Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

فرانک دی‌بوئر تابستان سال 2016 در حالی که کمتر از یک ماه به آغاز فصل باقی مانده بود جانشین روبرتو مانچینی سرمربی مستعفی اینتر شد اما دوران حضور او روی نیمکت نراتزوری تنها 85 روز دوام آورد و او به دلیل قبول 7 شکست در 14 بازی، خیلی زود برکنار شد. با این حال این مرد هلندی معتقد است که مدیران باشگاه خیلی زود اعتمادشان را نسبت به او از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دی‌بوئر که اکنون هدایت تیم آتلانتا یونایتد آمریکا را برعهده دارد، در گفت‌و‌گو با نشریه تلگراف هلند گفت: من برای باشگاهی بسیار جوان کار می‌کنم. اینجا از رؤسا و مدیران سابق که تأثیر زیادی روی امور تیم می‌گذارند، خبری نیست. یادم هست در اینتر، یک بار مدیربرنامه یکی از بازیکنان سراغم آمد و به من گفت "اگر می‌دانستم که تو چه کسی هستی، اجازه نمی‌دادم بازیکنم برایت بازی کند و هرگز تو را برای مربیگری در اینتر تأیید نمی‌کردم". این را می‌گویم تا بدانید که چنین افرادی تا چه اندازه در امور باشگاه تأثیرگذاری و نفوذ داشتند. من وقتی فهمیدم که برای آن مدیر برنامه هیچ مجازات و تنبیهی در نظر گرفته نشد، شوکه شده بودم.

دی‌بوئر افزود: کار کردن در آتلانتای یونایتد از این حیث که دیگر از چنین نفوذ‌ها و دخالت‌هایی در آن وجود ندارد، بسیار بی‌دردسرتر است. من مطمئنم که اگر در اینتر در مورد من کمی بیشتری صبوری به خرج داده می‌شد، کارهای خوبی انجام می‌دادم. در وجود من هنوز هم از بابت اینکه نتوانستم در اینتر توانایی‌های واقعی‌ام را به اثبات برسانم، یک احساس نارضایتی و تأسف وجود دارد. می‌خواهم یک بار دیگر نشان دهم که می‌توانم در یک تیم طراز اول اروپایی هم موفق باشد.

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: اینترمیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۲۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری فرد مدعی نفوذ در دستگاه قضایی چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، بازپرس ویژه رسیدگی به جرائم کارکنان دولت گفت:حسب گزارش سازمان حفاظت و اطلاعات دادگستری استان چهارمحال و بختیاری، فردی به اتهام نفوذ نزد مقامات رسمی پس از تفهیم اتهام، با صدور قرار تامین متناسب راهی زندان شد.

دیگر خبرها

  • صبوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا شد
  • پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر (جام یوفا - 17 آوریل، 1986) / فیلم
  • هوای قم هفته آینده بارانی می‌شود
  • چرا باجو هیچ‌گاه مارچلو لیپی را نمی‌بخشد؟
  • سفیر ایران در رُم: اگر اسرائیل پاسخ دهد، واکنش ما بسیار شدیدتر خواهد بود
  • پلی به گذشته - پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر و صعود به فینال جام یوفا (1986/4/16) / فیلم
  • اطلاعات حساس در سیستم‌های اسرائیل هک شد
  • یک شایعه جذاب در تبریز: مربی موفق تیم ملی در تراکتور؟
  • یوونتوس، رقیب اینتر در راه جذب آنتونی مارسیال
  • دستگیری فرد مدعی نفوذ در دستگاه قضایی چهارمحال و بختیاری