Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون جهانی با اعمال بد سلیقگی درخشش بازیکنان در مرحله مقدماتی را نادیده در انتخاب ترین ها نادیده گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون جهانی والیبال بامداد روز دوشنبه پرونده یکی از گران ترین و البته پر درآمدترین تورنمنت های خود را با برگزاری دیدارهای فینال و رده بندی در شیکاگو در شرایطی بست که اعمال کج سلیقگی در انتخاب ترین ها و یا تیم رویایی مسابقات، باز هم انتقاد بسیاری به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شروع و برگزاری فشرده این مسابقات از ابتدا با ناراحتی برخی از کشورها همراه بود و این موضوع باعث شد تا بعضی از تیم ها با تمام توان در آستانه مسابقات انتخابی المپیک در این تورنمنت حاضر نشوند و اتفاقات روز پایانی و نادیده گرفته شدن درخشش تلاش بازیکنان در مرحله مقدماتی باعث دلخوری بسیاری از جمله ستاره های تیم ملی ایران شود که سهم پر رنگی در جدول ترین ها دارند.

 

با ارزش ترین بازیکن با تنها 4 مسابقه؛ غفور را نخواستند


مت اندرسون یکی از گران ترین والیبالیست های دنیا در شرایطی عنوان با ارزش ترین بازیکن را کسب کرد که خبری از حضور او در مرحله مقدماتی نبود و این عنوان در شرایطی به او رسید که امیر غفور ستاره تیم ملی والیبال ایران که هم پست این بازیکن است در نهایت با کسب 249 امتیاز توانست عنوان امتیاز آورترین بازیکن مسابقات را کسب کند و عملکرد درخشانی در مرحله مقدماتی داشت و اگر مصدومیت به سراغ او نمی رفت، شاید مجموع امتیازات کسب شده از سوی او بالاتر از 300 می رفت.


مطمئنا انتخاب مت اندرسون برای فدراسیون جهانی انتخاب جذابتری نسبت به امیر غفور است و نادیده گرفته شدن مرحله مقدماتی اما می تواند در آینده نزدیک اتفاقات بدی را برای این فدراسیون رقم بزند.

 

 

بهترین مدافعان وسط؛ فصل خوب موسوی فراموش شد


محمد موسوی درخشش دوباره خود را در لیگ ملت ها آغاز کرد و حتی در آخرین دیدار برابر برزیل نیز مهره درخشان تیم ملی بود. موسوی در پایان مرحله گروهی در رده دوم بهترین مدافعین حاضر بود و در پایان مرحله نهایی نیز این عنوان را کسب کرد اما مکس هولت از آمریکا و ایوان یاکوولف از روسیه در تیم منتخب قرار گرفتند.


ایوان یاکوولف در رده بندی نهایی بهترین مدافعین در رده سوم و یک رتبه پایین تر از موسوی قرار گرفت و مکس هوولت نیز رتبه ای بهتر از هشتم کسب نکرده بود اما این دو نفر جلوتر از موسوی و ویگراس کانادایی در تیم رویایی قرار گرفتند.

 

 

5 هفته صدرنشینی معروف تقدیم به کریستیانسن


بهترین پاسور مسابقات نیز از سوی فدراسیون جهانی در شرایطی معرفی شد که میکا کریستیانسن در رده دوازدهم قرار داشت اما سعید معروف کاپیتان تیم ایران با حضور درخشان خود در این مسابقات همواره در رده اول بهترین پاسورها قرار گرفته بود.


صدرنشینی معروف با اختلاف قابل قبولی از نزدیک ترین رقیبان خود شکل گرفت اما عدم حضور ایران در جمع 4 تیم باعث شد تا درخشش او نیز دیده نشود و مسئولان فدراسیون جهانی در اقدامی که بیشتر در تایید عمل تیم های بزرگ برای شرکت نکردن با تمام قوا در این مسابقات بود، کریستیانسن را به عنوان بهترین پاسور معرفی کردند. موضوعی که شاید سال آینده تاثیر خود را بر روی کیفیت مرحله مقدماتی نمایش دهد.

 

 

فهرست تیم رویایی مسابقات لیگ ملت های والیبال که انحصار آن در اختیار روسیه قهرمان و آمریکای نایب قهرمان است، در ادامه می آید:


بهترین دریافت‌کنندگان: اگور کلیوکا و دیمیتری وولکوف (روسیه) و بارتوژ بدنوش (لهستان)


بهترین مدافعان وسط: مکس هولت (آمریکا) و ایوان یاکوولف (روسیه)


بهترین لیبرو: اریک شوجی (آمریکا)


بهترین پاسور: میکا کریستنسن (آمریکا)


بهترین قطر پاسور و باارزش‌ترین بازیکن: مت اندرسون (آمریکا).

 

لیگ ملت های والیبال 2019 سید محمد موسوی تیم ملی والیبال ایران والیبال میرسعید معروف امیر غفور لیگ ملتهای والیبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ ملت های والیبال 2019 سید محمد موسوی تیم ملی والیبال ایران والیبال امیر غفور لیگ ملتهای والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۲۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرترافیک‌ترین پست تیم ملی: دردسر شیرین پائز

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک تیم ملی والیبال ایران در پست سرعتی زن هیچ گونه کمبودی را احساس نمی کند. ۱۰ سرعتی زن که همه آنها جز توخته که تازه دوران محرومیتش تمام شده، ستاره تیم هایشان بوده اند و هر یک می توانند کاندیدای حضور در لیست تیم ملی برای هر هفته در لیگ ملتهای والیبال باشند.

از بین سرعتی زن های دعوت شده سید محمد موسوی، علی اصغر مجرد، علی شفیعی، محمد ولی زاده، مهدی جلوه برای قرارگیری در ترکیب ثابت رقابت تنگاتنگی خواهند داشت. در این برهه از تاریخ تیم ملی والیبال ایران در پست سرعتی زن نیز شاهد یکی از پر ترافیک ترین پست ها هستیم که موریسیو موتا پائز باید خوشحال باشد که در چنین زمانی هدایت تیم ملی والیبال ایران را بر عهده گرفته است.

حالا همه منتظر هستند تا ببینند دو سرعتی زن اول تیم ملی والیبال ایران در بازی نخست مقابل صربستان چه کسانی هستند، اگر نفر اول سید محمد موسوی است، نفر دوم چه کسی خواهد بود؟

دیگر خبرها

  • ۱۶ اردیبهشت آخرین مهلت اعلام آمادگی حضور در لیگ برتر
  • پرترافیک‌ترین پست تیم ملی: دردسر شیرین پائز
  • کدام سالن‌ها میزبان ملی‌پوشان والیبال خواهند بود؟
  • چشم انتظاری بیش از یک میلیون تماشاگر برای لذت بردن روزانه از VNL / کدام سالن‌ها میزبان ملی‌پوشان خواهند بود؟
  • رونمایی از سه میزبان تیم ملی والیبال ایران در VNL
  • صعود ۴ تیم به مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال نوجوانان دختر آذربایجان شرقی
  • کادر فنی تیم والیبال زیر ۱۷ سال پسران تکمیل شد
  • پاداش نقدی ۷ میلیون و ۴۴۰ هزار دلاری FIVB در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴
  • جوایز لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ اعلام شد
  • جوایز لیگ ملت‌های والیبال مشخص شد