Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-18@18:41:46 GMT

حکم ۱۵سال حبس ریخته‌گران قطعی شد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۲۶۵۴

حکم ۱۵سال حبس ریخته‌گران قطعی شد

نماینده دادستان تهران از قطعی شدن حکم ریخته‌گران خبر داد.

قدس آنلاین: امیر قهرمانی در جمع خبرنگاران در خصوص قطعی شدن حکم ریخته‌گران توضیح داد: ریخته‌گران و برادرش به اتهام اخلال در نظام اقتصادی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ۱۵ سال حبس محکوم شده بودند . پس از اعتراض به شعبه ای از دیوان ارسال شد و دیوان حکم بدوی را نقض کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد پرونده بانک سرمایه و کیفرخواست آنها برای احضار به دادگاه گفت: ۴۰۰متهم هستند که برخی آمدند و کیفرخواست آنها صادر و در نوبت دادگاه قرار دارد . ‌کیفرخواست عده ای هم در نوبت صدور است.پرونده ریخته‌گران هم در مرحله تحقیقات است و در مسیر قرار نهایی قرار دارد.

وی افزود: دادستان تهران و رییس وقت قوه قضائیه بر اساس پیشنهاد مشاوران خود اعمال ماده ماده ۴۷۷ می کنند و در نهایت پرونده برای یکی از شعبات دیوان عالی ارسال شد که در نهایت ان شعبه حکم ۱۵ سال حبس پیروز و فیروز ریخته گران تایید شد.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا این افراد بیرون از زندان بودند؟ گفت: این حکم قطعی نشده بود.
نماینده دادستان در پاسخ به این سوال که پرونده های غندالی و امامی به کجا رسید؟ گفت: امیدواریم این پرونده‌ها تا شهریور به کیفرخواست برسند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ریخته گران مفاسد اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۲۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی آب شرب فاز یک اندیشه شهرستان شهریار

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، ساکنین فاز یک اندیشه از مسئولان ، رسیدگی این موضوع را درخواست کردند .

متن شهروند خبرنگار ما:

با سلام و احترام
ما در اندیشه شهریار فاز ۱ شهرک مریم خیابان درختی کوچه نور سوم پلاک ۱۵ ساکن هستیم.
حدود ۳ ماه بطور مدام آب این کوچه و کوچه بالایی و پایینی در روز‌های عادی از بعد از ظهر آب قطع می‌شود و در روز‌های تعطیل از صبح تا آخر شب.  هیچ کس پیگیری نمی کند.

دیگر خبرها

  • هشدار دادستان شهریار به اخلال‌گران اجاره املاک
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • قطعی آب شرب فاز یک اندیشه شهرستان شهریار
  • ریختن بیش از حد روغن موتور چه آسیب‌ هایی در پی دارد؟
  • علیزاده طباطبایی: امام می‌خواستند ارتش حفظ شود/ آقای روحانی نقش موثری در تصفیه‌ ارتش نداشت/ داخل ارتش سال ۵۸ کاملا به هم ریخته بود
  • هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی فرو ریخته است
  • پرونده تخلف رییس اتحادیه نانوایان مشهد به دادسرا رسید
  • حماس: تل‌آویو نمی‌تواند هیبت فرو ریخته خود را احیا کند
  • شکوه و هیبت فرو ریخته رژیم اسرائیل دیگر باز نمی‌گردد
  • حماس: شکوه و هیبت فرو ریخته رژیم اسرائیل دیگر باز نمی‌گردد