Web Analytics Made Easy - Statcounter

با شکایت یک طلبکار و با رای دادگاه نامه توقیف لوگوی باشگاه پرسپولیس صادر شده و قرار است تا چند روز آینده این لوگو به مزایده گذاشته شود.به گزارش بلاغ،بعد از اینکه یکی از طلبکاران باشگاه پرسپولیس با مراجعه به این باشگاه در دفعات متعدد نتوانست طلب خود را بگیرد، حالا حکم توقیف لوگوی باشگاه پرسپولیس از سوی دادگاه صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طلبکار که حدود 60 هزار دلار از پرسپولیس طلب دارد، حتی حاضر شده بود به صورت اقساط این پول را از باشگاه پرسپولیس دریافت کند، اما به جز پرداخت دو مبلغ 50 میلیون‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تومانی دیگر پولی از سوی این باشگاه به این طلبکار داده نشد تا در نهایت این طلبکار دست به دامن دادگاه شود.

نامه دادگاه مبنی بر توقیف لوگوی باشگاه پرسپولیس به اداره ثبت شرکت‌ها داده شده و قرار است تا روزهای آینده لوگوی باشگاه پرسپولیس به مزایده گذاشته شود.

این درحالی است که وقتی این طلبکار به دفتر ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مراجعه کرده بود، عرب به او گفته بود که هر کاری می‌خواهی انجام دهید و اگر می‌خواهید لوگو را هم توقیف کنید تا هواداران بدانند ما چه شرایطی داریم!

قرار است تا روزهای آینده لوگوی باشگاه پرسپولیس به مزایده گذاشته شود.

نامه دادگاه در این خصوص در اختیار خبرگزاری فارس قرار دارد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۳۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر با قهرمانی در سری آ به ستاره دوم رسید

اینتر زودتر از میلان به ستاره دوم رسید

به گزارش طرفداری، اینتر پس از یوونتوس دومین تیم ایتالیایی شد که به ستاره دوم می رسد.

اینتر در هفته سی‌وسوم سری آ در فصل ۲۰۲۳/۲۴ میلان را با نتیجه 2-1 شکست داد و رسما قهرمان سری آ شد. نراتزوری با این قهرمانی به بیستمین اسکودتوی خود رسید و در نتیجه از فصل بعد ۲ ستاره روی لوگوی خود خواهد داشت. علاوه بر سال ۲۰۲۴، قهرمانی در سال های ۱۹۱۰، ۱۹۲۰، ۱۹۳۰، ۱۹۳۸، ۱۹۴۰، ۱۹۵۳، ۱۹۵۴، ۱۹۶۳، ۱۹۶۵، ۱۹۶۶، ۱۹۷۱، ۱۹۸۰، ۱۹۸۹، ۲۰۰۶، ۲۰۰۷، ۲۰۰۸، ۲۰۰۸، ۲۰۱۰ و ۲۰۲۱ نیز به نام افعی ها ثبت شده است. گفتنی است در ایتالیا هر تیم به ازای هر ۱۰ قهرمانی، مجاز به استفاده از یک ستاره طلایی رنگ بالای لوگوی خود خواهد بود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اینتر تازه دارد راه می افتد! شانس قهرمانی اینتر در سری آ: 99.9 درصد! (+عکس)

دیگر خبرها

  • دومین جلسه دادگاه تتلو برگزار شد/ تصاویر عجیب امیرحسین مقصودلو
  • فریاد شیران: واگذاری استقلال و پرسپولیس یک موفقیت برای دولت است
  • اینتر با قهرمانی در سری آ به ستاره دوم رسید
  • جنجال رابطه جنسی عجیب مرد انگلیسی در بیمارستان!
  • روز سرنوشت ساز برای استقلال و پرسپولیس؛ مهلت AFC تمام شد!
  • رضا درویش: مالکان جدید یک‌ بار برای همیشه باید بدهی‌های پرسپولیس را صفر کنند
  • شغل عجیب پسر معاون اول سابق قوه‌قضائیه از زبان خودش | در خیابان به من دستبند زده‌اند، شانم رعایت نشد!
  • ماجرای عجیب کتک زدن پدر شوهر و فلج کردن او
  • پهلوان پرسپولیس را محکوم کرد/ بدهی ۸۰۰ میلیونی به وینگر فولاد
  • دومین جلسه دادگاه برگزار شد/ پسر معاون سابق قوه‌قضائیه اعترافاتش را پس گرفت!