Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان- مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ تأکید کرد بایرن نمی‌تواند مدت زمان زیادی بدون قهرمانی در لیگ قهرمانان به کارش ادامه دهد. ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارل هاینتس رومنیگه ظهر امروز (دوشنبه) پیش از ترک مونیخ توسط اعضای تیم بایرن مونیخ به مقصد لس‌آنجلس به منظور برگزاری اردوی پیش‌فصل در آمریکا گفت: ما به قهرمانی در بوندس‌لیگا عادت داریم اما تأکید می‌کنم که باارزش‌ترین جام برای ما نیست و لیگ قهرمانان ارزشمندترین جام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بوندس‌لیگا ما همچنان مرجعی برای تیم‌های دیگر هستیم و خیلی خوب می‌شود که فصل پیش‌رو در لیگ قهرمانان پیشروی به مراتب بهتری نسبت به فصل گذشته داشته باشیم.

وی تصریح کرد: نیازی نیست بحثی در این مورد کنیم چون لیگ قهرمانان مهمترین جام باشگاهی فوتبال است و بایرن نمی‌تواند مدت زمانی زیادی بدون این جام به کارش ادامه دهد، چون چهره باشگاه، اسپانسرها و بحث مالی بسته به این جام دارد. اگر در این تورنمنت قهرمان شوید، نظر کل جهان را به خود جلب می‌کنید. فرمول ساده است، هر چه در لیگ قهرمانان پیشروی کنید، بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرید. میلیاردها نفر در سراسر جهان فینال لیگ قهرمانان را می‌بینند که این با هیچ چیز دیگری قابل مقایسه نیست.

مانژوکیچ خواهان بازگشت به بایرن مونیخ شد

مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ همچنین در خصوص نقل‌وانتقالات اظهار داشت: برخی ارقام در نقل‌وانتقالات دیوانه‌کننده است و بالا رفتن بیش از حد دستمزدها باعث شده تا معده درد بگیرم. به هر حال باید خونسرد باشیم و پیش از انجام هر خریدی خوب فکر کنیم و احساسی تصمیم نگیریم. باشگاه‌های بزرگ برای کسب موفقیت و ارتقای سطح کیفی خود، ریسک‌های مالی بیشتری می‌کنند که این من را کمی نگران می‌کند. با این وجود هواداران نگران نباشند، ما یک یا دو بازیکن دیگر به خدمت خواهیم گرفت و این فصل هم تیم خیلی قدرتمندی خواهیم داشت.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بایرن مونیخ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بایرن مونیخ بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۲۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال و حذف شدن از لیگ قهرمانان اروپا توسط بایرن مونیخ برای پنجمین بار

آرسنال مقابل بایرن مونیخ، یک تیم از پیش بازنده است.

دیدار برگشت بایرن مونیخ و آرسنال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۱-۰ باواریایی ها به پایان رسید. شاگردان توماس توخل در مجموع با برتری ۳-۲ راهی مرحله نیمه نهایی شدند. آرسنال برای پنجمین بار توسط بایرن مونیخ از دور رقابت های چمپیونزلیگ حذف شد.

به نقل از اوپتا؛ آرسنال تاکنون ۵ بار مقابل بایرن مونیخ در مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا ناکام مانده و از دور رقابت ها کنار رفته است. در تاریخ این رقابت ها فقط یک تیم آمار بدتری مقابل یک رقیب مشخص دارد. بایرن مونیخ ۶ بار توسط رئال مادرید از دور‌ رقابت ها حذف شده است. این دو تیم در مرحله نیمه نهایی فصل جاری چند روز دیگر به مصاف یکدیگر می روند.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • کارل هاینتس رومنیگه دلیل اصلی رد شدن پیشنهاد بایرن مونیخ توسط یولیان ناگلزمان
  • برتری 5-2 آژاکس مقابل بایرن مونیخ و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (1995/4/19) / فیلم
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 بایرن مونیخ مقابل منچستریونایتد (لیگ قهرمانان اروپا - 2001/4/18) / فیلم
  • تبریک کان به بایرن: قهرمانی در دسترس است
  • آرسنال و حذف شدن از لیگ قهرمانان اروپا توسط بایرن مونیخ برای پنجمین بار
  • رسمی؛ سالزبورگ به جام جهانی باشگاه‌ها 2025 راه یافت
  • صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تک گل کیمیش
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 1-0 آرسنال (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)
  • بایرن مونیخ با حذف آرسنال به نیمه نهایی رسید
  • بایرن مونیخ - آرسنال؛ وقت انتقام