Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-23@10:24:42 GMT

زهرا نعمتی از دور مسابقات کنار رفت

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۳۵۳۰

ملی‌پوش تیراندازی با کمان کشورمان در مسابقات آزمایشی المپیک در توکیو مقابل حریفی از روسیه شکست خورد.

مسابقات آزمایشی تیراندازی با کمان بازی‌های 2020 به میزبانی توکیو در حال برگزاری است که زهرا نعمتی، ملی‌پوش کشورمان در این مسابقات حضور دارد.

نعمتی در نخستین مسابقه خود مقابل لیسا باربلین از فرانسه قرار گرفت و با نتیجه 6 بر 2 پیروز شد و به مرحله یک شانزدهم نهایی راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این مرحله مقابل کمانداری از روسیه قرار گرفت و در تیر طلایی مغلوب شد و از دور مسابقات کنار رفت./ روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۳۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۴ درصدی جوجه ریزی در استان گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ حسین لاری کمان گفت: نیمه دوم پارسال جوجه رزی در استان با ۲۲ میلیون قطعه افزایش درمقایسه با دوره مشابه سال قبل از آن، به ۸۹ میلیون قطعه رسید.

وی همچنین گفت: فرودین امسال نیز ۱۵ میلیون قطعه جوجه ریزی در استان داشتیم که در مقایسه با فرودین پارسال که ۱۱ میلیون قطعه بود، ۲۶ درصد بیشتر شد.

لاری کمان افزود: تامین و عرضه نهاده باکیفیت که ضریب تبدیل را بالا بُرد و همچنین پشتیبانی از تولیدکننده را، می‌توان عامل این افزایش دانست.

وی، خرید مرغ منجمد با قیمت هرکیلوگرم ۸۴ هزار و ۵۰۰ تومان و برنامه ریزی برای خرید مرغ زنده به قیمت هرکیلوگرم ۵۸ هزار تومان را نیز از اقدامات کمکی، تشویقی و ترغیبی برشمرد.

استان گلستان پس از تهران، تولیدکننده عمده گوشت مرغ مصرفی کشور است.

دیگر خبرها

  • ۴ نماینده از مازندران در تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال
  • کسب عنوان نخست تیراندازی کشورتوسط بانوی سوادکوهی
  • صدرنشینی تارگت در مسابقات لیگ تیراندازی سمنان
  • لبخند مدافع پرسپولیس به نیمکت نشینی‌های ادامه دار!
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • اعزام دختران بیلیارد به مسابقات قهرمانی آسیا
  • قشلاقی و فتحی در آستانه کسب نشان طلای بوکس بین المللی بیشکک
  • افزایش ۲۴ درصدی جوجه ریزی در استان گلستان
  • شطرنج باز خوزستانی در مسابقات بانوان کشور نایب قهرمان شد
  • برترین‌های مسابقات ووشو بانوان در بخش ساندا معرفی شدند