معرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۲۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم

سرمربی مس رفسنجان گفت: با شناختی که از تیم پیکان داریم و از آن‌ها دیده‌ایم، بازی فردا هرگز برای ما راحت نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محرم نویدکیا امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی باشگاه‌های کشور، اظهار کرد: در جام حذفی همه بازی‌ها حکم فینال را دارد چون شانس دیگری وجود ندارد.

وی افزود: در جام حذفی مهم نیست مقابل چه تیمی قرار می‌گیرید, بلکه مهم این است که اگر ببازید، باید کلاً جام را کنار بگذارید, لذا برای همه تیم‌های حاضر در جام بازی‌ها حساس و مهم است.

سرمربی مس رفسنجان تیم پیکان را فوق‌العاده خوب توصیف کرد و گفت: پیکان در نیم فصل دوم نتایج خوبی داشتند و نفرات خوبی در نیم فصل دوم جذب کرده‌اند و امتیازات خوبی گرفته‌اند و در بازی قبلی لیگ نیز از ما امتیاز گرفتند.

وی با بیان اینکه بازی سختی در پیش داریم و باید خیلی خوب برای آن برنامه‌ریزی کنیم و تمرکز بالایی داشته باشیم، خاطرنشان کرد: تلاش زیادی می‌خواهیم تا از این مرحله عبور کنیم؛ با شناختی که از تیم پیکان داریم و از آن‌ها دیده‌ایم، بازی فردا هرگز برای ما راحت نخواهد بود و دیدار فوق‌العاده سنگینی است که امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم.

کد خبر 747701

دیگر خبرها

  • خنده های یورگن کلوپ پس از گل دوم اورتون به لیورپول / فیلم
  • کل‌کل خنده‌دار پدر و پسر کشتی ایران بر سر استقلال و پرسپولیس (فیلم)
  • نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم
  • ببینید | کل‌کل خنده‌دار پدر و پسر کشتی ایران بر سر استقلال و پرسپولیس
  • ببینید | نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵»
  • نمایش سختی کار کولبران در «نون. خ ۵» + فیلم
  • ۱۶ زوج اردبیلی پشت نوبت سرپرستی فرزندخوانده هستند
  • ۱۶ زوج اردبیلی پشت نوبت دریافت فرزندخوانده هستند
  • آبشک: جای استقلال خوزستان رده چهاردهم جدول نیست
  • پوستر «مست عشق»، سوژه خنده کاربران شد