Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحیمی از شناسایی ۳۵ واحد تولیدکننده ارز دیجیتال در شهرستان ری خبر داد و گفت: از این تعداد چهار واحد در شهرستان ری، یک واحد در خاوران و ۳۰ واحد در کهریزک مشغول به فعالیت بودند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، «داود رحیمی» در جمع خبرنگاران با اشاره به شناسایی ۳۵ واحد تولیدی ارز دیجیتال در جنوب پایتخت، گفت: از این تعداد چهار واحد در شهرستان ری، یک واحد در خاوران و ۳۰ واحد در کهریزک مشغول به فعالیت بودند که پس از شناسایی و تغییر تعرفه‌های آن‌ها از کشاورزی و صنعتی به تعرفه تجاری، در نهایت مبلغ ۱۷ میلیارد و ۴۹۳ میلیون و ۶۱۹ هزار ریال مابه‌التفاوت بهای برق مصرفی از واحد‌های مذکور دریافت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست منطقه برق شهرستان ری تعداد مشترکان این شهرستان را حدود ۳۲۲ هزار مشترک اعلام کرد و گفت: بیش از ۲۰ درصد فروش انرژی شرکت توزیع نیروی برق استان تهران مربوط به شهرستان ری است و میانگین تلفات انرژی برق این شهرستان ۸.۵۷ درصد است که ۶.۲۹ درصد از میانگین تلفات مناطق تحت پوشش آن شرکت پایین‌تر است.

 

وی تصریح کرد: در راستای کاهش تلفات، کاهش خاموشی‌ها، انرژی توزیع نشده و کاهش آمار سرقت از شبکه‌های تحت پوشش این منطقه، در سال گذشته هفت طرح جهادی در شهرستان ری با هزینه‌ای بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال برگزار و نسبت به تعویض شبکه فرسوده سیمی و جایگزینی کابل‌های خودنگهدار اقدام شد.

 

رحیمی با اشاره به فعالیت‌های گسترده فرهنگی و فنی مدیریت مصرف برق در شرکت توزیع نیروی برق استان تهران جهت عبور موفق از دوره اوج مصرف برق در تابستان سال جاری گفت: سهمیه ابلاغی از سوی شرکت توانیر به شرکت توزیع نیروی برق استان تهران جهت کاهش اوج مصرف ۴۷۷ مگاوات است که از این میزان نزدیک به ۱۰۴ مگاوات مربوط به شهرستان ری است.

 

وی افزود: استفاده از مولد‌های خودتأمین مؤسسات دولتی، کشاورزان و صنایع در ساعات اوج مصرف، تعویض ۱۲ هزار و ۲۲۴ لامپ پرمصرف و جایگزینی لامپ‌های ال‌ای دی و سرویس ۲۰۸ کولر آبی در ادارات این شهرستان از دیگر طرح‌های انجام شده جهت کاهش مصرف انرژی برق در دوره اوج مصرف بوده است.

 

رحیمی با اشاره به مصوبه هیئت دولت مبنی بر الزام تأمین ۲۰ درصد از برق مصرفی ساختمان‌های مؤسسات، دانشگاه‌ها و نهاد‌های دولتی از انرژی‌های تجدیدپذیر گفت: منطقه برق ری در این زمینه پیشتاز بوده و هم اکنون یک نیروگاه خورشیدی پنج کیلوواتی در این منطقه احداث شده است.

 

سرپرست منطقه برق شهرستان ری، تعداد نیروگاه‌های تجدیدپذیر در شهرستان ری را هفت نیروگاه اعلام کرد و افزود: از این تعداد، دو نیروگاه در کهریزک، چهار نیروگاه در ری و یک نیروگاه در خاوران است، علاوه بر اینکه نیروگاه خورشیدی تصفیه‌خانه جنوب تهران با ۴۲۰ کیلووات تولید برق بزرگترین نیروگاه تجدیدپذیر در جنوب استان تهران محسوب می‌شود./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت امام رضا ع آل هاشم جشن های دهه کرامت ولادت امام رضا ع قم هفته عفاف و حجاب حجاب و عفاف روزنامه دستگاه ماینر ماینر ارز دیجیتال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۲۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایتخت یونان در میانه طوفان گرد و غبار به رنگ نارنجی درآمد + تصاویر

پس از چند روز وزش باد‌های شدید در یونان، مه زرد مایل به نارنجی چندین شهر از جمله پایتخت را در بر گرفته و دید مردم را مختل کرد. شدت گرد و غبار و رنگ نارنجی حاکم بر آتن در حدی است که برخی کاربران در شبکه‌های اجتماعی آن را به مریخ تشبیه کرده‌اند.

به گزارش گاردین، این باد‌ها که از سمت جنوب و از صحرای بزرگ آفریقا می‌وزد، شن و ماسه زیادی را به همراه آورده و یکی از بدترین حوادث آب و هوایی است که از سال ۲۰۱۸ در این کشور رخ داده است. 

مقامات هشدار دادند که غلظت گرد و غبار می‌تواند نور خورشید و دید افراد را کاهش دهد و همچنین مشکلات تنفسی ایجاد کند. 

وزش باد همچنین به آتش‌سوزی در جنوب یونان دامن زده است.

گفتنی است، صحرای بزرگ آفریقا سالانه ۶۰ تا ۲۰۰ میلیون تن گرد و غبار آزاد می‌کند. ذرات بزرگ به سرعت به زمین باز می‌گردند، اما غبار‌های کوچک می‌توانند هزاران کیلومتر را طی کنند و به قاره اروپا برسند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • شرکت گاز کردستان 1268 واحد تولیدی و صنعتی مصوبه شورای اقتصاد را به شبکه سراسری گاز متصل کرد
  • ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی کردستان به شبکه سراسری گاز متصل شدند
  • پایتخت یونان در میانه طوفان گرد و غبار به رنگ نارنجی درآمد + تصاویر
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی در دشتستان تخصیص یافت
  • ممنوعیت اشتغال اتباع در کردستان
  • قریب به ۸تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در شهرستان زاهدان معدوم شد
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • بازدید رئیس شبکه دامپزشکی فریمان از کارخانجات خوراک دام فریمان
  • ممنوعیت بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در کردستان