Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@00:33:54 GMT

نتیجه انتخابات نظام پرستاری استان سمنان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۲۳۴۲

نتیجه انتخابات نظام پرستاری استان سمنان اعلام شد

محمدعلی طاهریان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: ۶۳ نفر در ۶ شهرستان سمنان، گرمسار، آرادان، مهدیشهر، دامغان و سرخه، برای حضور در انتخابات پنجمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری نام‌نویسی کرده بودند و انتخابات روز جمعه ۲۱ تیر ۹۸ همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در برخی شهرستان‌ها به صورت مشترک انتخابات سازمان نظام پرستاری برگزار شد، تصریح کرد: در شهرستان سمنان، مهدیشهر و سرخه ۱۷ تن، در گرمسار و آرادن ۲۱ تن و در دامغان ۲۵ تن با یکدیگر به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طاهریان با اشاره به اینکه تعداد نامزدهای انتخابات سازمان نظام پرستاری شهرستان گرمسار برای نخستین بار به حد نصاب رسید و اینکه تعداد کل برگ‌های اخذ شده ۱۳۲ برگ بود، بیان کرد: کل برگ‌های دریافت شده از آرای صحیح انتخابات محسوب شدند و هیچ برگی باطله نبود.

رئیس ستاد اجرایی نظام پرستاری دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: علی جهانیان با ۹۳ رأی بیشترین آرا انتخابات پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری استان را به خود اختصاص داد.

وی اضافه کرد: علیرضا هوشنگی با ۶۲ رأی، حسین نقویان با ۵۹ رأی و مجید سعیدی با ۵۲ رأی در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

رئیس ستاد اجرایی نظام پرستاری دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بیان کرد: کسانی که نسبت به نتیجه اعلام شده اعتراض دارند، می‌توانند ظرف مدت ۲۴ ساعت از اعلام این نتیجه به هیأت نظارت بر انتخابات مراجعه کنند.

پنجمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری روز جمعه ۲۱ تیر همزمان با سراسر کشور در استان سمنان تاساعت ۱۸ ادامه داشت و نتیجه آن امروز به طور رسمی اعلام شد.

۷۳۴۲/‏۶۱۰۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۲۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱.۵ تا ۲ برابری تعرفه پرستاری در مناطق مرزی

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس عبادی، از تصویب تعرفه ترجیحی در گروه پرستاری خبر داد و گفت: بر اساس این مصوبه، بیمه‌ها مکلفند تعرفه خدمات پرستاری را در مناطق مرزی و کم برخوردار، ۱.۵ تا ۲ برابر افزایش دهند.

وی افزود: امسال، ۵۰ درصد به ضریب ریالی کارشناسان پروانه‌دار و گروه پرستاری اضافه شد و از مبلغ ۲۰ هزار و ۱۰۰ تومان به ۳۰ هزار و ۲۰۰ تومان افزایش یافت.

کد خبر 6082843 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • افزایش ۱.۵ تا ۲ برابری تعرفه پرستاری در مناطق مرزی
  • مجلس نظارت در حوزه ورزش را بیشتر کند
  • دستورات رئیس جمهور در نشست ویژه استان سمنان
  • بشریت به حقانیت موضع ایران در دفاع از فلسطین پی برده است
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده‌اند
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده است
  • خدشه‌دار کردن رشد اقتصادی ایران، هدف دشمنان نظام است
  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • حق پرستاری بهزیستی فروردین ۱۴۰۳ واریز شد | جزئیات واریز ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی مستمری حق پرستاری