Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، دهقان مشاور زنان مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: اولین نشست طرح تقویت مهارت‌های گفتگو و ارتباط موثر دانش آموزان دختر دوره اول متوسطه یزد به میزبانی مدیر کل صداوسیمای مرکز یزد برگزار شد.

دهقان افزود: این طرح در راستای ارتقاء مهارت‌های گفتگو، افزایش سطح مهارت‌های اجتماعی، آموزش نحوه ارتباط صحیح و موثر بین دانش آموزان، والدین، اولیای مدرسه، افزایش اعتماد به نفس و همچنین مطرح کردن خواسته‌ها و دغدغه‌های دانش آموزان با مسئولان عالی رتبه اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مشاور زنان مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد ادامه داد: مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد اولین مدیر کلی استان یزد هستند که خارج از محدوده آموزش و پرورش برای میزبانی از نشست این طرح پیش قدم شده اند.

وی ادامه داد: در تلاشیم با دیگر مسئولان استانی از سایر ادارات که با موضوع دانش آموزی ارتباط دارند نیز ارتباط برقرار کنیم.

امیر احمد پهلوانیان مدیر کل صداوسیما مرکز یزد در این نشست گفت: یک فرد زمانی مهارت گفتگوی بالایی دارد که علاوه بر اعتماد به نفس دارای خلاقیت ذهنی، دایره لغات وسیع و اطلاعات زیاد باشد همچنین توجه ویژه‌ای به رعایت نکات مربوط به زبان بدن قبل، حین و پس از سخنرانی داشته باشند.

پهلوانیان با بیان اینکه فضای مجازی به دلیل تنوع برای برخی از افراد از جذابیت بالاتری برخوردار است افزود: ابزار‌های رسانه‌ای و فضای مجازی را می‌توان همچون هرمی در نظر گرفت که پایین هرم که بخش اعظم هرم را تشکیل می‌دهد به کتاب اختصاص دارد و استفاده از ابزار‌های شنیداری (از قبیل رادیو)، رسانه‌های دیداری و در وهله‌ی آخر استفاده از فضای مجازی به ترتیب در اولویت‌های بعدی قرار می‌گیرند.

شایان بذکر است که طرح تقویت مهارت‌های گفتگو و ارتباط موثر دانش آموزان از سال تحصیلی ۹۷-۹۸ از سوی وزارت آموزش و پرورش برای کلی کلیه مدارس دخترانه دوره اول متوسطه کلید خورد.

انتهای پیام/ص

طرح تقویت مهارت‌های گفتگو و ارتباط موثر دانش آموزان در یزد اجرا می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۲۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازديد معاون تربيت بدنى و سلامت وزارت آموزش و پرورش از طرح مهارت آموزى شنا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، صادق ستارى فرد به همراه مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربى، با حضور در مجتمع شهید رجایى ارومیه و استخر این مجموعه از طرح مهارت آموزى شنا بازدید به عمل آورد.

به گفته معاون تربیت بدنى و سلامت وزارت آموزش و پرورش، این طرح براى دانش آموزان دوره هاى چهارم و پنجم ابتدایی به صورت مهارت آموزى و براى دانش آموزان دوره ششم ابتدایى به صورت آموزش شنا خواهد بود.

٧ هزار و ٢٠٠ دانش آموز پایه ششمى در ارومیه تا پایان سال تحصیلى جارى در طرح شرکت خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • اولین استخر دانش آموزی استان سمنان افتتاح شد
  • خلاقیت و نوآوری در میان دانش‌آموزان تقویت شود
  • جشنواره بازی های بومی محلی در مدارس پارس‌آباد
  • اجرای طرح "ایما" در مدرسه راهیان کوثر شهرستان رزن
  • شروع طرح ماهر هلال‌ احمر در مدارس استان مرکزی
  • آیا استفاده از شبکه مجازی، سطح دانش تئوری دانشجویان را کاهش می‌دهد؟
  • استفاده از شبکه مجازی، سطح دانش تئوری دانشجویان را کاهش می‌دهد
  • رشد ۱۹ درصدی آموزش فنی و حرفه‌ای در استان مرکزی
  • بازديد معاون تربيت بدنى و سلامت وزارت آموزش و پرورش از طرح مهارت آموزى شنا
  • آزمایشگاه سیار در اختیار دانش‌آموزان محروم