Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@07:28:08 GMT

تهدیدهای مشکوک ایستگاه رادیویی افغان را تعطیل کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۲۴۱۲

یک ایستگاه خصوصی رادیویی افغان پس از دریافت چندین تهدید از سوی یک فرمانده که احتمالاً از طالبان است و با فعالیت زنان به عنوان مجری مخالف است، تعطیل شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، این رویداد پس از آن اتفاق افتاد که طالبان در حال بررسی یک توافق صلح با آمریکاست که به نظر می‌رسد باعث پیوستن طالبان به جامعه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شبکه رادیویی خصوصی به نام "سما" برنامه‌های سیاسی، مذهبی، اجتماعی و مفرح را از سال ۲۰۱۳ در ولایت غزنی پخش می‌کرد.

بسیاری از مناطق در ولایت غزنی تحت کنترل طالبان هستند.

۱۳ کارمند آن از جمله سه زن به دو زبان اصلی افغانستانی – دری و پشتو – اخبار و گزارش‌ها را مخابره می‌کردند.

رامز عظیمی، مدیر این ایستگاه رادیویی گفت، فرماندهان طالبان در منطقه تهدیدهای مکتوب به این ایستگاه ارسال کرده و یا به صورت تلفنی به ایستگاه می‌گفتند تا فعالیت زنان را متوقف کنند. نماینده طالبان همچنین به منزل من آمد و تهدیدم کرد. این تهدیدها باعث شد تا من فعالیت این شبکه رادیویی را به حالت تعلیق درآورم.

ذبیح الله مجاهد، سخنگوی طالبان این مساله را یک فرمانده طالبان چنین تهدیدهایی را ارائه کرده، رد کرد و گفت: ما در حال یافتن جزئیات هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: طالبان افغانستان ایستگاه رادیویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۲۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زهرا شجاعی درگذشت + سوابق

به گزارش جماران؛ دکتر زهرا شجاعی معاون امور زنان و خانواده در دولت اصلاحات امروز پس از طی دوره ای بیماری دار فانی را وداع گفت.

 

زندگینامه سیده زهرا شجاعی

سیده زهرا شجاعی از فعالین سیاسی و اجتماعی حوزه زنان و از نخستی بانوانی است که به کابینه دولت راه یافته است، او سوابقی همچون عضویت در ستاد استقبال از امام خمینی (س)، مشاور وزیر کشور، عضویت در مجلس و ریاست مراکز امور مشارکت زنان در دولت را داراست. 

 

توضیحات :

سیده زهرا شجاعی در سال 1335 در تهران متولد شده است. او مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد علوم سیاسی و دکترای علوم سیاسی و مدیریت استراتژیک از دانشگاه تهران دارد. او در دانشگاه های تهران و دانشگاه الزهرا سابقه تدریس داشته و همچنین با مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام همکاری دارد. 

شجاعی فعالیت هایش را از ابتدای انقلاب آغاز کرده و از اعضای ستاد استقبال از حضرت امام خمینی (س) بوده است، او در حوزه زنان فعالیت می کند و همچنین سابقه فعالیت های سیاسی دارد، و رئیس مجمع زنان اصلاح طلب است.

  فهرست سایر سوابق اجرایی:  مشاور آموزش و پرورش مشاور وزیر کشور رئیس کمیسیون‌های امور بانوان عضو شورای فرهنگی اجتماعی زنان  ریاست شورا فرهنگی اجتماعی به مدت 2 سال ریاست مراکز امور مشارکت زنان در دولت سیدمحمد خاتمی

دیگر خبرها

  • فعالیت ۲۰ ایستگاه بین جاده‌ای و ۲۱ نوروزگاه در استان
  • فعالیت های جهادی نوروزی در آرادان
  • شایعات اخراج حکمتیار نادرست است
  • زهرا شجاعی درگذشت+ سوابق
  • تشکر طالبان از ایران / مدتی دیگر هم صبر و حوصله داشته باشید
  • زهرا شجاعی که بود و علت درگذشت او چه بود؟
  • زهرا شجاعی درگذشت + سوابق
  • طالبان: پاکستان از مهاجرین به‌عنوان ابزار فشار استفاده نکند
  • کامیون حامل ۲۵ تن شکر قاچاق در لرستان متوقف شد
  • سینماهای ایران در این تاریخ‌ها تعطیل است