Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@18:59:48 GMT

بازداشت ۲۸۰۰ فلسطینی از آغاز سال جاری

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۲۶۳۶

بازداشت ۲۸۰۰ فلسطینی از آغاز سال جاری

نظامیان رژیم صهیونیستی از آغاز سال جاری تاکنون نزدیک به ۲۸۰۰ فلسطینی را بازداشت کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، نهادهای حقوقی فلسطینی (هیئت امور اسرا و آزادگان، باشگاه اسیر فلسطین، مرکز حمایت از اسرا و حقوق بشر ضمیر) طی گزارشی اعلام کردند که ۴۴۶ نفر از بازداشت شدگان کودک و ۷۶ نفر هم زن هستند.

بر اساس این گزارش، شمار اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی تا پایان ماه گذشته به ۵۵۰۰ نفر رسیده که ۴۳ نفر از آنان زن و ۲۲۰ نفر هم کودک هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین حدود ۵۰۰ نفر از این افراد هنوز محاکمه نشده و تحت بازداشت موقت هستند.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، هم‌اکنون حدود ۷ نفر از اسرای فلسطینی در اعتراض به بازداشت موقت در زندان‌های رژیم صهیونیستی و بدرفتاری مسئولان سازمان زندان‌های صهیونیستی دست به اعتصاب غذای نامحدود زدند.

از آغاز سال جاری تاکنون، ۱۷ اسیر آزاده فلسطینی مجددا به بازداشت نظامیان صهیونیست درآمده و یک اسیر هم به شهادت رسیده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فلسطين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۲۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت سخت و دردناک بیش از ۹۱۰۰ اسیر فلسطینی در «قبرستان زنده‌ها»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل قدس الاخباریه، در روز اسیر فلسطین منابع آماری ضمن اعلام گزارشی عنوان کردند که در شرایط کنونی بیش از ۹۱۰۰ اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی بسر می برند.

بنابراین گزارش، اسرای فلسطینی برای زندان‌های رژیم صهیونیستی از تعبیر «قبرستان مردگان» استفاده می کنند.

براین اساس، از روز هفتم اکتبر ۲۰۲۳ همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی که یک شکست بزرگ امنیتی، اطلاعاتی و نظامی برای صهیونیست‌ها محسوب می‌شد، سازمان زندان های رژیم صهیونیستی فشارها بر اسرای فلسطینی را به شدت افزایش داده است.

براین اساس، سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی علاوه بر اجرای سیاست گرسنگی عامدانه اسرا، آنها را از مراجعه به آرایشگاه زندان که پیش از این محدودیتی نداشت، منع نموده است.

تصاویر منتشر شده از زندان های رژیم صهیونیستی بیانگر وضعیت بسیار نامناسب سلامتی اسرای فلسطینی است که علاوه بر از دست دادن وزن خود، موهای بلندی داشته و از شرایط بهداشتی مناسبی بهره مند نیستند.

سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی علاوه بر این اقدامات که در راستای مرگ تدریجی اسرای فلسطینی است، پس از عملیات هفتم اکتبر مقاومت فلسطین، شمار زیادی از اسرا را تحت شکنجه های بسیار شدید قرار داده که موجب شهادت شماری از آنها شده است.

کد خبر 6081364 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • پیشنهاد دهشتناک و ضد انسانی وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در مورد اسرا فلسطینی
  • روز اسیر فلسطینی در سایه نسل کشی علیه غزه 
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست
  • عکس | وضعیت سخت و دردناک بیش از ۱۲۰۰۰ اسیر فلسطینی در «قبرستان زنده‌ها»
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در کرانه باختری+فیلم
  • وضعیت سخت و دردناک بیش از ۹۱۰۰ اسیر فلسطینی در «قبرستان زنده‌ها»
  • بدون در نظرگرفتن اسیران غزه، ۱۲ هزار فلسطینی اسیر هستند
  • شهادت ۱۶ اسیر فلسطینی اهل غزه در زندان‌ های رژیم صهیونیستی
  • شهادت ۱۶ اسیر فلسطینی اهل غزه در زندان‌های رژیم صهیونیستی
  • بازداشت ۳۰۰۰ فلسطینی از زمان آغاز جنگ غزه