Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور دولت اصلاحات طی نامه ای خطاب به رئیس سازمان صدا و سیما، با کذب خواندن سخنان سردار نظری در یک برنامه شبکه افق، خواستار انعکاس نامه خود در «برنامه ای مشابه» در «همان شبکه» شد.

متن نامه سید عبدالواحد موسوی لاری در پی می آید:

به نام خدا

ریاست محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی آقای دکتر علی عسگری

با سلام و تحیات،

با کمال تأسف و تعجب مطلع شدم شبکه افق آن سازمان در برنامه ایی در تاریخ 18/4/98 به مناسبت سالگرد وقایع هیجده تیر 1378 کوی دانشگاه تهران با حضور آقای زاکانی و تماس تلفنی آقای فرهاد نظری فرمانده وقت نیروی انتظامی تهران بزرگ به طور یکسویه برخی سخنان کذب و خلاف واقع توسط فرد اخیرالذکر مبنی بر دستور اینجانب جهت ورود به کوی و برخورد با دانشجویان مطرح و تلاش شد تا اقدامات غیرموجه و فاجعه بار عوامل حادثه توجیه و بر آثار زیانبار تعرض به دانشجویان سرپوش گذاشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجانب ضمن اظهار تأسف از این سقوط اخلاقی انتظار دارم طبق مقررات و قوانین موضوعه کشور در برنامه ایی مشابه از طریق همان شبکه این نامه را به سمع مخاطبان خود برسانید. انصاف خواهید داد که برنامه هایی از این قبیل وجهه صدا و سیما را بیش از پیش ملکوک نموده بر بلندی دیوار بی اعتمادی عامه مردم نسبت به این سازمان می افزاید صدا و سیمای جمهوری اسلامی نباید تریبونی برای تحریف تاریخ، ترویج دروغ و نشر اکاذیب باشد.

خداوند عاقبت همه ما را ختم به خیر کند.

باتشکر

سیدعبدالواحد موسوی لاری

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۳۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» برای کشورمان پُر از دستاورد بود

به گزارش خبرنگار مهر، «پیمان جبلی» رئیس سازمان صدا و سیما در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه اقتدار مثال‌زدنی نیروهای مسلح با همراهی و حمایت تام و تمام مردم عزیزمان در این عملیات نشان داده شد، اظهار کرد: همچنین این عملیات ضربه‌پذیری و سست و پوشالی بودن رژیم صهیونیستی را نشان داد و ثابت شد اسرائیل از خانه عنکبوت هم سست‌تر است.

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: عملیات «وعده صادق» برای کشورمان، نیروهای مسلح ما و جبهه مقاومت پُر از دستاورد بوده است.

وی اذعان کرد: ان‌شاء‌الله پیروزی‌های نیروهای مسلح و رزمندگان جبهه مقاومت ادامه داشته باشد.

کد خبر 6080337

دیگر خبرها

  • معرفی موسسات ازدواج در برنامه «بیا وسط»
  • شیوه‌نامه مشوق‌های خدمتی برای کسب مهارت دانش‌آموختگان دانشگاهی ابلاغ شد
  • مبلغ استفاده دانشجویان از سامانه نان برای پایان نامه ۲ برابر است
  • اشتغال دانشجویان در واحدهای بزرگ تولیدی بر مبنای توانایی/ پایان‌نامه‌ها را کاربردی کردیم
  • برنامه «ماه‌ترین پلاس» از شبکه دو سیما
  • برنامه «محفل» و «سال‌نو» شبکه سه در صدر توجه مردم/ افزایش ۲۵-۲۰ درصدی کاربران تلوبیون در ایام نوروز و ماه رمضان + فیلم
  • عملیات «وعده صادق» برای کشورمان پُر از دستاورد بود
  • خدمت دانش آموختگان دانشگاهی باکسب مهارت عمومی و تخصصی
  • آغاز پخش فصل دوم برنامه «پا به ماه» از شبکه دو سیما
  • خبر‌های رسانه بیست و نهم فروردین