Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-24@04:45:17 GMT

پسر ۱۶ ساله یک کارتن خواب معتاد را کشت

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۲۷۹۰

ساعت24 -پسر ۱۶ ساله‌ای که اقدام به قتل یک کارتن خواب معتاد کرده بود، دستگیر شد.

 حوالی ساعت یک بامداد بیست و سوم تیرماه امسال وقوع یک مورد درگیری در محله مسعودیه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که در پی آن مأموران کلانتری ۱۵۷ مسعودیه در محل درگیری حاضر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مأموران با حضور در محل درگیری با مردی حدوداً ۳۵ ساله مواجه شدند که از ناحیه گردن با ضربات چاقو مورد هدف قرار گرفته و غرق در خون به روی زمین افتاده بود که بلافاصله این فرد به بیمارستان منتقل شد اما دو ساعت بعد در حوالی ساعت سه بامداد به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد. بامرگ این فرد و تشکیل پرونده قتل، موضوع به بازپرس کشیک قتل پایتخت نیز اعلام شد و همزمان عوامل کلانتری مسعودیه تحقیقات اولیه خود را آغاز کردند.

در تحقیقات مأموران از لوازم همراه مقتول چندین گرم هروئین کشف و مشخص شد که مقتول کارتن خواب بوده و ضارب نیز نوجوانی حدوداً ۱۶ ساله است که محل سکونت وی از سوی مأموران مورد شناسایی قرار گرفت.

ضارب که حدود ۱۶ سال سن دارد با حضور در کلانتری اعلام کرد که فکر نمی‌کرده ضربه‌اش منجر به مرگ طرف مقابل شود. او به مأموران گفت که هیچ نسبت خانوادگی با مقتول نداشته و درگیری بین آنها بر سر موادمخدر بوده است.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری با تأیید این خبر اعلام کرد که برای متهم به قتل پرونده‌ای تشکیل شده که با دستور مقام قضائی برای ادامه روند رسیدگی به جرم به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شده است.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۲۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش مواد مخدر با پابند الکترونیکی!

با مساعدت دستگاه قضایی قرار شد بقیه دوران محکومیتم را در خارج از زندان و با پابندهای الکترونیکی بگذرانم اما وقتی از زندان بیرون آمدم چون شغلی نداشتم و نمی توانستم از محدوده تعیین شده خارج شوم به فروش مواد مخدر روی آوردم ...

به گزارش خراسان، این ها بخشی از اظهارات مرد43 ساله ای است که در عملیات ضربتی ماموران کلانتری شفای مشهد دستگیر شد چراکه از مدتی قبل شهروندان از توزیع مواد مخدر صنعتی در بولوار ابوطالب مشهد گلایه می کردند و معتقد بودند که چند فرد خلافکار جوانان محله را آلوده مصرف مواد مخدر می کنند.

این بود که گروهی از افسران دایره اطلاعات و مبارزه با مواد مخدر با نظارت و هدایت مستقیم سرگرد احسان سبکبار(رئیس کلانتری شفا)عملیاتی را در راستای مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر آغاز کردند و به سراغ مرد43 ساله ای رفتند که موجب نگرانی شهروندان شده بود. طولی نکشید که نیروهای انتظامی این فرد را دستگیر و مقادیری مواد مخدر صنعتی به همراه 3دستگاه گوشی تلفن سرقتی و 20 میلیون تومان وجه نقد (حاصل از فروش مواد مخدر)کشف کردند. در بررسی های اولیه مشخص شد که این متهم، به تازگی از زندان آزاد شده وادامه دوران محکومیت خود را با پابندهای الکترونیکی می گذراند!

با اعترافات وی،همدست 41 ساله وی نیز به دام افتاد و مقادیر دیگری مواد مخدر صنعتی کشف شد. در همین حال «امید»(متهم با پابند الکترونیکی)به مشاور ومددکار اجتماعی کلانتری شفا گفت:وقتی از زندان بیرون آمدم شغلی نداشتم تا مخارج زندگی ام را تامین کنم به همین دلیل به فروش مواد مخدر صنعتی روی آوردم.

درحالی که ساکنان محله از عملیات ضربتی پلیس ابراز خشنودی می کردند،تحقیقات برای ریشه یابی این پرونده و دستگیری عوامل مرتبط با فروشندگان مواد مخدر با هماهنگی های قضایی آغاز شد.

دیگر خبرها

  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • درگیری شدید و عجیب زن رسمی و زن صیغه‌ای در کلانتری
  • درگیری شدید زن رسمی و زن صیغه‌ای در کلانتری | شوهرم دیپلمه بود، من او را آقای دکتر کردم!
  • فروش مواد مخدر با پابند الکترونیکی!
  • جمع‌آوری بیش از ۲۶۰۰ معتاد متجاهر در غرب تهران
  • دستگیری عاملان تیراندازی با سلاح کلت کمری
  • ۶۷ معتاد متجاهر و کارتن‌خواب در شهریار راهی کمپ شدند
  • در مشهد هیچ کارتن‌خوابی وجود ندارد!
  • بازداشت عاملان درگیری و تیراندازی در غرب تهران
  • عاملان تیراندازی در غرب تهران دستگیر شدند