Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان گفت: در سه ماهه نخست سال‌جاری ۲۳ هزار و ۹۸۳ فقره پرونده مواد غذایی قاچاق در استان تشکیل شد. ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، فرزاد سردارزاده پیش‌از ظهر امروز در کارگروه پیشگیری و مقابله با قاچاق محصولات سلامت‌محور که در این شهر برگزار شد، اظهار داشت: در سه ماهه نخست امسال اقدامات مستمر و مؤثری در جهت مقابله و مبارزه با قاچاق کالا و محصولات سلامت‌محور صورت گرفته و گشت‌های مشترکی نیز جهت بازدید و بازرسی از واحدهای عرضه‌کننده کالا در سطح استان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با اعلام اینکه 444 مورد بازرسی از واحدهای عرضه‌کننده سیگارت در سطح استان صورت پذیرفت، افزود: در این بازرسی‌ها 181 هزار و 820 نخ سیگار و 50 بسته 50 گرمی تنباکوی قاچاق کشف و 20 فقره پرونده به ارزش 637 میلیون و 149 هزار ریال تشکیل .

رئیس نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان تصریح کرد: در 606 مورد بازرسی از واحدهای عرضه‌کننده لوازم آرایشی و بهداشتی، 579 قلم کالای قاچاق کشف و 25 فقره پرونده به ارزش 33 میلیون و 120 هزار ریال تشکیل شد.

کشفیات کالای قاچاق در غرب استان تهران 12 درصد رشد داشته استگلستان| تشکیل پرونده برای قاچاقچیان شیشه در آزادشهرکشف 167 کیلو تریاک در قم؛ دستگیری 4 قاچاقچی

وی با ذکر اینکه در سه ماهه نخست امسال 440 مورد بازرسی از واحدهای عرضه‌کننده مواد غذایی لحاظ شد، ادامه داد: در این بازرسی‌ها 239 هزار و 83 واحد کالای قاچاق کشف و برای 12 فقره پرونده به ارزش دو میلیارد و 517 میلیون و 540 هزار ریال تشکیل شد.

سردارزاده با اشاره به 97 مورد بازرسی از واحدهای عرضه‌کننده لوازم خانگی و کشف 29 واحد کالای قاچاق به ارزش 63 میلیون و 180 ریال نیز طی سه ماهه نخست امسال، اظهار کرد: دو جلسه کارگروه مبارزه با قاچاق محصولات سلامت‌محور نیز در این راستا تشکیل شد.

رئیس نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان با اعلام اینکه از مجموع 6 کارگروه تخصصی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز دو کارگروه حمایت از تولید و نظارت بر گردش کالا در سطح عرضه و کارگروه مبارزه با قاچاق کالای دخانی فعالیت می‌کنند، خاطرنشان کرد: در سه ماهه نخست سال‌جاری 579 فقره لوازم آرایشی و بهداشتی، 23 هزار و 983 فقره مواد غذایی و 29 دستگاه لوازم خانگی قاچاق به ارزش سه میلیارد و 250 میلیون و 989 هزار ریال در سطح استان کشف شده است.

انتهای پیام/ن

R7848/P/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۲۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم

مدیر امور شعب بانک کشاورزی کردستان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: میزان غرامت بیمه در بخش‌های دام، طیور، آبزیان و زراعت پرداخت شده است که بیشترین آن در بخش طیور بود.

حیدری با بیان اینکه در سال قبل با وجود محدودیت‌ها و با هدف کنترل تورم، بانک کشاورزی در زمینه پرداخت تسهیلات عملکرد خوبی داشت، گفت: در این مدت ۴۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات در بخش‌های مختلف پرداخت شد.

وی با اشاره به پرداخت هزارو ۳۲۷ فقره وام قرض الحسنه ازدواج نیز در سال گذشته گفت: در این زمینه ۹۷ درصد اعتبار ابلاغی پرداخت شد.

مدیر امور بانک کشاورزی کردستان افزود: در مدت یاد شده هزارو ۶۹۳ فقره وام قرض الحسنه فرزند آوری نیز پرداخت شد.

حیدری با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای ارتقای مکانیزاسیون کشاورزی کردستان، گفت: سال گذشته ۴۶۶ فقره وام مکانیزاسیون به کشاورزان متقاضی پرداخت شد.

وی درباره پرداخت تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی در سال گذشته گفت: پنج فقره وام نیز در این زمینه پرداخت شد که ۹۷ درصد اعتبار ابلاغی را شامل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • بازگشایی بازارچه‌های هنگه‌ژال و سیف مطالبه جدی ایران از عراق است
  • معدوم سازی ۲۸ تن مواد غذایی فاسد در کبودراهنگ
  • میزان جریمه‌های تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در فروردین اعلام شد
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز
  • قاچاقچی دستمال جادویی در دام پلیس همدان
  • صدور و تمدید ۱۸۸ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • کشف بیش از ۱۰ هزار کالای دارویی قاچاق در لرستان