Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، ​چهل و ششمین نمایشگاه بین‌المللی هنرهای زیبا «لیدیسه» کشور چک برای کودکان و نوجوانان ایرانی یک نشان رز و ۱۵ دیپلم افتخار در نظر گرفت.

در این مسابقه که در سال ۲۰۱۸ برگزار شد دو نشان رز نیز به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای مشارکت فعال و ارسال آثار فاخر در بخش نقاشی و عکس اهدا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهل و ششمین نمایشگاه بین‌المللی هنرهای زیبا «لیدیسه» کشور چک با موضوع اصلی «آب (باارزش‌تر از طلا)» و موضوع‌های (آب در طبیعت، شهر و خانه، آب و زندگی در آن، انتقال آب و صنعت، آب به عنوان یک عنصر و اشکال مختلف آن، آب معجزه‌ی شفابخش، آب و سرگرمی، زندگی بدون آب و آب در داستان‌ها و افسانه‌ها) برگزار شد.

بر همین اساس و از بین ۲۹۹۶۷ اثر از ۷۹ کشور جهان، سعید جعفرپناه ۱۰ ساله عضو مرکز فرهنگی هنری شماره ۳۲ کانون تهران نشان رز و دیپلم افتخار بخش نقاشی این مسابقه را کسب کرد.

هم‌چنین، باران الله‌یاری ۸ ساله از مرکز فرهنگی هنری شماره ۴ کانون استان کرمانشاه، طاها حسین‌نژاد ۱۰ ساله از مرکز فرهنگی هنری کانون ماکو استان آذربایجان غربی، ماهور علیا ۷ ساله از مجتمع کانون کرج استان البرز، بیتا ملکی ۱۱ ساله از مرکز کانون چوار استان ایلام، آرینا رستگار ۵ ساله از مرکز کانون پارس آباد استان اردبیل، آرش ساول‌زاده ۹ ساله از مرکز شماره ۱۲ کانون کرمانشاه و مانی وفا ۱۰ ساله از مرکز فرهنگی هنری شماره ۳۲ کانون تهران دیپلم افتخار (بخش نقاشی) این مسابقه را از آن خود کردند.

بر همین اساس، پرنیان عبدی ۹ ساله از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲۵ کانون استان تهران، هنگامه امیری و شیدا فلاحی هر دو ۱۲ ساله از مرکز کانون سنقر استان کرمانشاه، سبحان رحمانی ۱۵ ساله از مرکز فرهنگی هنری شماره ۴۲ کانون تهران، ثنا وطمانی ۱۶ ساله از مرکز فرهنگی هنری کانون مهاباد استان آذربایجان‌غربی، کوثر علیزاده ۱۶ ساله از مرکز فرهنگی هنری کانون ‌فریدون‌کنار استان مازندران، امیرمهدی صالحی ۱۰ ساله از مرکز فرهنگی هنری کانون ماکو استان آذربایجان‌غربی، دیپلم افتخار (بخش عکس) را دریافت کردند.

کانون با ارسال ۴۶۳ اثر نقاشی و ۱۱۰ قطعه عکس اعضای خود در سراسر کشور در این مسابقه شرکت کرده بود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کودکان ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۲۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسجد طراز اسلامی در سایه تعامل حداکثری متولیان مساجد محقق می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد چگنی نژاد امروز یکشنبه در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، اظهار داشت: مسجد طراز اسلامی، در سایه تعامل حداکثری میان متولیان مساجد و نهادهای فرهنگی محقق می‌شود.

وی با تجلیل از حمایت‌های ویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از برنامه‌های ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد، گفت: تعامل حداکثری ادارات و نهادهای فرهنگی با مساجد بستر تقویت فرهنگ دینی و فرهنگ عمومی جامعه است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان با بیان اینکه مساجد سنگر هستند، افزود: مسجد طراز اسلامی، در سایه تعامل حداکثری میان متولیان مساجد و نهادهای فرهنگی محقق می‌شود.

چگنی نژاد، تصریح کرد: تحقق مسجد طراز اسلامی منجر به تعالی جایگاه و نقش این اماکن امن الهی در جامعه، تقویت فرهنگ دینی و مقابله با توطئه‌های دشمنان خواهد شد.

وی با اشاره فعالیت ۴۹۸ کانون فرهنگی هنری عمومی و ۳۸ کانون فرهنگی هنری تخصصی خواهران در استان لرستان، افزود: هر قدمی در راستای حمایت از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برداشته شود، منجر به آبادانی معنوی مساجد خواهد شد.

کد خبر 6084420

دیگر خبرها

  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب
  • روزی به افتخار هنر چهارم
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان از اول خرداد
  • موزه تاریخ کانون پرورش فکری کودکان ثبت ملی شد
  • مسجد طراز اسلامی در سایه تعامل حداکثری متولیان مساجد محقق می‌شود
  • فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در لرستان