Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین حوادث امروز (دوشنبه بیست و چهارم تیر سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف بیش از ۱۲ میلیون نخ سیگار احتکار شده

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از کشف یک انبار و کشف ۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار نخ سیگار احتکار شده خبر داد.

سرهنگ جوشن سهرابی افزود: کارآگاهان مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی از یک انبار در شهر بوشهر هزار و ۲۶۰ کارتن سیگار احتکار شده، کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در بررسی دقیق ماموران پلیس از این انبار ۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار نخ سیگار خارجی احتکار شده به ارزش ۳۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ سهرابی با تاکید بر عزم جدی پلیس برای مبارزه جدی با متخلفان اقتصادی، از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده انبار کالا‌های قاچاق یا اختفای کالا‌های اساسی مراتب را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

سارقان خودرو‌های خارجی در بوشهر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: یک باند سارقان حرفه‌ای که سه دستگاه خودرو خارجی را به سرقت برده بودند ۲۴ ساعت پس از سرقت شناسایی و دستگیر شدند.

سردار خلیل واعظی افزود: شب ۲۲ تیر تعدادی سارق با ورود به محوطه انبار یک سازمان اقتصادی در نزدیکی شهر بوشهر سه دستگاه خودرو خارجی را به سرقت بردند.

وی ادامه داد: با حضور کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی و انجام تحقیقات تخصصی سه سارق عامل این سرقت شناسایی شدند.

سردار واعظی یادآور شد: ابتدا یکی از سارقان دستگیر شد و سپس در دو عملیات جداگانه یک دستگاه خودرو سرقت شده در یکی از روستا‌های دشتستان و دو خودرو دیگر نیز در منزلی در شهر برازجان کشف و به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری دو سارق دیگر ادامه دارد، بیان کرد: ارزش ریالی خودرو‌های کشف شده حدود ۳۰ میلیارد ریال است.

دو محموله قاچاق در دشتستان توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت:مأموران پلیس با توقیف یک دستگاه کامیون در ایستگاه بازرسی شهید صلاحی در خروجی این شهرستان، ۲۰ هزار دستگاه منبع تغذیه رایانه (فن پاور) قاچاق را کشف کردند.

سرهنگ سید جواد رضوی عنوان کرد: در بررسی‌های صورت گرفته از این کامیون تعداد ۲۰۰ کارتن حاوی ۲۰ هزار دستگاه منبع تغذیه رایانه (فن پاور) بدون هرگونه مدارک گمرکی کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری یک متهم در این زمینه بیان کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده پنج میلیارد ریال است.

فرمانده انتظامی دشتستان همچنین گفت: مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید صلاحی هنگام کنترل وسایل نقلیه عبوری، یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ را در حالی که قصد داشت از دست مأموران فرار کند، متوقف کردند و ۳۱۹ هزار و ۸۲۰ نخ سیگارخارجی قاچاق در بازرسی از آن به دست آوردند.

سرهنگ رضوی ارزش این محموله را ۷۲۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: یک نفر در این زمینه دستگیر شد.

۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در جم کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان جم گفت: مأموران کلانتری مرکزی جم هنگام گشت زنی در شهر به یک خودروی سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و آن را برای بررسی‌های بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ سید علی مهدیان افزود: در بازرسی از این خودرو ۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف شد که بر اساس نظر کارشناسان ارزش این محموله قاچاق ۵۴۰ میلیون ریال است.

وی بیان کرد: در این زمینه یک متهم دستگیر شد.

کشف ۴۰ کیلوگرم تریاک در گناوه

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر مرکز استان با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان‌های گناوه و تنگستان موفق شدند یک محموله تریاک را شناسایی کنند.

سرهنگ عبدالرضا شبانی افزود: خودرو حامل موادمخدر به صورت غافلگیرانه در یکی از مسیر‌های مواصلاتی شهرستان گناوه متوقف شد و در بازرسی از آن، ۴۰ کیلوگرم تریاک که ماهرانه جاسازی شده بود، کشف شد.

وی یادآور شد: در این عملیات یک سوداگر مرگ که محموله تریاک را از یکی از استان‌های همجوار تهیه کرده بود و قصد داشت به استان بوشهر انتقال دهد، دستگیر شد.

انتهای پیام/ک

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۲۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل ۶هزار لیتر سوخت قاچاق

به گزارش خبرنگار مهر، یدالله دهقان صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و سوخت، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی هنگام کنترل خودروها در ورودی شهرستان بیرجند به ۴ دستگاه سواری و ۶ دستگاه اتوبوس و یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آنها را متوقف کردند.

رئیس پلیس اقتصادی خراسان جنوبی بیان کرد: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از خودروها، مقدار ۶ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق خارج از شبکه توزیع به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

وی افزود: مأموران در این رابطه ۱۱ نفر متهم دستگیر که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ دهقان از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت‌های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۰۹۶۳۰۰ به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند تا برخورد قانونی با متخلفان صورت گیرد.

کد خبر 6084323

دیگر خبرها

  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن
  • توقیف محموله ساخت اسرائیل در مرز ایران + جزئیات ماجرا
  • توقیف محموله قاچاق درشهرضا
  • توقیف خودرو حامل گوشت گرم غیر بهداشتی و فاقد مجوز در تویسرکان
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • از کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق تا توقیف خودرو حامل کالای قاچاق
  • محموله بلوریجات در شورآباد توقیف شد 
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل ۶هزار لیتر سوخت قاچاق
  • مرسدس بنز ۲۰۰ میلیارد ریالی قاچاق در توقیف پلیس هرمزگان