Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@20:01:12 GMT

دستیار خارجی مهاجری به اردوی نساجی اضافه شد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۲۲۶۴

دستیار خارجی مهاجری به اردوی نساجی اضافه شد

مربی دروازه‌بانان ارمنستانی تیم فوتبال نساجی به اردوی این تیم در کردان کرج ملحق شد. ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، با درخواست محمدرضا مهاجری، سرمربی نساجی مازندران و پیگیری مدیران این باشگاه، هاروت ابراهیمیان ارمنستانی به‌عنوان مربی دروازه‌بانان وارد اردو قائمشهری‌ها در کردان کرج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم نساجی از روز شنبه اردوی هفت الی 10 روزه‌ای را در کردان کرج برپا کرده است.

مهاجری: ایجاد امکانات برای نساجی کمتر از ساخت مسجد و مدرسه نیست

انتهای پیام/

R1414/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط محمدرضا مهاجری تیم فوتبال نساجی مازندران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محمدرضا مهاجری تیم فوتبال نساجی مازندران محمدرضا مهاجری تیم فوتبال نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۲۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: نه انتقادی می‌کنم و نه کسی را مقصر می‌دانم

به گزارش "ورزش‌سه"، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از مصاف معوقه هفته دوم رقابت‌های نیمه دوم فصل که به دلیل حضور طلایی‌پوشان در لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاد، حرف هایش را در روزهایی که به شدت تحت فشار است و دو مربی به جمع نفراتش اضافه شده‌اند، اینطور آغاز کرد: شب خوبی برای‌تان آرزو می‌کنم. خوش آمدید به یک کنفرانس دیگر. با حضورتان من را یاد بازی های لیگ قهرمانان انداختید. همیشه جذاب است که اتاق پر از خبرنگاران فوتبالی باشد و همیشه آرزو می کنم آن پسرک جوانی که آنجا نشسته بتواند یک خبرنگار خوب شود.

او در ادامه درباره شرایط فنی مسابقه گفت: یک دربی. یک بازی خیلی خوب. یک بازی مهم برای شهر اصفهان. بازی با کیفیت. دو باشگاه خوب و سنتی. امیدوارم بازی فردا یک بازی خوب و با کیفیت برای هواداران باشد.

سوال اول از مورایس درباره اضافه شدن جلال امیدیان و میگل تکسیرا بود. سرمربی سپاهان در واکنش به این موضوع که آیا اضافه شدن آنها به درخواست او بوده، بیان کرد: سوال درباره بازی نیست ولی مشکلی برای جواب دادن به آن نیست. خب در ابتدای فصل فرصتی برای آقای تکسیرا پیش آمد که در امارات به کارش ادامه بدهد و فرصت خوبی برای او بود. او عضو مهمی از کادر ما بود، چون هم دانش خوبی دارد و هم دانش خوبی نسبت به فوتبال ایران و بازیکنان ایرانی از قبل داشت.

او سپس درباره اضافه شدن جلال امیدیان هم اینطور توضیح داد: دومین نفر یک مربی ایرانی که خب درخواست باشگاه از ابتدای فصل بود. من همیشه منتظر موقعیت بودم تا ببینم چه زمانی می توانیم یک مربی ایرانی اضافه کنیم. ضمن اینکه ما یک مربی ایرانی دیگر، یک فیزیولوژیست هم در کادر فنی داریم به نام کیوانیان. به صورت رسمی به بازیکنان معرفی نشده‌اند. ولی من آنها را دیده ام و با هم صحبت کردیم و به بازیکنان هم به زودی معرفی خواهند شد.   یک انسان با شخصیت، خوب و با دانش. باشگاه هم بررسی کرده بود و خیلی خوشحالم که چنین مربی ای به جمع ما اضافه شده است.

سوال بعدی از مورایس این بود که آیا سپاهان می‌تواند در این روزهای پرحاشیه از پس تیم محمد ربیعی برآید که او در واکنش به این سوال گفت: نمی‌دانم درباره بردن. من فرزند خدا هستم ولی این رانمی دانم. اما می دانم که یک بازی رقابتی خواهد بود که با کمک هواداران برای بردن تلاش خواهیم کرد.

سوال بعدی از مورایس بار دیگر درباره اضافه شدن دستیار ایران به کادرش و یادآوری خاطرات حضور در کره جنوبی بود. از مورایس پرسیده شد که آیا انتخاب دستیارش به عنوان جانشینش در کره جنوبی سبب شده که اینقدر درباره اضافه شدن مربی ایرانی تعلل داشته باشد. سرمربی سپاهان در واکنش به این سوال گفت: تفکرات من این‌گونه بود که همیشه به زمان نیاز داشتم تا افراد مدنظرم را بشناسم تا چه کسی را به کادرم اضافه کنم. خب دانستن کیفیت و دانش شخص به عنوان کمک مربی خیلی مهم بود. به خصوص کسی که به کادر تیم اضافه شده در چند باشگاه مربی بوده؛ در تهران، اصفهان، اراک. به او خوشامد می‌گویم؛ کسی که حتی با خیلی از بازیکنان ما کار کرده و هم تیمی بوده و بازیکن سابق باشگاه بوده است. او در همین باشگاه کمک مربی بوده و فکر می کنم چنین شخصی می‌تواند به ما کمک کند.

سوال بعدی از مورایس این بود که اگر سپاهان فردا بازی با ذوب آهن را ببرد 42 امتیازی می‌شود و این درست امتیازاتی است که سپاهان در فصل گذشته هم با همین تعداد بازی کسب کرده. او سپس در واکنش به این سوال که چرا در این شرایط مشابه اینقدر از سپاهان انتقاد می‌شود، با شوخی پاسخ خود را مطرح کرد: شاید به خاطر اینکه امسال موهایم بلند است (باخنده). من زیاد نگران این موضوع نیستم، چون زندگی را گونه‌ای دیگر می‌بینم. انتقاد در زندگی فوتبالی وجود دارد. به خاطر باخت‌های بیشتر، مساوی و نتایجی که پشت سر هم رقم می خورد. گروهی از هواداران شاید با چنین نتایجی راضی نخواهند بود؛ حتی شاید افرادی در باشگاه‌ها باشند که مرکز توجه قرار می گیرند با انتقاداتی که مطرح می‌کنند. خیلی سال است در فوتبال هستم و در باشگاه‌های بزرگی بوده‌ام که حتی به خاطر این مسائل مدیرعامل، مدیر ورزشی، مربی و بازیکن عوض شده است؛ حتی شایعات زیادی هم بوده است. اما به هر حال اگر اسم آن را تئاتر فوتبالی بگذاریم، این قسمتی از یک تئاتر فوتبالی است و چیزی اسنت که وجود دارد و باید رو به جلو حرکت کنیم. باید رو به جلو حرکت کنیم.

سوال بعدی از مورایس درباره ضعف خط حمله سپاهان بود که نمی‌توانند موقعیت‌ها را به گل تبدیل کنند. سرمربی سپاهان با ابراز تعجب از این سوال و متفاوت خواندن آن به آن اینطور پاسخ داد: یک سوال متفاوت. برخی مواقع بابت دفاع نکردن و برخی مواقع بابت گل نزدن مورد انتقاد قرار می‌گیریم. می توان گفت برخی مواقع شاید آرامش لازم به بازیکنان داده نشده است و نتوانسته‌اند موقعیت‌ها را به گل تبدیل کنند. برخی مواقع به خودخواهی بازیکن برمی‌گردد که شاید در ان لحظه می توانسته تصمیم بهتری بگیرد. شوت بزنم یا نزنم یا انتخاب دیگر و بهتری داشته باشد. برخی مواقع گل هم زدیم اما موقعیت‌های زیادی را  در همان بازی گل نکردیم. ببینیم فردا چه می شود و به هر حال باید قبول کنم. به همین دلیل فشار بیشتری روی بازیکنان گذاشتیم و بیشتر کار کردیم. ببینیم فردا چه می‌شود.

مورایس در بخش پایانی صحبت‌هایش را اینطور با حمایت از شاگردانش بر زبان آورد: تمام بازیکنان تمام تلاش خود را می‌کنند تا از پس مشکلات بربیایند. برخی هواداران ناراحت هستند. امیدوارم در کنار یکدیگر شرایط را بهتر کنیم. من نه انتقادی می‌کنم و نه کسی را مقصر نمی‌دانم و به آن‌ها حق می‌دهم، امیدوارم با نتیجه خوب از پس مشکلات بربیاییم.

دیگر خبرها

  • مورایس: نه انتقادی می‌کنم و نه کسی را مقصر می‌دانم
  • دو مربی به کادرفنی سپاهان اضافه شدند
  • مورایس سرانجام درخواست مهم سپاهانی‌ها تن داد!
  • به یاد اسطوره شماره ۷ فوتبال مازندران
  • واکنش های شگفت انگیز توسط دروازه بانان لیگ برتر انگلیس / فیلم
  • سرنوشت قلعه‌نویی در انتظار مورایس؟
  • دل دروازه‌بان استقلالی با نساجی است
  • مازندران میزبان نخستین اردوی استعدادیابی تیم ملی فوتبال جوانان
  • سه پست مختلف برای بازیکن مورد علاقه ساکت!
  • دروازه‌بان برزیلی نساجی: قائمشهر مثل زادگاه من است