Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@22:21:01 GMT

ایران گرم‌تر می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۲۲۵۸

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از استقرار هوای گرم تابستانی در کل کشور خبر داد و گفت: دمای تهران فردا (۲۵ تیرماه) به ۴۲ درجه سانتیگراد می‌رسد.

به گزارش ایسنا، احد وظیفه با اشاره به اینکه امروز (۲۴ تیر) در سواحل دریای خزر شامل استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان بارش خفیف رخ می‌دهد، گفت: در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات البرز واقع در استان‌های قزوین، البرز، تهران، سمنان، استان‌های خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی، رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: فردا (۲۵ تیر) در استان خراسان شمالی و دامنه‌های البرز در استان‌های قزوین، زنجان و برخی مناطق استان‌های اردبیل و آذربایجان شرقی در ساعات بعدازظهر رشد ابر و رگبار موقتی دور از انتظار نیست.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: طی دو روز آینده در جنوب سیستان و بلوچستان، شرق استان‌های هرمزگان و فارس، ارتفاعات جنوب کرمان و غرب اصفهان در بعد از ظهر و اوایل شب رشد ابر و رگبار و رعد و برق موقتی رخ می‌دهد.

وظیفه با بیان اینکه در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه (۲۶، ۲۷ و ۲۸ تیر) در غالب مناطق کشور جوی آرام خواهیم داشت، گفت: از امروز (۲۴ تیر) تا پایان هفته روند استقرار هوای گرم تابستانی در کل کشور و افزایش دما در استان‌های ساحلی خزر خواهیم داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه طی سه روز آینده در شرق کشور به‌ویژه منطقه زابل وزش باد شدید، گاهی همراه با گرد و خاک و کاهش دید افقی پدیده غالب خواهد بود، گفت: در این مدت در جنوب استان‌های سمنان، تهران و برخی نقاط استان‌های یزد، اصفهان، قم و مرکزی در بعضی ساعات وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و غبار پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وظیفه امروز (۲۴ تیر) مناطق مرکزی و شرقی خلیج فارس و طی سه روز آینده شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در مورد وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: فردا و پس‌فردا (۲۵ و ۲۶ تیر) آسمان تهران کمی ابری تا نیمه ابری، همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود که دمای تهران فردا در گرم‌ترین زمان به ۴۲ درجه سانتیگراد و در خنک‌ترین زمان به ۳۱ درجه سانتیگراد برسد. همچنین دمای تهران در روز چهارشنبه (۲۶ تیر) ۴۲ و ۲۹ درجه سانتیگراد خواهد بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ایران گرم تر هواشناسی سید محمد بطحایی احمد سالک لیگ ملت های والیبال آیت الله یزدی مسجد النبی آیت الله اعرافی عملیات رمضان افزایش قیمت نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۲۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی شدت بارش‌های رگباری از فردا در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ قطره افزود: بارش‌ها فردا در نواحی غربی و برای روز‌های سه شنبه و چهارشنبه در نواحی شرقی استان با شدت و میزان بیشتری خواهد بود.
به گفته وی، در مناطق مستعد احتمال تگرگ پیش بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیش بینی وضعیت جوی تهران در روزهای آتی
  •  پیش‌بینی بورس فردا ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • پیش بینی آب و هوای تهران؛ تهران کی سرد می‌شود؟
  • پیش بینی آب و هوای تهران؛ دمای تهران از فردا کاهش می یابد
  • هشدار: پیشبینی بارش‌های شدید فردا و پس‌فردا در تهران
  • آماده‌ باش مدیریت بحران تهران برای بارش‌های شدید فردا و پس‌فردا
  • رئیس جمهور فردا تهران را به مقصد پاکستان ترک می‌کند
  • رئیس جمهور فردا (دوشنبه) تهران را به مقصد پاکستان ترک می‌کند
  • پیش بینی شدت بارش‌های رگباری از فردا
  • پیش بینی شدت بارش‌های رگباری از فردا در چهارمحال و بختیاری