Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد باقر قاسم زاده مدیرکل فرودگاه های استان خراسان رضوی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، گفت: از تاریخ ۱۳ لغایت ۲۳ تیر جاری دو هزار و ۲۳۵ پرواز داخلی و خارجی در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد فرود و پرواز داشتند.

وی تصریح کرد: از این تعداد پرواز حدود ۹۰۵ پرواز ورودی داخلی و ۹۰۴ پرواز داخلی خروجی از مشهد انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل فرودگاه های استان خراسان رضوی گفت: پایتخت معنوی ایران اسلامی هر ساله میزبان زیادی از زائران و گردشگران خارجی در  ایام دهه کرامت است به طوری که  امسال 213 پرواز ورودی خارجی از کویت، عراق، قطر، افغانستان، امارات، پاکستان، ترکیه و عمان در فرودگاه بین المللی مشهد به زمین نشسته و همچنین 213 پرواز خارجی به این مقاصد پرواز داشته اند.

قاسم زاده با اشاره به برآورد آمار مسافران داخلی و خارجی، افزود: همزمان با دهه کرامت ۱۳۷ هزار و ۵۶۰ مسافر داخلی در فرودگاه مشهد مقدس پذیرش شدند و ۱۳۷ هزار و ۴۰۸ مسافر از مشهد به مقاصد داخلی کشور پرواز داشته اند.
وی تصریح کرد: همچنین در این بازه زمانی ۳۰ هزار و ۴۵۹ مسافر و گردشگر خارجی در فرودگاه بین المللی مشهد پذیرش شدند و ۳۰ هزار و ۴۵۹ مسافر از طریق شرکت‌های هواپیمایی کویت، عراق، قطر، افغانستان، امارات، پاکستان، ترکیه و عمان به سایر کشور‌ها "مقاصد خارجی" پرواز داشتند.
انتهای پیام//م.ه
پذیرش بیش از  ۳۳۵ هزار مسافر در فرودگاه مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرودگاه گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۲۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اعزام زائران عمره خراسانی از فرودگاه مشهد پس از ۹ سال وقفه

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود امانی‌بنی در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: اعزام زائران عمره مفرده از امروز (۳ اردیبهشت‌ماه) از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد مقدس از سر گرفته شد.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی افزود: در همین راستا نخستین کاروان زائران عمره مفرده از فرودگاه مشهد از طریق پرواز شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در ساعت ۱۵ و ۴۰ دقیقه امروز به عربستان اعزام خواهد شد.

وی از پیش‌بینی تمام تمهیدات جهت عملیات اعزام و بازگشت زائران عمره مفرده در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد مقدس خبر داد و بیان کرد: نخستین کاروان زائران خراسانی عمره مفرده در حالی امروز عازم سرزمین وحی می‌شوند که این سفر زیارتی ۹ سال متوقف شده بود.

کد خبر 6085560

دیگر خبرها

  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • پرترددترین فرودگاه‌های جهان در سال ۲۰۲۴ کدامند؟
  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد
  • پرواز اردبیل به مشهد برقرار شد
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • نخستین پرواز زائران عمره خراسانی از فرودگاه مشهد
  • نخستین پرواز زائران عمره از فرودگاه مشهد انجام شد
  • آغاز اعزام زائران عمره خراسانی از فرودگاه مشهد پس از ۹ سال وقفه
  • اعزام هزار و ۳۹۸ زائر از فرودگاه زنجان به سرزمین وحی