Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: ما در بعضی از دوره‌ها نماینده معتاد هم داشتیم که گا‌ها در کوچه و خیابان حال شان بد می‌شد و راننده مجلس باید آن‌ها را جمع می‌کرد.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی، نماینده مردم محلات و دلیجان در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، پیرامون اخباری مبنی بر اینکه برخی از نمایندگان در ازای دریافت آپارتمان از استیضاح برخی وزرا منصرف شده اند، اظهار داشت: در مجلس قبل بنده لیستی دیدم که برخی از نمایندگان از بعضی جا‌ها آپارتمان گرفته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر اینکه این موارد باید به شورای نگهبان ارجاع داده شود، چراکه شورا در این مواقع کوتاه نخواهد آمد، افزود: هر چند مواردی که از این دست سراغ داشته ایم را به شورای نگهبان ارجاع داده ایم.

سلیمی تصریح کرد: در این دوره مجلس نیز گفتگو‌هایی انجام شده، اما بنده هنوز لیستی در این رابطه مشاهده نکرده ام، اما اگر کسی سند و مدرکی دارد بهتر است فورا آن را به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان ارائه دهد.

نماینده مردم محلات با بیان اینکه این موضوع در تایید صلاحیت نمایندگان در دوره‌های بعدی تاثیرگذار خواهد بود، گفت: ما در بعضی از دوره‌ها نماینده معتاد هم داشتیم که گا‌ها در کوچه و خیابان حال شان بد می‌شد و راننده مجلس باید آن‌ها را جمع می‌کرد.   عضو فراکسیون نمایندگان ولایی یادآور شد: این موضوع نشئت گرفته از نقص قانون انتخابات است چرا که در این قانون الزامی وجود ندارد که از نماینده آزمایش اعتیاد گرفته شود در حالی که اگر قرار باشد فردی به استخدام دربان یک اداره درآید باید تست اعتیاد بدهد، اما برای نمایندگی مجلس چنین چیزی الزام ندارد.

وی در پایان با تاکید براینکه این خلا‌ها برای کشور مشکلات عدیده‌ای ایجاد کرده است، خاطرنشان کرد: این ایرادات، مجلس را از کار انداخته و آبروی مجلس را برده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سلیمی استیضاح وزرا مجلس شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۲۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو شد

حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هو شد
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو شد
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • فهرست دانشگاه‌های خارج از کشور مورد تایید وزارت بهداشت اعلام شد
  • والیبال ایران و یک درد قدیمی؛ پشت کردن به تیم ملی برای قراردادهای میلیاردی!
  • دفاع برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • اعتراف جنجالی ذوالنور درباره افزایش سن بازنشستگی /نفهمیدیم به چه چیزی رأی می‌دهیم، حتی بنده!
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند