Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام گواهی با بیان اینکه مردم با وجود تمام مشکلات در انتخابات شرکت می کنند، گفت: مردم سختی ها را تحمل و در انتخابات شرکت می کنند و این به آن معنا نیست که مسئولان به تکالیف خود عمل نکنند.

حجت الاسلام «عبدالعلی گواهی» در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد برخی پیش بینی ها در مورد کمرنگ شدن مشارکت سیاسی مردم در انتخابات پیش رو گفت: انتخابات مظهر جمهوریت نظام است و مردم سالاری در انتخابات دیده می شود در 40 انتخاباتی که در جمهوری اسلامی برگزار شد نشانه دموکراسی کامل و حضور فعال مردم در تصمیم گیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون آموزش دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا افزود: آنهایی که در آن طرف می گویند جمهوریت نظام چنین و چنان است باید بگوییم انتخابات مظهر جمهوریت نظام و نشانه حضور مردم در انتخاب مسئولان است.

 

استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: آمار حضور مردم در انتخابات گذشته قریب به 70 درصد بوده و رای آنها به جمهوری اسلامی بالای ۹۸.۲ درصد بود و این امر نشانه عقلانیت و حضور مردم در انتخابات است که به موقع تصمیم گیری کردند و در انتخابات مختلف خبرگان، مجلس شورای اسلامی و شورای شهر شرکت کردند. و یا انتخابات صنفی که در کشور به وفور برگزار می شود نشانه دموکراسی در کشور است.

 

وی با بیان اینکه تمام مسئولان و دولتمردان با رای مستقیم و یا غیرمستقیم مردم در نظام جمهوری اسلامی از ریاست جمهوری تا نمایندگان در مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مجلس خبرگان شورای شهر انتخاب می شوند، افزود: افراد توسط شورای نگهبان تایید می شوند و تمام اجزا  نظام جمهوری اسلامی توسط مردم انتخاب می شود.

 

حجت الاسلام گواهی یادآور شد: حضور مردم تا کنون در انتخابات واقعا چشمگیر بوده است اما باید گفت شاید انتظار ما از مردم انتظار بالایی است که همیشه توقع داریم تا مردم حضور 100 درصدی در انتخابات  داشته باشند البته رهبر انقلاب همواره از مردم در وقایع مختلف از انتخابات تا سیل یا زلزله دعوت می کنند و همین انگشت اشاره رهبر انقلاب سیل خروشان مردم را در پی دارد.

 

وی اظهار کرد: مردم در نظام جمهوری اسلامی سرنوشت خود را رقم می زنند  و با مشکلات زیادی از گرانی ، بیکاری ، نابسامانی، معیشت، کمبود درامد مواجه هستند و در این آسیب ها ضرر کردند اما مردم در این  مشکلات اهمیت امور را می سنجند و نمی خواهند روزی را برای خود رقم بزنند که با وجود تمام این مشکلات نتوانند سرنوشت خود را رقم بزنند بر همین اساس مردم سختی ها را تحمل و در انتخابات شرکت می کنند و این به آن معنا نیست که مسئولان به تکالیف خود عمل نکنند./

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت امام رضا ع آل هاشم آذربایجان غربی حجاب و عفاف جشن های دهه کرامت روزنامه شیراز ولادت امام رضا ع حضور حداکثری درانتخابات تعهد حضور مردم مسئولان احزاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۳۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق جلوه گر اقتدار نظام اسلامی در دنیا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ،آیت الله لطف الله دژکام، امروز ۲۹ فروردین در مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در استان افزود: این عملیات کیان رژیم غاصب صهیونیستی را متزلزل کرد و طلیعه نابودی این رژیم ظالم و کودک کش را برای جهانیان آشکار کرد.
وی، با گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ادامه داد: این اعلام وفاداری از ناحیه شما ارتشیان و نظامیان در رده‌ها و درجات مختلف از کسی که افتخار سربازی وظیفه را دارد تا فرماندهان، امروز مایه افتخار شما و عظمت در پیشگاه خدا و اولیای خداوند است و همه مردم آزاده جهان امروز به پرچم پرافتخار ایران اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی افتخار می‌کنند که پرچم عدالت خواهی و مبارزه با ظلم به واسطه شما برافراشته شده است.
آیت الله دژکام افزود: اتفاق دیگری که در روز ارتش شاهد آن هستیم، اعلام قدردانی مردم از سربازان دلیر و مبارزان ارتش جمهوری اسلامی است که در آب های بین المللی، در آسمان جهان و مرزهای ایران با عظمت و اقتدار از عزت، عظمت و اقتدار ایران اسلامی دفاع می‌کنند و ما به عنوان بخشی از نمایندگان مردم قدردان عزیزان ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی هستیم.

دیگر خبرها

  • ریل‌گذاری نظام بانکی چگونه باشد؟
  • چشم دنیا مبهوت اقتدار موشکی و پهپادی ایران
  • پرچم عدالت‌خواهی به واسطه نیروهای مسلح برافراشته شده است
  • عملیات وعده صادق جلوه گر اقتدار نظام اسلامی در دنیا
  • آغاز رژه پیاده و موتوری روز ارتش در گیلان
  • برپایی دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان میانه در ۲۱ اردیبهشت
  • انجام عملیات «وعده صادق» مایه مباهات است
  • عملیات وعده صادق معادلات سیاسی و نظامی را تغییر داد
  • اقدام سپاه علیه رژیم غاصب صهیونیستی غرورآفرین بود
  • اولویت مجلس دوازدهم معیشت و اقتصاد خواهد بود