Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با اشاره به کمبود برخی از اقلام امدادی در انبار هلال احمر استان از جمله چادر و موکت، گفت: نیازمند شارژ برخی از این اقلام هستیم که امیدواریم به زودی انجام شود.
عادل شفیعی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، با اشاره به آخرین وضعیت اقلام امدادی موجود در انبارهای هلال احمر استان کرمانشاه، اظهار کرد: کالاهای امدادی و اضطراری شامل 16 قلم اساسی است که باید برای شرایط اضطرار معادل دو درصد جمعیت هر شهر یا استان در انبارهای هلال احمر موجود باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: هم اکنون در انبارهای هلال احمر استان در برخی اقلام از جمله چادر، موکت و بسته‌های اقلام زیستی با کمبودهایی مواجه‌ایم.
به گفته معاون امداد و نجات جمعیت استان کرمانشاه، وضعیت این اقلام اضطراری در شعب شهرستان‌های استان بهتر است.
شفیعی از پیگیری جدی برای جبران این کمبودها خبر داد و یادآور شد: امیدواریم با پیگیرهای مدیرعامل جدید جمعیت هلال احمر استان به زودی شاهد جبران این کمبودها باشیم.
وی دلیل اصلی کمبود برخی اقلام اضطراری را حوادث و سوانحی دانست که پشت سرهم برای استان رخ داده و خاطرنشان کرد: زلزله بزرگ سال 96 و پس‌لرزه‌های بزرگ آن در سال 97 یکی از مهمترین این عوامل بود.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: سیل بهار امسال در شهرستان‌هایی مانند هرسین و همچنین در منطقه کرناچی کرمانشاه نیز باعث استفاده بخش زیادی از اقلام اضطراری موجود در انبارهای هلال احمر شد.
شفیعی با بیان اینکه کمبود برخی اقلام اضطراری سراسری است و فقط به هلال احمر استان کرمانشاه محدود نمی‌شود، اظهار کرد: در سطح کشور هم سیل بهار که تعداد زیادی از استان‌ها را درگیر کرد یکی از دلایل اصلی این کمبود است که باعث برداشت حجم زیادی از اقلام اضطراری از انبارهای هلال احمر استان‌ها شد.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امداد و نجات امداد و نجات جمعیت هلال احمر جمعیت هلال احمر استان زلزله هلال احمر قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۲۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از جمعیت هلال احمر؛ روزهای هفته هلال احمر که از ۱۸ لغایت ۲۴ اردیبهشت ماه است، نامگذاری شد.

بر این اساس روز ١٨ اردیبهشت ماه بواسطه قدردانی از تلاشگران عرصه امدادرسانی تحت عنوان «امداد و نجات؛ نماد فرهنگ ایثار، فداکاری و مشارکت مردمی» تعیین شد.

روز ١٩ اردیبهشت ماه به نام جوانان هلال‌احمر، پیشگامان پیشرفت، عدالت، صلح و امید نامگذاری شد.

روز ٢٠ اردیبهشت ماه به پاس گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران تحت عنوان «طلایه‌داران فرهنگ خدمت بی‌منت» مشخص شد.

همچنین روز ٢١ اردیبهشت ماه به نام بانوان جمعیت؛ طلایه‌داران امید و تلاش، روز ٢٢ اردیبهشت ماه تحت عنوان خدمات داوطلبانه؛ محور مشارکت مردمی، روز ۲۳ اردیبهشت ماه به نام آموزش، پیشگیری و جامعه تاب‌آور و روز ٢٤ اردیبهشت ماه به نام دیپلماسی بشردوستانه، همبستگی جهانی برای حفظ ارزش‌ها، نامگذاری شد.

لازم به ذکر است که شعار امسال هفته هلال احمر «با مُشارکت شما، سربُلندیم» است.

کد خبر 6086180

دیگر خبرها

  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی استان با تمام قوا
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد