Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، دفتر رئیس جمهوری امروز- دوشنبه- ضمن قدردانی از مردم استان خراسان شمالی نوشت:  در سالروز میلاد مسعود هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام رضا (ع)، استقبال گرم، صمیمی و پرشور مردم سخت‌کوش و با ایمان خطه پربرکت خراسان شمالی از کاروان دولت تدبیر و امید، حماسه‌ای دیگر از همگامی و همبستگی ملت و دولت را خلق کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پیام دفتر رئیس جمهوری آمده است: اقوام اصیل، پیروان مذاهب و ساکنان نجیبی که در این اقلیم مرزی و مهم، پاسداران غیور تمامیت ارضی ایران بزرگ و حافظان باصلابت ارزش‌های والای دینی و انسانی هستند، با ابراز صادقانه اعتمادشان به خادمان ملت، بار دیگر بر خیال خام تهدیدگران، تحریم‌کنندگان و طراحان جنگ‌های روانی و اقتصادی قلم بطلان کشیدند و جلوه‌ای تازه از اقتدار و یکپارچگی ملی آفریدند.

دفتر رییس جمهوری اضافه کرد: بی‌شک افتخار حفظ دروازه ورود به ساحت متبرک و مطهر ثامن‌الائمه حضرت امام رضا (ع)، ویژگی بی‌نظیری به این منطقه خاص بخشیده و خاک آن را با عطر ولایت درآمیخته است.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: در کنار ارزش‌های معنوی و فرهنگی، استقرار گسترده مراکز صنعتی و معدنی پویایی در عرصه تولیدات کشاورزی و دامپروری، نشانگر روحیه صمیمی و پرتلاش عمیق مردم این استان در مسیر نهادینه‌سازی توسعه پایدار و پیشرفت است.

در ادامه این پیام‌آمده است: با وجود چنین ظرفیت‌هایی، در این سفر نیز طرح‌های مهمی منطبق با قابلیت‌های استان، از جمله افتتاح طرح بزرگ اقتصادی و صنعتی جاجرم در زمینه تولید شمش آلومینیوم، بهره‌برداری از دو واحد بخار نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان، افتتاح سد و کانال‌های انتقال آب در منطقه چندیر و تمهید همه شرایط برای اجرایی شدن راه‌آهن جوین به اسفراین و بزرگراه بجنورد به گرگان تا پایان دولت دوازدهم و سایر طرح‌های مهم کشاورزی، زیربنایی و عمرانی مورد توجه قرار گرفت.

دفتر رییس جمهوری ابراز امیدواری کرد که با به ثمر نشستن این طرح‌ها، بیش از پیش شاهد توسعه پایدار و شکوفایی هر چه بیشتر این بخش از ایران عزیز باشیم.

در فراز پایانی این پیام آمده است: برخود فرض می‌دانیم به پاس مهمان‌نوازی مردم شریف و پرتلاش استان خراسان شمالی از کاروان دولت تدبیر و امید و بویژه شهرستان شیروان، از اقشار مختلف مردم، نماینده ولی فقیه، ائمه محترم جمعه و جماعات، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، شخصیت‌های علمی و مذهبی، اصناف، کارگران، اصحاب رسانه به ویژه صدا و سیمای استان، نیروی نظامی، انتظامی و امنیتی و سایر اقشار و گروه‌های سیاسی و اجتماعی که این سفر استانی را برای کاروان دولت تدبیر و امید با همدلی و همراهی خود غنا بخشیدند، صمیمانه قدردانی کنیم.

۲۷۲۱۵

کد خبر 1279925

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ریاست جمهوری استان خراسان شمالی باشگاه پرسپولیس ایران و آمریکا ایالات متحده آمریکا خودرو باشگاه استقلال کارگردانان سینمای ایران دونالد ترامپ خودروسازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۲۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه‌ی دستگاه‌های خدمات رسان در ایام نوروز در آماده باش کامل باشند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ حسین نژاددر آخرين جلسه شورای اداری استان گفت : ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی و همه ی دستگاه های خدمات رسان و امدادی در ایام تعطیلات نوروز برای خدمات رسانی به مردم آمادگی کامل داشته باشند.

وی افزود: همه تمهیدات لازم برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی و زائران اندیشیده شده است.

حسین نژاد با بیان اینکه برای تامین اقلام مورد نیاز مردم در این ایام تمهیدات لازم انجام شده است و توزیع اقلام اساسی بدون هیچ کمبودی درحال انجام است، بر افزایش بازرسی ها و نظارت دقیق در بازار استان برای تامین اجناس و کالاهای مورد نیاز مردم تاکید کرد.

حسین نژاد عزم و اراده و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را قابل تقدیر خواند و این مشارکت و کسب رتبه ۵ در بین استان‌ها را افتخاری برای خراسان شمالی عنوان کرد.

وی افزود: اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان با قوت پیگیری می شود و تاکنون نیز بسیاری از این مصوبات اجرایی شده است.

استاندار خراسان شمالی با قدردانی از همه مدیران و مسئولان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و... که با وحدت و همدلی در مسیر حرکت رو به جلو و توسعه استان در یک شرایط خوب سهم به سزایی داشتند، گفت: در جذب صد درصدی اعتبارات برای سال آینده و مولد سازی مدیران دستگاه ها اهتمام ویژه داشته باشند.

استاندار خراسان شمالی استقرار ادارات در شهرستان های تازه تاسیس در راستای خدمات رسانی بهتر به مردم مورد توجه قرار داد.

حسین نژاد درخشش دانش آموزان استان در المپیاد های علمی را هم تبریک گفت‌ و اظهارداشت: در المپیاد علمی ریاضی، ده درصد از مجموع راه یافتگان به مرحله دوم در سطح کشور، دانش آموزان مستعد خراسان شمالی هستند، که موجب سربلندی جامعه تعلیم و تربیت و تدوام پیشرفت ها خراسان شمالی است.

استاندار خراسان شمالی گفت: مدیران کار بر مبنای قانون را سرلوحه کار خود قرار دهند تا با کمترین تذکر در راستای رفع مشکلات و توسعه استان بر مدار قانون پیش برویم.

وی برگزاری جشن گلریزان همانند هر سال در ماه مبارک رمضان و کمک به آزادی زندانیان نیازمند را مورد توجه قرار داد.

حسین نژاد اقدامات و توفیقات حاصل شده در حوزه های عمرانی،اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و زیرساختی و... در استان را به تفصیل تشریح کرد و ابراز امیدواری کرد: در سال ۱۴۰۳ با اجرایی شدن و تکمیل بعضی از پروژه ها و قراردادهای بسته شده، توسعه زیرساخت های استان رقم بخورد .

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با قدردانی از همه تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته در پیشبرد اهداف توسعه ای استان و با درخواست از استاندار خراسان شمالی در زمینه تحقق عدالت اجتماعی در همه حوزه ها، اظهارامیدواری کرد: در ادامه مسیر پیشرفت استان، با همدلی و وفاق تمام ارگان ها، مسولان و اجزای حاکمیت در استان خراسان شمالی همت داشته باشند. 

پاکمهر با تشریح اقدامات و پروژه های صورت گرفته در سال ۱۴۰۲ در استان، توسعه راه خراسان شمالی ، محور شریانی بجنورد به جنگل گلستان و جاده اتصال به استان سمنان را مورد تاکید قرار داد.

وی به جهت پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن، اخذ مجوز ماده ۲۳ انتقال آب سرانی به چهار شهرستان، انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی، انتقال آب پلنگ دره به بجنورد و ... از زحمات استاندار خراسان شمالی و سایر مسئولین اجرایی قدر دانی کرد و آنها را یادگاری از زحمات استاندار و مسئولان استانی عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • قدردانی پوتین از اعتماد روس‌ها/ چالش‌های پیشِ‌روی روسیه
  • تقدیر از فعالان برپایی نماز در دستگاه‌های اجرایی خراسان شمالی
  • ۳ انتصاب در استانداری خراسان شمالی
  • «گلیل» نگینی در مرز ایران و ترکمنستان
  • صدور هشدار هواشناسی برای خراسان شمالی
  • کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در خراسان شمالی تامین است
  • وضعیت ذخیره کالاهای اساسی در خراسان شمالی قابل قبول است
  • اقلام اساسی نوروز در خراسان شمالی تامین شده است
  • همه‌ی دستگاه‌های خدمات رسان در ایام نوروز در آماده باش کامل باشند
  • بزرگ‌ترین دغدغه خراسان شمالی آبرسانی است/ تأمین اقلام اساسی نوروز در استان