Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، آئین تقدیر از ۵۰۰ برگزیده مرحله دانشگاهی و کشوری بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور امروز، 24 تیرماه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.
كوروش عزیزی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این مراسم، قرآن و فرهنگ قرآنی را بخش‌های جدانشدنی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز خواند و گفت: تلاش‌های این خانواده بزرگ دانشگاهی همیشه بر ارتقای سطح حداکثری این فرهنگ بوده و هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تدکید کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب شیراز را دارالعلمی در دارالعلم معرفی کردند، ما نیز وظیفه داریم تا این جایگاه ارزشمند را حفظ کرده و بر غنای علمی و فرهنگی آن بیفزاییم.
عزیزی با یادآوری افتخارآفرینی‌های دانشگاه علوم پزشکی شیراز، حضور رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در این آئین را نشانه‌ای از جایگاه و اهمیت دانشگاه علوم پزشکی شیراز دانست.
یادآور می‌شود، اجرای مداحی با حضور خادمان حرم حضرت شاهچراغ(س)، حضور و هنرنمایی دو برادر خردسال حافظ قرآن و اهدای لوح و هدیه به ۵۰۰ منتخب برگزیده بخش دانشگاهی و کشوری جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور از دیگر بخش‌های این آئین بود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس فعاليت هاي قرآني تجليل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۳۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره غذای سالم در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

  امید اکاتی مدیر امور پشتیبانی و خدمات رفاهی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در راستای ترویج فرهنگ غذای سالم و آشنایی با غذاهای سنتی و بومی جشنواره غذای سالم با مشارکت کارکنان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برگزار شد

وی ادامه داد: در این جشنواره از 10 نفر از شرکت کنندگان بر اساس نظر داوران تقدیر و هدایایی تقدیم شد

وی افزود: انتخاب غذای برتر با معیار تنوع گروه های غذایی، مصرف کم شکر و نمک و روغن بعنوان عوامل آسیب رسان، تزئین و طعم غذا انجام گرفت.

مهندس اکاتی با اشاره به اهمیت سلامت گفت: برگزاری اینگونه جشنواره‌ها در ارتقاء سطح سواد تغذیه‌ای جامعه بسیار تاثیر گذار است

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره غذای سالم در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • ارتباط ۳۵ ساله نهاد نمایندگی رهبری با دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • افتتاح سرای دانشجویی دخترانه با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو
  • همایش آموزش پزشکی با شعار «از کلاس درس تا عرصه» برگزار می شود
  • جهاد تبیین و امید آفرینی یکی از رسالت های وزارت بهداشت است
  • مردمی سازی سلامت و سلامت خانواده شعار هفته سلامت
  • همه ابعاد پیشرفت اجتماعی از خانواده آغاز می‌شود
  • نخستین جشنواره قرآن و عترت دانشجویی در مازندران
  • روند پیشبرد فعالیت‌ها در مرکز مشاوره درمان ناباروری رو به جلو باشد
  • داروخانه‌های منتخب برای ارایه خدمات دارویی به بیماران اوتیسم