Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@13:26:54 GMT

سه هزار خانواده فرهنگی در زنجان اسکان داده شده‌اند

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۲۲۲۹

سه هزار خانواده فرهنگی در زنجان اسکان داده شده‌اند

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رفیعی ظهر دوشنبه در جلسه ستاد تسهیلات سفر در محل استانداری زنجان، به اسکان فرهنگیان در استان زنجان اشاره کرد و افزود: از اول تیرماه تا ۲۱ تیر بیش از سه هزار و ۱۷۹ خانواده با ۱۱ هزار و ۴۴۳ نفر و دو هزار و ۴۶۸ نفر روز محل اسکان فرهنگیان زنجان اقامت کردند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته هم در همین بازه زمانی سه هزار و ۱۰۶ خانواده فرهنگی با ۱۱ هزار و ۱۸۳ خانوار و ۱۹ هزار و ۹۵۲ نفر روز در محل اسکان فرهنگیان زنجان اقامت داشتند، اظهار کرد: تابستان امسال بیش از ۵۰ مدرسه با ۴۴۰ کلاس درس الف و ب برای اسکان فرهنگیان در نظر گرفته‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان به خدمات ارائه‌شده به فرهنگیان اشاره کرد و گفت: در این راستا خدمات در ۲ درجه الف و ب ارائه‌شده که در درجه الف تختخواب وجود دارد، ولی در درجه ب تختخواب وجود ندارد.

رفیعی یادآور شد: مدارس گروه الف دارای اتاق‌های مجهز به فرش، پتو، بالش، وسایل خنک‌کننده، یخچال و تلویزیون بوده و حمام و آشپزخانه در دو درجه به‌صورت مشترک است.

وی ابراز کرد: از اول تیرماه اسکان فرهنگیان در استان آغازشده و تاکنون استقبال خوب بوده و تاریخ شروع پذیرش اینترنتی فرهنگیان از ۲۰ خردادماه سال‌جاری شروع شده و تا ۱۵ شهریورماه امسال ادامه دارد.

کد خبر 4666787

منبع: مهر

کلیدواژه: ابراهیم رفیعی اسکان فرهنگیان مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۲۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین رویداد فرهنگی محفل فرشته‌ها در استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول قرارگاه شهید سلیمانی در این مراسم گفت: این بانوان که در قرارگاه شهید سلیمانی و کانون‌های رضوی فعالیت داشتند، محلات مختلف شهر یاسوج به عنوان همیاران محلات، در زمینه تحکیم خانواده، به خانواده‌ها آموزش می‌دادند.
مرادی افزود: در هر محله هر هفته حدود ۴۰ نفر از زنان دعوت و مهارت‌های همسرداری و فرزند پروری را آموزش می‌دادند و در صورت نیاز به مراکز مشاوره ارجاع می‌دادند.
گفتنی است قرارگاه شهید سلیمانی با ۷ هزارعضو در زمینه‌های مختلف فرهنگی، هنری، مذهبی و اشتغالزایی فعالیت می‌کند.

دیگر خبرها

  • کاوش و سامان‌دهی قلعه تپه تاریخی ابهر
  • اولین رویداد فرهنگی محفل فرشته‌ها در استان
  • استان همدان نیازمند زیرساخت تربیتی برای جوانان
  • بازدید از آثار تاریخی زنجان به مناسبت روز جهانی بناها رایگان است
  • عملکرد کارکنان آموزش و پرورش بوشهر روی موج رادیو ایران
  • سامانه بارشی در زنجان تقویت می‌شود
  • امامی: حدود ۵/۵ درصد از مصرف فرهنگی خانواده ایرانی، پوشاک است
  • بارش‌های خفیف برای زنجان پیش بینی شد
  • در تعطیلات نوروز ۶۱۵ هزار نفر در اماکن اقامتی استان کردستان اسکان یافتند
  • پیش بینی بارش خفیف باران در زنجان