Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج، حسین کلانتری در دیدار با مدیرکل و مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با تبریک هفته تامین اجتماعی، اظهار داشت: جامعه هدف سازمان تامین اجتماعی متنوع و گسترده است و این سازمان نقش بسیار مهمی در توسعه و رفاه جامعه ایفا می کند.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به خدمات دهی این سازمان در بخش های مختلف، عنوان کرد: تلاش تامین اجتماعی در خدمات دهی به بیمه شدگان و بازنشستگان اقدامی ارزشمند و اثرگذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


     وی با بیان اینکه در حوزه درمان نیز کارهای بزرگی انجام شده است، بیان کرد: این خدمات دهی  باید پیوسته و به صورت کمی و  کیفی گسترش و توسعه یابد.
     کلانتری با اشاره به نگاه خاص امام خمینی(ره) به مسئله درمان و معیشت مردم، گفت: یکی از مطالبات جدی مقام معظم رهبری از دولت ها رسیدگی به امور درمانی مردم است و همواره بر این مهم تاکید داشته اند.
     وی با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی سلامت و تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه《 بیمار جز دغدغه بیماری نباید رنج دیگری داشته باشد》، تصریح کرد: اجرای طرح تحول سلامت تحولی در حوزه بهداشت و درمان ایجاد کرد.
     استاندار کهگیلویه وبویراحمد با تاکید بر اینکه خدمات تامین اجتماعی قابل توجه است، بیان کرد: این خدمات ارزشمند است و امیدواریم با تلاش مدیران و کارکنان این سازمان و گسترش چتر حمایتی تامین اجتماعی و افزایش کمیت و کیفیت خدمات ، به نقطه مطلوب برسد .

     در این دیدار نورمحمدی و اکبری ، مدیران تامین اجتماعی استان ، نیز گزارشی از خدمات این سازمان به بیمه شدگان ، بازنشستگان و مستمری بگیران ارایه کردند .

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال استاندار کهگیلویه و بویراحمد تامین اجتماعی جامعه حوزه بهداشت و درمان سازمان تامین اجتماعی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۲۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: این صندوق در سال گذشته حدود ۵۰۰۰ نفر از دانشجویان دستیاری و دکترای تخصصی را تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی (خدمات سابقه و درمان) قرار داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی اکبر محمدی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: تعداد ۵ هزار نفر از دانشجویان دستیاری و دکتری تخصصی با پرداخت مبلغ ۴۰۱ میلیارد ریال در قالب تسهیلات، تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند.

وی اظهار کرد: در راستای حمایت، ارج نهادن و قدردانی از زحمات خالصانه دانشجویان دستیاری و دکتری تخصصی، صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در سال گذشته، میزبان و پذیرای ۷۲ نفر از دانشجویان متاهل همراه با خانواده‌های خود در مجتمع فرهنگی، آموزشی و تفریحی خزرآباد ساری بودند.

دیگر خبرها

  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • نشان‌دار شدن ۱۳۹۱ زوج نابارور در سامانه بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد
  • ۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • واریز بخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌ اجتماعی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکزدرمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج
  • ۱۲۰ هزار نخبه جامعه کارگری در ۳ سال اخیر شناسایی شدند
  • شناسایی ۱۲۰ هزار نخبه جامعه کارگری در ۳ سال اخیر