Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-23@10:28:17 GMT

حمله شیر به یک مسئول در قزوین

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۲۹۴۲

حمله شیر به یک مسئول در قزوین

موسس دهکده طبیعت قزوین دقایقی قبل در حاشیه بازدید رئیس سازمان میراث فرهنگی از بوستان ملی باراجین مورد حمله شیر نر قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، در حاشیه بازدید رئیس سازمان میراث فرهنگی از دهکده طبیعیت قزوین، نادررضا نوری موسس دهکده طبیعت قزوین با ورود به قفس شیر به قصد بازدید در اثر بازبودن درب قفس اصلی مورد حمله شیر نر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این حادثه موسس دهکده طبیعت قزوین از ناحیه کتف، و سمت چپ بدن آسیب دید که با مداخله به موقع ماموران بوستان نجات پیدا کرد.

در این حادثه نوری با آبپاشی و مداخله ماموران دهکده طبیعت موفق به خروج از قفس شیر خشمگین شد.

به گفته مسئولین اقدامات درمانی برای نوری در حال اجراست و صدمه وارد شده به وی جدی نیست.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: باراجین قزوین حمله شیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۲۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) حمله عجیب محمدحسن شانه‌ساز زاده مسئول نماوا به بازیگران؛ هیچ کسی مثل بازیگران بی اخلاق نیست؛ اگر پول باشد هر کاری می‌کنند!

«محمدحسن شانه‌ساز زاده» مؤسس گروه «شاتل» و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره «نماوا» با حضور در یک لایو اینستاگرامی گفت: «هزینه ساخت ارزان‌ترین سریال در نماوا ۳ میلیارد تومان است. برای هر قسمت از سریال «سووشون» ساخته نرگس آبیار که به زودی منتشر می‌شود، ۸ میلیارد تومان هزینه شده است.

او در پاسخ به چگونگی همکاری با بازیگران در این پلتفرم‌ها گفت: «من در خیلی از صنایع بودم، اما هیچ کدام مثل بازیگران، بی اخلاق و بی تعهد نیستند با وجود آنکه به هر حال ادعای فرهنگی بودن دارند، اما اگر پول باشد هر کاری می‌کنند.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: همشهری آنلاین

tags # شبکه نمایش خانگی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • (ویدئو) حمله عجیب محمدحسن شانه‌ساز زاده مسئول نماوا به بازیگران؛ هیچ کسی مثل بازیگران بی اخلاق نیست؛ اگر پول باشد هر کاری می‌کنند!
  • بازدید دانش آموزان یزدی از انتقال خون یزد
  • سپاه در عملیات وعده صادق از تسلیحات دهه ۸۰ استفاده کرد
  • خانه خوبان ؛ محمد نوری
  • ادبیات زننده یک مسئول: دست من را بوسیدید!
  • یک کشته بر اثر واژگونی خودرو در قزوین
  • برخورد با مراکز غیر مجاز مداخله گر درمان در قزوین
  • داعش مسئول حمله تروریستی کابل
  • بخشی از طبیعت بهاری بهشت گردشگری استان قزوین به روایت فیلم
  • شناسایی ۶۱ مرکز درمانی غیرمجاز در قزوین / ۶ مرکز تعطیل شد