Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌معاون استاندار تهران گفت: با افزایش قیمت مواد اولیه، اکثر تولید کنندگان با مشکل سرمایه در گردش مواجه هستند.

‌به گزارش ایسنا، محمد امامی امین در جریان افتتاح دو پروژه تولیدی و خدماتی در شهرک صنعتی سالاریه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: آنچه امروز بیش از همه تولید کنندگان کشور را با مشکل مواجه کرده و از آن گلایه دارند، موضوع قانون مالیات بر ارزش افزوده است که بر اساس آن، تولید کنندگان ۹ درصد به عنوان مالیات پرداخت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در اصل مالیات باید بر مصرف اعمال شود تا فشار از روی تولید کنندگان برداشته شده و آنها سبک بال تر، چرخ‌های اقتصادی کشور را به حرکت در آورند.

وی گفت: در حال حاضر لایحه‌ای از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی ارسال شده که امید می‌رود با حمایت و مساعدت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، این ۹ درصد مالیات به جای تولید کننده، از مصرف‌کننده دریافت شود.

امامی امین تأکید کرد: قانون مالیات بر ارزش افزوده، انتقام گیری از تولید کننده است در صورتی که در اصل هر کس مصرف بیشتری می‌کند، باید مالیات بیشتری نیز پرداخت کند.

وی اظهار کرد: مجموعه استانداری، استاندار تهران و وزیر صمت با جدیت این موضوع را دنبال می‌کنند، شاید حوزه مالیات اظهار کنند که زیرساخت‌ها برای اجرای مالیات بر مصرف آماده نیست، این آمادگی وجود دارد که طرح مورد و قابل اجرای این امر نیز تهیه شود تا زمینه اجرایی شدن آن فراهم شود، تولید کنندگان با مشکل سرمایه در گردش مواجه هستند.

معاون استاندار تهران یکی دیگر از مشکلات تولید کنندگان را، سرمایه در گردش اعلام کرد و افزود: با افزایش قیمت مواد اولیه، اکثر تولیدکنندگان با مشکل سرمایه در گردش مواجه هستند تا بتوانند با افزایش قیمت‌ها مقابله کنند.

وی گفت: با توجه ویژه دولت و حمایت از تولید کنندگان پارچه، شرایط جدیدی پیش روی تولیدکنندگان باز شده تا بار دیگر آن سابقه درخشان تکرار شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سرمایه در گردش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۳۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرغ کیلویی چند؟

مشاهدات بازار حاکی از آن است که مرغ با چند نرخ به مصرف کنندگان عرضه می‌شود.

به گزارش ایسنا، براساس مشاهدات میدانی از مغازه های سطح شهر تهران قیمت هرکیلوگرم مرغ در مغازه‌ها کیلویی۸۰ تا ۹۰هزار تومان است. همچنین قیمت هرکیلو از این محصول پروتئینی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای ۷۸ هزار تومان و در میادین میوه و تره بار ۷۶ هزار و۵۰۰ تومان است.

گفتنی است؛ مرغ در بازار با چند نرخ به دست مصرف کنندگان می رسد.

حبیب اسدالله نژاد - کارشناس صنعت طیور - چندی پیش اعلام کرد که قیمت مرغ بعد از تعطیلات عید نوروز کاهشی شده است، زیرا تولید و عرضه زیاد و تقاضا کم است.

پرویز فروغی - دبیرکانون سراسری مرغداران گوشتی - نیز چندی پیش از مازاد مرغ در کشور خبرداد و گفت که جوجه ریزی و تولید مرغ افزایش یافته است اما جمع آوری مرغ مازاد و صادرات آن به درستی انجام نمی شود.

دیگر خبرها

  • مالیات بر عایدیِ سرمایه در انتظار مجلسی‌ها
  • لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم، شعار سال را محقق می کند
  • مرغ کیلویی چند؟
  • لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم به نفع جهش تولید است
  • تسهیلات بانکی در اختیار تولیدکنندگان واقعی قرار گیرد
  • اجرایی نشدن ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور اصلی ترین عامل مشکلات تولید کنندگان
  • توجه به راه‌ها برای توسعه سواحل مکران جدی گرفته شود
  • برخی گوشی‌های سری گلکسی S۲۱ سامسونگ با مشکل نمایشگر مواجه شده‌اند
  • وزیر کشور: مشکلات سیل‌زدگان براساس اولویت پیگیری و رفع خواهد شد
  • بخشودگی جرائم مالیاتی برای تکمیل کنندگان اظهارنامه‌های پیش فرض