Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مهرداد فتحی بیرانوند روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود: یگان حفاظت محیط زیست رومشکان سه صیاد متخلف را که اقدام به صید ماهی به صورت غیر مجاز نموده بودند با کمین صبحگاهی به دام انداختند.

وی اظهار داشت: از این متخلفان صید غیر مجاز، ۶۰ قطعه ماهی و ادوات صید شامل تور و ملاقه ماهیگیری کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتحی بیرانوند ادامه داد: پرونده این متخلفان پس از بازجویی مقدماتی و اخذ جریمه ضررو زیان به میزان ۳ میلیون ریال به مراجع قضایی تحویل داده شد و ادوات کشف شده از آنها بر اساس ماده ۱۴ قانون شکار و صید تا صدور رای قطعی به صورت امانی نزد این اداره باقی می مانند.

وی تاکید کرد: با توجه به ممنوعیت هرگونه شکار و صید در این ایام از تمامی دوست داران محیط زیست خواهشمندیم هر گونه تخلف زیست محیطی را به سامانه ۱۵۴۰ اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری آن اقدام شود.

۷۲۷۴/۷۲۷۳

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۳۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکارچی فلامینگو در سردشت دستگیر شد

خالد بایزیدی رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست سردشت گفت: ماموران یگان حفاظت محیط‌زیست این شهرستان حین گشت و کنترل زیستگاه‌ها موفق شدند یک نفر شکارچی متخلف را شناسایی کردند و دستگیر کنند.

وی افزود: فرد متخلف در اطراف سد سردشت اقدام به شکار یک قطعه فلامینگو کرده بود.

بایزیدی گفت: در این ماموریت یک قبضه اسلحه شکاری از متخلف کشف و پس از تشکیل پرونده قضایی به دادگستری معرفی شد.

وی اظهار کرد: حوضچه سد سردشت بطول ۳۶ کیلومتر که از سال ۱۳۹۶ آبگیری و به بهره‌برداری رسیده، به زیستگاه اصلی پرندگان آبزی و کنار آبزی مهاجر و بومی تبدیل شده که سالیانه پذیرای بیش از ۱۰ هزار قطعه انواع پرندگان آبزی و کنار آبزی مهاجر و بومی است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • کشف ۱۶۱ قطعه پرنده چکاوک و سهره در تربت حیدریه
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری مرزبانی با محیط زیست شهرستان مرزی آستارا
  • صدور 31 حکم سبز جایگزین حبس در آذربایجان‌غربی
  • شکارچی فلامینگو در سردشت دستگیر شد
  • یک واحد کشتارگاه دام در ایرانشهر اخطاریه زیست محیطی دریافت کرد
  • ۳۱ حکم سبز در آذربایجان‌غربی صادر شد
  • پایش محیط زیستی ۳۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی در استان مرکزی
  • پایش زیست محیطی سه هزار و ۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی استان مرکزی
  • دستگیری شکارچی هشت قطعه کبک در همدان 
  • ۳۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی در استان مرکزی پایش شد