Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،  محمد رضا حیدری از تامین ۲۵۰۰ متر زمین برای احداث مدارس تخریب شده شهر معمولان در سیل اخیر از طرف بنیاد مسکن لرستان خبر داد

 در جلسه ای که با حضور مهندس حیدری مدیر کل نوسازی مدارس و مهندس رضایی مدیر کل بنیاد مسکن لرستان ، در خصوص تامین زمین مناسب جهت ساخت مدارس تخریب شده از سیل اخیر برگزار شد ، مقرر گردید که ۲۵۰۰ متر زمین مناسب از طرف بنیاد مسکن جهت ساخت مدرسه در بخش معمولان به نوسازی مدارس تحویل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه مقرر گردید در صورت رفع پاره ای از مشکلات ، بنیاد مسکن نسبت به تامین زمین برای سایر پروژه هایی که در سیل اخیر تخریب شده اند و با توجه به کارشناسی جدید در حریم رودخانه قرار گرفته اند ، اقدام نماید .

حریم رودخانه کشکان مورد بررسی مجدد قرار گرفت

شایان ذکر است : با توجه به حجم بالای سیل در فروردین ماه و افزایش دبی رودخانه ، حریم رودخانه کشکان مورد بررسی مجدد قرارگرفت وبر این اساس ، ساخت و سازها باید در قالب حریم کارشناسی شده باشد و با توجه به این که تعدادی از مدارس تخریب شده هم اکنون در حریم ( بستر رودخانه ) واقع شده اند ، ساخت این واحدهای آموزشی باید با رعایت اصول ایمنی و خارج از حریم رودخانه صورت گیرد .

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال دبی زمین سیل کارشناسی مدرسه قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۳۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت

به گزارش خبرنگار مهر، محمدهادی رستمیان عصر دوشنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر اظهار داشت: در یک رویکرد ارزشمند با نگاه بلند استاندار و همراهی وزارت راه و شهرسازی، ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر در مسیر محله‌های تنگک - عالی‌شهر به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر افزود: در این محدوده در کنار ساخت واحدهای مسکونی، سرانه‌های مختلف فضاهای آموزشی، بهداشتی، سبز و ورزشی طراحی شده است.

وی با بیان اینکه برای ساخت واحدهای مسکونی این منطقه نقشه‌های معماری متفاوتی تدوین و طراحی شده گفت: با ظرفیت موجود برای ساخت حدود ۱۳ هزار واحد مسکونی جمعیت ۵۰ هزار نفر در این محدوده اسکان پیدا می‌کنند.

کد خبر 6085920

دیگر خبرها

  • احداث بیش از ۵۶۰ مسکن خیرساز در استان اردبیل
  • تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در ٢٠ هکتار از اراضی کرمان
  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • ‍ ۱۱ هکتار از اراضی حریم منطقه ۲۰ تهران آزادسازی شد
  • تکمیل طرح‌های مسکن در تنگستان تسریع شود
  • اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس در استان بوشهر
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان به مسکن مددجویان البرزی
  • اختصاص زمین به ۱۰۱ متقاضی حائز شرایط طرح نهضت ملی مسکن
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس استان بوشهر اختصاص یافت
  • اختصاص ۶۰ هکتار زمین به ملی مسکن در شهرستان بستان آباد